Che Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Undrar över alternativ till PA hud då jag inte får detta att fungera till en av mina siter? Citera
mr_telefon Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Undrar över alternativ till PA hud då jag inte får detta att fungera till en av mina siter? GameTime+ fungerar på dom flesta sidor, gratis också! Antagligen inte lika bra som PA hud. Citera
Che Postad 14 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 14 Maj , 2008 Hort mesls daligt ang gametime. Borde finna andra alternativ? Citera
TheMammut Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Nån som vet om HUD:en i PT3 Beta kommer att finnas kvar i releasen??? Skillnad på denna och Poker Ace HUD??? Använder nu Hud i PT3 och tycker den funkar Citera
Hjort Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Hold'em manager kan du ju kolla på, men skulle inte tro att något program har bättre täckning än PT och PAH. Möjligen att Poker Office täcker lite andra siter, men svårt att tänka mig det. Citera
wallie999 Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Jag använder Gametime+, då PAH inte funkar på den sida jag spelar mest på och jag tycker att det fungerar bra. G har dock inte den flexibilitet som PAH har vad gäller utformningen av den data du ser för varje spelare, men genom att föra muspekaren över den synliga datan får du upp en ruta med mer information om spelaren och denna information täcker åtminstone mina behov. Och som mr telefon skriver så är G gratis, så du kan ju ladda ner programmet och testa. Citera
oskarvirus Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Måste man ha PT för att kunna använda Gametime+? Citera
Lisa87 Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Måste man ha PT för att kunna använda Gametime+? Ja. Eftersom GT+ visar statsen från PT. Citera
PokerPlogg Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 wallie999: vilken version använder du av game+? Citera
Recommended Posts