prookelito Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2008 Vinner endast 1 på dom 2 senaste setten. Men typ 45 andra platser! Ongame kör över mig med utdragningar för tillfället. Citera
prookelito Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2008 TILT MIG MER! Ongames största fisk spelar på mina nerver HU! Han låter tiden gå ut innan han agerar på varje beslut. Och slowrollar med nötter m.m. Hoppas han spelar bort sin morsas hus! Citera
prookelito Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2008 MEEEEEEEEEEN! KAN FOLK SKAFFA VETTIGA INTERNET UPPKOPLINGAR! Orka att internet dör när man är inne och "skottar" 6 bord! Citera
prookelito Postad 5 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2008 Back 250 dollar idag. Får samma internet problem som igår, nu är jag dock hemma! Och annan uppkoppling, känns lite som att ongame knullar en bara! Citera
prookelito Postad 5 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 5 Juni , 2008 Tror felet är att ongame tar för mycket dator kraft så internet dör typ. Allt funkar så fort man stänger ner skit towergaming. Så nu blir det att nöta boss! Citera
prookelito Postad 6 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 6 Juni , 2008 Bubblade satte till 500krs på SvS, AK mot KQ SÅ JÄVLA STANDARD Citera
prookelito Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2008 Satt in lite stålar på SvS. Så spelade lite cashgame. ***** Hand 715169544 ***** 0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 7 juni 2008 16:55:51 Anna 78 (Vanlig/Cash Game) Plats 1: gongi (142.72) Plats 2: Lil_Slim (109.57) Plats 3: bevakad (122.55) Plats 4: seabass10 (220.48) Plats 5: hrubesch (61.26) Lil_Slim lägg LM 0.50 bevakad lägg SM 1.00 ** Giv ** gongi [N/A, N/A] Lil_Slim [N/A, N/A] bevakad [Dh, Dk] seabass10 [N/A, N/A] hrubesch [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** seabass10 Höj till 3.50 hrubesch Lägg gongi Lägg Lil_Slim Lägg bevakad Höj till 12.00 seabass10 Syna 12.00 *** Flop(Board): *** : [6k, 2r, Kk] *** Bet Runda 2 *** bevakad Satsa 12.25 seabass10 Syna 12.25 *** Turn(Board): *** : [6k, 2r, Kk, Ek] *** Bet Runda 3 *** bevakad Passa seabass10 Satsa 49.00 bevakad ???? Vad göra där? Betta mer flopp antar jag? Citera
weddie Postad 7 Juni , 2008 Rapport Postad 7 Juni , 2008 Jag tycker du ska slå om lite hårdare pre, och sen blir det att hela potten blir spelat vekt då du spelar 12 på flop. Det är bara att släppa handen på turn Citera
prookelito Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2008 Jo kanske måste betta hårdare pre. Och flopp beten är ju inte att tala om, den är katastrofal. Citera
prookelito Postad 7 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 7 Juni , 2008 Jävligt tråkig UFC gala ikväll. Var inte en riktigt bra match typ. Skönt att bisping vann, men kan det bli tråkigare? Citera
prookelito Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2008 Rivrad i 2 inköps potter på SvS irad på samma bord, snälla hjälp mig! Citera
prookelito Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2008 Lyckades hämta tillbaka 450 backet som skedde på 10 min till lillplusset Citera
prookelito Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Härligt. För någon månad sedan gjorde jag ett utag från towergaming och mailade dom att inte föra överpengarna till mitt visa kort då jag inte längre är kund hos nordea som jag hade Visa kortet hos. Det lyckades dom dock inte göra, så nu ligger pengarna någonstans och nordea har inte sett röken av pengarna. Suporten på tower ber om ursäkt och erbjuder en bra bonus och lite skit. Så jag började spela där igen för några veckor sedan. Och när jag har clearat bonusen och ska casha ut mina pengar denna gång, så har dom fört överpengarna igen till MITT VISA KORT! Trots att jag har mailat och påmint om hur det gick senast. Fy fan vad äckliga dom är. Jaja, känns bra att jag har tappat närmare 800$ pga tower. Och det är halva min rulle som försvunnit iom det. FY FAN VAD LESS JAG BLIR! Citera
petan15 Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Härligt. För någon månad sedan gjorde jag ett utag från towergaming och mailade dom att inte föra överpengarna till mitt visa kort då jag inte längre är kund hos nordea som jag hade Visa kortet hos. Det lyckades dom dock inte göra, så nu ligger pengarna någonstans och nordea har inte sett röken av pengarna. Suporten på tower ber om ursäkt och erbjuder en bra bonus och lite skit. Så jag började spela där igen för några veckor sedan. Och när jag har clearat bonusen och ska casha ut mina pengar denna gång, så har dom fört överpengarna igen till MITT VISA KORT! Trots att jag har mailat och påmint om hur det gick senast. Fy fan vad äckliga dom är. Jaja, känns bra att jag har tappat närmare 800$ pga tower. Och det är halva min rulle som försvunnit iom det. FY FAN VAD LESS JAG BLIR! Hmm Tower... Lirade där för ungefär 1år sedan. När jag skulle ta ut $1k fick jag det som en check!! + en uttagningsavgift på $30. När jag gick och skulle lösa in checken sa de på banken att de inte tog emot utländska checkar???? Gick till ett annat bankkontor och där satt en pokerspelare som sa att han kunde göra ett undantag. (jäkligt trevlig btw) 2veckor senare får jag ett mail av killen som skrev att checken var falsk:shock: Ringde supporten och mailade, de snackade massa skit om att de just bytt bank osv. Fick mina pengar till slut efter många om och men. De var tillochmed så generösa att det bjöd på en SNG värd $10 som plåster på såren. Vilket jävla skämt aldrig mer Tower. Citera
Fjonkan Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Härligt. För någon månad sedan gjorde jag ett utag från towergaming och mailade dom att inte föra överpengarna till mitt visa kort då jag inte längre är kund hos nordea som jag hade Visa kortet hos. Det lyckades dom dock inte göra, så nu ligger pengarna någonstans och nordea har inte sett röken av pengarna. Suporten på tower ber om ursäkt och erbjuder en bra bonus och lite skit. Så jag började spela där igen för några veckor sedan. Och när jag har clearat bonusen och ska casha ut mina pengar denna gång, så har dom fört överpengarna igen till MITT VISA KORT! Trots att jag har mailat och påmint om hur det gick senast. Fy fan vad äckliga dom är. Jaja, känns bra att jag har tappat närmare 800$ pga tower. Och det är halva min rulle som försvunnit iom det. FY FAN VAD LESS JAG BLIR! satan tungt mannen, lider med dig. Är bara ta nya tag och inte rekommendera tower till någon ! Citera
Whoosa Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Härligt. För någon månad sedan gjorde jag ett utag från towergaming och mailade dom att inte föra överpengarna till mitt visa kort då jag inte längre är kund hos nordea som jag hade Visa kortet hos. Det lyckades dom dock inte göra, så nu ligger pengarna någonstans och nordea har inte sett röken av pengarna. Suporten på tower ber om ursäkt och erbjuder en bra bonus och lite skit. Så jag började spela där igen för några veckor sedan. Och när jag har clearat bonusen och ska casha ut mina pengar denna gång, så har dom fört överpengarna igen till MITT VISA KORT! Trots att jag har mailat och påmint om hur det gick senast. Fy fan vad äckliga dom är. Jaja, känns bra att jag har tappat närmare 800$ pga tower. Och det är halva min rulle som försvunnit iom det. FY FAN VAD LESS JAG BLIR! Tower har värdelös cash-out funktion som tydligen står beskriven i någon liten text någonstans enligt dom själva. Då det enbart går att sätta IN pengar med kort och inte TA UT pengar till kort, så måste du som sätter in pengar via kort ta ut till NETeller eller liknande transfersida. MEN för att få ut pengarna till NETeller kontot måste Tower tydligen föra över exakt summa som du satt in med Visa/Mastercard tillbaka till kortet. Resterande summa kommer sedan dyka upp på NETeller (om det e något över vill säga). Normalt tar det ofrivilliga uttaget till ditt kortinsättingsalternativ dessutom upp till 14 dagar.. Helt värdelöst system, där jag inte förstår hur dom kan ha kortinsättningsalternativ för insättning men ej för uttag? Samt regeln om att likamycket som sätts in via kort måste tillbaka till kortet fast det inte finns som ett uttagsalternativ. Så förstår att det är frustrerande, speciellt med tanke på att du inte fått några pengar alls.. Beror säkert på detta. Citera
prookelito Postad 11 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 11 Juni , 2008 Tack för stödet boys! Jo det känns som att dom verkar ha "koll" på allt. Jävla myglare. För övrigt så har jag satt in lite stålar på SvS för att spela lite på EM Matcherna och det går åt helvete. Men vinner lite på pokern så det går väl jämnt ut på SvS iaf. Citera
JagGårGul Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Alla $ siter borde lära sig hur cashhantering skall fungera av Svenska Spel ! Citera
kravmärkt Postad 11 Juni , 2008 Rapport Postad 11 Juni , 2008 Alla $ siter borde lära sig hur cashhantering skall fungera av Svenska Spel ! går ju inte ens att göra en insättning där... edit:det där med towergaming var riktigt svinigt Citera
prookelito Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 Spelat cirkus 20 st idag och ligger runt 20€ plus. Känns som det borde vart bra mycket mer då jag åkt på en hel del beats. Torska KK mot K2OFFSUIT i sista HU, vilket kändes surt! Citera
prookelito Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 Spelar på tyskland och polen för skit odds. Men kul att vara med iaf. Citera
prookelito Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 Spelade på SVS och backa ca 450 i 30kr rebuy. Inte en hand fick stå. Sen så drog ja upp 2 SNGs där ja rök med AA mot 55 och 88 mot 66 på bubblan. Tur att man är rik då. not Citera
prookelito Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 Det är så svårt att vinna på SvS när folk synar med 12xbb med Q10 på bubblan och det är en med ca 2 bb som får bb efter. PS. Jag hade QQ Citera
prookelito Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 Satte en hundring på kroatien för att säkra upp lite, vilket är skönt nu! Citera
Recommended Posts