Ceritus Postad 7 Juni , 2006 Rapport Postad 7 Juni , 2006 Som den sanna Östersundare man är, får det självklart bli Yran. Hultsfred stod på planerna men det har kört ihop sig lite... Citera
Goatse Postad 11 Juni , 2006 Rapport Postad 11 Juni , 2006 Då var man hemma från Sweden rock då. 5 dagars supande med alldeles för lite vatten, ingen dusch eller rakhyvel har lämnat sina spår. Men gott var det. Citera
LilTicket Postad 19 Juni , 2006 Rapport Postad 19 Juni , 2006 Hultsfreds lineup såg riktigt jävla torftig ut iår. Någon över 20 som var där öht? Ska själv till Roskilde och se GnR, Morrissey, Dylan, The Streets, Immortal Technique, Pahroahe Monch, Tech N9ne, Tool och Kanye West. Det blir fedt. Citera
ninreb Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Arvika Thåström och the Knife. I rest my case. Citera
bluesheart Postad 20 Juni , 2006 Rapport Postad 20 Juni , 2006 Jag vill till roskilde och snofsa runt i tält med desperata fjortisar *party* du blandar ihop roskilde med hultsfred Citera
worim Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Ska själv till Roskilde och se GnR, Morrissey, Dylan, The Streets, Immortal Technique, Pahroahe Monch, Tech N9ne, Tool och Kanye West. Det blir fedt. ja, roskilde kommer bli riktigt grymt. 3 dagar kvar nu bara, jag är i full gång med att bränna skivor och skaffa det sista man behöver. missa inte wolfmother och george clinton! Citera
Cyntax Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 För min del blir det PDOL. Inte för att jag är så stor fan av något av banden/artisterna, men mest för att träffa en massa gamla vänner. Citera
kfluffie Postad 22 Juni , 2006 Rapport Postad 22 Juni , 2006 Det är ju Östhammars Musikfestival/Musikveckan snart ju ... http://www.osthammar.se/kultur/Musikveckan/Index.asp Med Internationella Artister såsom Idol-Sebastian, Richard Wolff, Viktor Odenheim Band, Big Papa Henry´s New Orleans Jazz Band m.fl.! MVH //KF Citera
Pistol Pete Postad 24 Juni , 2006 Rapport Postad 24 Juni , 2006 Voov är det som gäller, någon annan? Citera
Recommended Posts