Steinmeyer Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Jag har ett akut problem. Idag köpte jag ett xbox 360 av en polare, ingår gör GTA IV vilket jag suktat efter sen dagen jag lämnade konsolhistoriens bästa spel, GTA III, totalt söndergejmat och förnedrat. Det är alltså en stor dag idag. Min TV är en okej några år gammal model, orginaldosan är utbytt av en mycket enkel universalvariant där endast p+/p- och volym ingår. Detta utesluter alltså AV-knappen. Hittills har vi inte behövt denna då vår DVD när man startar den automatiskt förmår TV'n att byta till AV, tyvärr instabyter den också tillbaka så fort DVD'n slås av. Nu sitter jag alltså med allt redo för en fantastisk gaming-natt, och allt som står mellan mig och härligheten är nåt så otroligt löjligt att jag inte kan slå på rätt kanal. Jag har t.o.m. försökt att sätta i DVD'n för TV'n ska slå om, därefter hastigt dra ur strömkabeln till TV'n och byta scart till xboxen och sen lika hastigt starta upp TV'n i hopp om att den inte ska "märka"... ja ni förstår. Funka inte. Skulle gärna köpa en bättre universaldosa men inte i Hedemora 23:00. Jag kallar härmed samman Sveriges skarpaste pokerhjärnor, här är problemet ni är skapta att lösa. Hjälp mig! Citera
Matfrid Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Jag har ett akut problem. Idag köpte jag ett xbox 360 av en polare, ingår gör GTA IV vilket jag suktat efter sen dagen jag lämnade konsolhistoriens bästa spel, GTA III, totalt söndergejmat och förnedrat. Det är alltså en stor dag idag. Min TV är en okej några år gammal model, orginaldosan är utbytt av en mycket enkel universalvariant där endast p+/p- och volym ingår. Detta utesluter alltså AV-knappen. Hittills har vi inte behövt denna då vår DVD när man startar den automatiskt förmår TV'n att byta till AV, tyvärr instabyter den också tillbaka så fort DVD'n slås av. Nu sitter jag alltså med allt redo för en fantastisk gaming-natt, och allt som står mellan mig och härligheten är nåt så otroligt löjligt att jag inte kan slå på rätt kanal. Jag har t.o.m. försökt att sätta i DVD'n för TV'n ska slå om, därefter hastigt dra ur strömkabeln till TV'n och byta scart till xboxen och sen lika hastigt starta upp TV'n i hopp om att den inte ska "märka"... ja ni förstår. Funka inte. Skulle gärna köpa en bättre universaldosa men inte i Hedemora 23:00. Jag kallar härmed samman Sveriges skarpaste pokerhjärnor, här är problemet ni är skapta att lösa. Hjälp mig! Har du någon gammal Ferby eller liknande liggande så kan du ju prova att stoppa batterier i den och joxa lite med den. Citera
LappRoffe Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Plocka bort alla andra scartkablar och kör boxen rätt in i TV-helvetet. Såna här jävlar ska man inte kompromissa med, sanna mina ord... Citera
Dead-Inside Postad 16 Maj , 2008 Rapport Postad 16 Maj , 2008 Jag har ett akut problem. Idag köpte jag ett xbox 360 av en polare, ingår gör GTA IV vilket jag suktat efter sen dagen jag lämnade konsolhistoriens bästa spel, GTA III, totalt söndergejmat och förnedrat. Det är alltså en stor dag idag. Min TV är en okej några år gammal model, orginaldosan är utbytt av en mycket enkel universalvariant där endast p+/p- och volym ingår. Detta utesluter alltså AV-knappen. Hittills har vi inte behövt denna då vår DVD när man startar den automatiskt förmår TV'n att byta till AV, tyvärr instabyter den också tillbaka så fort DVD'n slås av. Nu sitter jag alltså med allt redo för en fantastisk gaming-natt, och allt som står mellan mig och härligheten är nåt så otroligt löjligt att jag inte kan slå på rätt kanal. Jag har t.o.m. försökt att sätta i DVD'n för TV'n ska slå om, därefter hastigt dra ur strömkabeln till TV'n och byta scart till xboxen och sen lika hastigt starta upp TV'n i hopp om att den inte ska "märka"... ja ni förstår. Funka inte. Skulle gärna köpa en bättre universaldosa men inte i Hedemora 23:00. Jag kallar härmed samman Sveriges skarpaste pokerhjärnor, här är problemet ni är skapta att lösa. Hjälp mig! Klicky på TVn, inte kontroll. Citera
Recommended Posts