Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Är medlem på CR sedan en ganska lång tid tillbaks men har inte kollat filmerna jag köpt där på ganska länge. Loggade in igår för att kolla. Det står att jag köpt 15filmer, men när jag vill kolla på dem så går det inte... får upp en förfrågan om att köpa dem (igen).

Ska det va så? Är det en tidsbegränsning på hur länge man får möjlighet att se filmerna? Har i så fall missat det, och om så är fallet suger det ju kopiöst.

Ty.

Postad
Är medlem på CR sedan en ganska lång tid tillbaks men har inte kollat filmerna jag köpt där på ganska länge. Loggade in igår för att kolla. Det står att jag köpt 15filmer, men när jag vill kolla på dem så går det inte... får upp en förfrågan om att köpa dem (igen).

Ska det va så? Är det en tidsbegränsning på hur länge man får möjlighet att se filmerna? Har i så fall missat det, och om så är fallet suger det ju kopiöst.

Ty.

tror man köper medlemskap per månad. Så du måste betala varje månad om du vill fortsätta kunna se filmerna.

Postad
tror man köper medlemskap per månad. Så du måste betala varje månad om du vill fortsätta kunna se filmerna.

Antingen kan man köpa ett abonnemang eller så gör man som OP gjorde, köper filmerna var för sig.

edit: Dom verkar ha slutat med möjligheten att köpa filmerna styckvis?

Postad

Jag är medlem och betalar / månad, då får man se hur många filmer man vill. Men om du väljer dl istället för live stream så tror jag filmen raderas efter x (är dock inte helt säkert på detta , men har för mig jag läst det på sidan...)

Postad
tror du kan se en film 2 månader efter första titten, sedan måste du logga in igen, lite osäkert på exakt vilken tid dock, kanske beror på

Jag tror tiden är 2 veckor

Postad

FAQ:

How can I watch videos offline when I am not connected to the internet?

*

Yes. Gold members (not Daypass users), after obtaining a license for a video via Windows Media Player 11 will have access for 14 days before you are asked to login again. Simply download, open, and login to obtain a license for every video you want be able to watch offline and you will be able to play the video(s) without an internet connection until the license expires.

2 månader, 2 veckor, samma sak :mrgreen:

Postad

Jag kan då se videos jag köpte i december, och har kollat flera gånger sedan dess. Antingen stream'a, eller ladda ner.

Dock kan jag inte se den första jag köpte i höstas. Tror dom gjorde nån stor ändring på sidan, och filmerna före den kan jag inte se. Hoppas du förstår vad jag menar.

Postad
Så även om man köper guld och bara vill se de gamla filmerna så måste man sitta och betala 25$ varje mån för att kunna se filmerna?

Ja, om du inte ser alla vids under en månad