honest99 Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Hur går det mot Kanada? Underbara poetiska omskrivningar av "Norge" i slaskonbladet förresten. Man kanske borde bli journalist? ... http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/anrell/article2483105.ab Citera
TotalFarsa Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Höh? Håkky? Vad är det nu som spelas? OS? Citera
Loveless Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 "The mickey mouse trophy sponsored by Disney" tror jag. Kanada vinner med 4 mål. Citera
Matfrid Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Hur går det mot Kanada? Underbara poetiska omskrivningar av "Norge" i slaskonbladet förresten. Man kanske borde bli journalist? ... http://www.aftonbladet.se/sportbladet/kronikorer/anrell/article2483105.ab Oj, jag blev lurad av Aftonbladet förra veckan. De skrev att Sverige åkt ur. Jag undrar varför intresset för hockey-VM är så extremt litet i år? Det brukade vara en stor grej. Citera
brainslicer Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 förbannade svenskar som ska förstöra hockey finalen Citera
Waggho Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Oj, jag blev lurad av Aftonbladet förra veckan. De skrev att Sverige åkt ur. Jag undrar varför intresset för hockey-VM är så extremt litet i år? Det brukade vara en stor grej. Det brukar väl aldrig vara en stor grej. Det spelas varje år så det känns inte särskilt speciellt och de bästa spelarna spelar ofta Stanley Cup istället. Så har det väl varit de senaste 10-20 åren i alla fall? Citera
brainslicer Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Det brukar väl aldrig vara en stor grej. Det spelas varje år så det känns inte särskilt speciellt och de bästa spelarna spelar ofta Stanley Cup istället. Så har det väl varit de senaste 10-20 åren i alla fall? Sant, men iom styrkan i den ryska ligan nuförtiden finns det ju faktiskt nåt att se på. Citera
Cleburne Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Det brukar väl aldrig vara en stor grej. Det spelas varje år så det känns inte särskilt speciellt och de bästa spelarna spelar ofta Stanley Cup istället. Så har det väl varit de senaste 10-20 åren i alla fall? Säger bara en sak: 1987. Citera
hnat Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 Säger bara en sak: 1987. Imo var Kanadas första pp-uppställning rätt ok. Gretzky - Lemieux - Messier framför Bourque och Coffey. Om du menar Canada Cup, vilket jag hoppas. Edt: meh det gjorde du ju inte Citera
brainslicer Postad 19 Maj , 2008 Rapport Postad 19 Maj , 2008 1987? VM? Guld? ähh. these are the moments we are living for: Citera
Recommended Posts