hAgLuNd666 Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Tänkte bara skriva av mig lite, som rubriken lyder så förlorade jag precis mot fyrtal två gånger efter varandra ???? båda gångerna fick jag stege. Är det någon som har råkat ut för något liknande ? och vad är oddsen för det. Citera
rAilFISH Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Tänkte bara skriva av mig lite, som rubriken lyder så förlorade jag precis mot fyrtal två gånger efter varandra ???? båda gångerna fick jag stege. Är det någon som har råkat ut för något liknande ? och vad är oddsen för det. du var aldrig rädd för kåken? Citera
KingCosmoKramer Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 du var aldrig rädd för kåken? [X] In before ban Citera
Raimo Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 du var aldrig rädd för kåken? Det är därför man foldar KK preflopp alltid, lägger alltid K hög färg Citera
MRogo Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Tänkte bara skriva av mig lite, som rubriken lyder så förlorade jag precis mot fyrtal två gånger efter varandra ???? båda gångerna fick jag stege. Är det någon som har råkat ut för något liknande ? och vad är oddsen för det. Bittert.. jag har varit med om en helsjuk sak. Jag fick 55, floppar triss men åker mot triss i kungar, fi satt på KK. Handen precis efter den handen, får jag 55 igen, floppar trissen och åker mot samma fi på triss i kungar igen. lagom kul.. oddsen på det du.. Citera
håll.i.hatten Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 Nästan värre än Daniel Negreanu i High stakes poker säsong 2. Där mötte väl hans floppade stegar fyrtal 2 ggr på kort tid. Citera
rAilFISH Postad 14 Maj , 2008 Rapport Postad 14 Maj , 2008 [X] In before ban levlar jag dig eller du mig? det är frågan cooosmoo:mrgreen: Citera
Recommended Posts