Gå till innehåll

FTOPS 18/5, spelar?


Recommended Posts

Har c:a 5400 efter att ha dubblat med KK mot JJ på en flop med låga kort. Försöker dessutom sätta in pengar med VISA för att spela cashgame parallellt. Transaktion har dock "bearbetats" i oändlig tid utan att komma in. Däremot har beloppet reserverats hos min bank. Hmmm :evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känner att den här turneringen kan bli kort. Ligger i och för sig över average (har 5200), men spelar alldeles för otåligt. Spelar turneringar sällan numera, och all shorthanded PLO tycks ha gjort mig till en actionnarkoman... Måste tighta till mig i Texasdelen om det ska sluta väl:-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte bara kolla om det är några som spelar idag?

själv sitte rjag på omaha turren, lirade en qualifier för skojs skull förut så ligger inne för 126$ och har exakt lyckats få ihop 8,4k :-) kul med omaha, men jag är väldigt förvirrad.

 

sitter appropå inget även på 2 stycken cashbord och försöker langa tillbaka 550$ backet jag lanagde förut idag, är på väg tillbaka iaf

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

tänkte bara kolla om det är några som spelar idag?

själv sitte rjag på omaha turren, lirade en qualifier för skojs skull förut så ligger inne för 126$ och har exakt lyckats få ihop 8,4k :-) kul med omaha, men jag är väldigt förvirrad.

 

sitter appropå inget även på 2 stycken cashbord och försöker langa tillbaka 550$ backet jag lanagde förut idag, är på väg tillbaka iaf

 

 

Rebonius tuffar på på Omahan (Top 20), gl. Orkar inte raila mer meddela gärna hur det går.

Gonatt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu gick min kompis som jag dödade tid med medan jag lirar och lade sig.. så nu väntar jag på en kille som är ute idag så att han kan komma hem och roa mig.

är itm nu för övrigt :-D

kan ju dubbelchecka så att ingen annan pfare lirar omaha touren eller?

 

åkte som 63a, aja, kunde inte hålla fö ralltid, fick 126 investerade till 900 iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nu gick min kompis som jag dödade tid med medan jag lirar och lade sig.. så nu väntar jag på en kille som är ute idag så att han kan komma hem och roa mig.

är itm nu för övrigt :-D

kan ju dubbelchecka så att ingen annan pfare lirar omaha touren eller?

 

åkte som 63a, aja, kunde inte hålla fö ralltid, fick 126 investerade till 900 iaf :-)

 

 

Grattis bra jobbat

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...