FredrikDenStore Postad 15 Maj , 2008 Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Hej, en kompis skapade sitt konto på min dator. Jag ska nu starta ett eget konto, jag får upp fel medelandet att jag redan har ett konto. Ska jag behöva formatera datorn? Eller finns det något annat man kan göra? /FredrikDenStore Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 15 Maj , 2008 Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Maila supporten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FredrikDenStore Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Japp såg en annan tråd med samma problem, slängde iväg ett mail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 15 Maj , 2008 Rapport Share Postad 15 Maj , 2008 Hej, Maila supporten så löser vi det. (Gärna på svenska om du vill det). Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts