Gå till innehåll

Gangsta Swede besöker ghettot!


Swede

Recommended Posts

Hehe, kul grej idag.

 

Som tidigare namnt sa bor jag i utkanterna av ett daligt ghetto i San Diego.

 

Har haft lite skottlossning utanfor huset (5 raknat hittills) och en massa annat skit.

 

jaja, till min lilla historia.

 

Idag efter skolan sa var jag hungrig, och den basta Pollo Asado Burriton gar att kopa inne i ghettot. Ratt tufft omrade, men det ar fan vart det.

 

Sa dar kor jag runt i min Toyota Corolla 94 (later valdigt mkt, ar kass som fan) varsta gangland och kommer pa den ultimata iden: ta fram min mp3 spelare, spela lite svensk hip hop pa hogsta volym.

 

Sa nu glider jag jag runt bland forfallna hus med en massa mexikanare som ser ut precis som gangmedlemmarna gor i filmer med Fattaru och Mina Hundar.

 

hmmm, ar kanske inte sa roligt att lasa, men jag tyckte detvar asballt nar jag satt i bilen.

 

* RP, fixar prickar ;) - QoS *

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa nu glider jag jag runt bland forfallna hus med en massa mexikanare som ser ut precis som gangmedlemmarna gor i filmer med Fattaru och Mina Hundar.

 

hmmm, ar kanske inte sa roligt att lasa, men jag tyckte detvar asballt nar jag satt i bilen.

 

Hahahaha. Det var skitkul tycker jag. Ungefär som killen i The offsprings video "Pretty fly for a white guy" :)

 

//Hickmott

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa nu glider jag jag runt bland forfallna hus med en massa mexikanare som ser ut precis som gangmedlemmarna gor i filmer med Fattaru och Mina Hundar.

 

hmmm, ar kanske inte sa roligt att lasa, men jag tyckte detvar asballt nar jag satt i bilen.

 

Hahahaha. Det var skitkul tycker jag. Ungefär som killen i The offsprings video "Pretty fly for a white guy" :)

 

//Hickmott

 

Eller geeken i början i Office Space :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, da maste jag ju beratta om nar jag var pa "Fraternity" fest. Inte vilken fraternity som helst, utan den svarta.

 

Jag var typ den enda vita killen dar. Och jag var ocksa den storsta killen, sa man kan med lugnt samvete saga att jag stod ut.

 

Men efter att ha partajjat med dem hela kvallen sa blev jag en "brother" och blev bjuden pa jungeljuice, och fick lara mig deras handskakning.

 

Hehe... det ballaste var nar alla borjade kalla mig "brother" och "niggah"

 

:D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha, da maste jag ju beratta om nar jag var pa "Fraternity" fest. Inte vilken fraternity som helst, utan den svarta.

 

Jag var typ den enda vita killen dar. Och jag var ocksa den storsta killen, sa man kan med lugnt samvete saga att jag stod ut.

 

Men efter att ha partajjat med dem hela kvallen sa blev jag en "brother" och blev bjuden pa jungeljuice, och fick lara mig deras handskakning.

 

Hehe... det ballaste var nar alla borjade kalla mig "brother" och "niggah"

 

:D

 

Road Trip! : :lol::lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...