Gå till innehåll

Använda visa på everest


Existing-user

Recommended Posts

Kan man lätt sätta in och ta ut pengar på everest med Visa?

 

Sätta in har inte varit några problem för mig!

 

Men när jag skulle ta ut mina pengar krångla det lite. För det första måste det minst vara 250 dollar du tar ut..annars är det check eller Netteller som gället.

Jag har typ 200 dollar som jag ville ta från sidan och satte då in 50 dollar till för att komma upp till 250 dollar. Direkt efter det försökte jag ta ut pengarna men det gick inte. Eftersom det inte hade gått 24 timmar mellan insättning och uttagning så sattes pengarna (50$) tillbaks på mitt VISA-kort och resterande (200$) sattes tillbaks på mitt spelkonto

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har aldrig behövt verifierat eller krångla med mina uttag och hag har tagit massor av gånger... Bara vid stora summor eller vid ovanlig aktivitet (som vid föregående inlägg) det behövs tror jag. Men som sagt var beredd att vänta minst 2 veckor så det gäller att plánera sin ekonomi....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Samma här, gränsen för mig var på 2000, men jag tror det är rätt slumpartat.

 

Jo, fast grejen är att jag innan just detta specifika uttaget gjort uttag på mkt mer än $2000 utan att verifiera. Har allt som allt behövt verifiera 4 ggr tror jag. Lämnat kajutan för ett bra tag sen nu. Kanske återkommer dit om det tillströmmer lite mid/highstakes fisk efter WSOP. Allt över NL200 är söndergrindat imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...