MaeSandro Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 jag har ett mobilt bredband från 3 som inte har varit sig likt den senaste tiden .s pec inte när jag spelat nätpoker på de. nån som märkt av samma sak? Citera
Tappen Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Mitt mobila bredband från 3 har varit skräp ända sen jag skaffade det för ett år sen. Problemet är att det med ojämna mellanrum kopplar från och tvingar mig att trycka på Connect för att komma igång igen. Jävligt skumt, men har aldrig orkat ringa supporten. Hur som helst är det inte optimalt att lira poker med om man säger så.. Citera
animalplanet Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Bara 3's mobila eller gäller det alla? Telia osv. Ska införskaffa mobilt nät under sommarn, då 3 hade 1månads uppsägning så lutar det åt dom, men när ja läser detta så vettifan Citera
Pokershark Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Har haft 3:s mobila nät i över 2 år och har knappt haft någon nergång. Kör dock med datakort och det är kanske tillförlitligare än att köra med mobilen som modem? Citera
Pokermannen_ Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 tjena, jag köpte mitt 3 mobila för 3veckor sen och jag har inte blivit nerkopplad mer än 1ggn tror jag, har använt det väldigt mkt. en polare till mej ahade probl med det där förut, men tror det blev lite bättre efter att han snackat med supporten och grejjat lite. GL iaf Citera
Alexander_____ Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 När mitt vanliga internet gått ner så har jag användt min vanliga mobiltelefon inkopplad till datorn för att surfa över 3g nätet. April använde jag det ~100mb och degade en bit över 2k för det, giriga jävla *telenor. Citera
Perli Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Det kan delvis bero på vilken terminal du använder, de där USB-"puckarna" från Huawei fungerar inte alltid som de ska. Gå till din 3-butik och be om att få senaste firmware, det löser förhoppningsvis en del problem. Citera
jm_j Postad 13 Maj , 2008 Rapport Postad 13 Maj , 2008 Har haft 3:s mobila i 4 månader nu och kanske 2 gånger har "Mobile Connect"-programmet kraschat och behövts startas om. Tidigare hade jag fått låna Tele 2:s i 2 månader med antagligen lite gammal firmware som en skrev tidigare för den kraschade ca varannan dag. Däremot är jag aningen missnöjd med hastigheten, kommer sällan över 150-300Kbps uppströms, nedströms brukar vara 2-3Mbps. Citera
Recommended Posts