prookelito Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 Standardsvar: på hur många tusen spelade? Mycket handlar säkert om varians. Har inga stora siffror sifror när det gäller 6 max. Men ser ungefär likadant ut på 9 manna. Och då har jag 1500/500 cirkus. Är väl rätt lite kanske, men man borde ju kunna få en fingerkänsla iaf. Citera
prookelito Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Har inte spelat så mycket på senare dar. Vart lite grind nu på morgonen. Ska försöka styra litebonusar på ongame men jag har sjukt svårt att vinna på den siten. Så vi får se hur det slutar. Men det kan knappast gå sämre av vad det gjort under mina tidigare ongame försök. Hitta förövrigt en royal denna session. Citera
prookelito Postad 24 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 24 Maj , 2008 Har 1010 denna hand, limp åke har limp synat push med Ax tidigare. Seat 1: HERO ($2,805 in chips) Seat 4: allinIpe ($1,485 in chips) Seat 6: spacecard ($3,210 in chips) ANTES/BLINDS HERO posts blind ($150), allinIpe posts blind ($300). PRE-FLOP spacecard calls $300, HERO ???? Citera
prookelito Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2008 Spelar rätt och bra enligt mig själv, men backar ändo 60 på 5 dollars nivån. Variansen på ongame knullar en verkligen ibland. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH HATA ONGAME! Citera
prookelito Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2008 Antal spelade: 22 1a: 2 2a: 3 3a: 11 4a: 5 5a: 1 ROI: -51 Profit: -64 Citera
prookelito Postad 25 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 25 Maj , 2008 Spelade 4 till medans ja kollar på gårdagens UFC gala, vann 2 st. Så nu kan man nog sova iaf. Gnajt c U l8s Citera
adampolis Postad 25 Maj , 2008 Rapport Postad 25 Maj , 2008 Spelar rätt och bra enligt mig själv, men backar ändo 60 på 5 dollars nivån. Variansen på ongame knullar en verkligen ibland. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH HATA ONGAME! Tjena, läst din dagbok och spelar också mestadels SH SnG dock $5 nivån på FTP. Men jag har också märkt att jag verkligen spelar fullt korrekt, förutom att man kan bli lite smått tiltad då inte t.ex. AA får stå mit JJ QQ eller liknande. Men som sagt så tycker jag att jag lirar fullt korrekt. Känns som man haft en motrigg på sina sista 300-400 sng. Gick minus nåra ynka dollar varje dag. tills jag tillslut gulade det lilla jag satte in på ftp. Väldigt frustrerande. Men du kanske borde som jag ta en paus från lirandet? bara ta ett break och göra annat. Citera
prookelito Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Tjena, läst din dagbok och spelar också mestadels SH SnG dock $5 nivån på FTP. Men jag har också märkt att jag verkligen spelar fullt korrekt, förutom att man kan bli lite smått tiltad då inte t.ex. AA får stå mit JJ QQ eller liknande. Men som sagt så tycker jag att jag lirar fullt korrekt. Känns som man haft en motrigg på sina sista 300-400 sng. Gick minus nåra ynka dollar varje dag. tills jag tillslut gulade det lilla jag satte in på ftp. Väldigt frustrerande. Men du kanske borde som jag ta en paus från lirandet? bara ta ett break och göra annat. Bra sagt. Men har precis haft paus i några dagar. Eller iallafall efter jätte tilten ja hade förra veckan. Känns mer som det är varians om man bubblar 11 av 22 spel. Så det är bara ta nya tag. Citera
MaybePirog Postad 27 Maj , 2008 Rapport Postad 27 Maj , 2008 Men jag har också märkt att jag verkligen spelar fullt korrekt Citera
prookelito Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Shit! Jag måste verkligen sluta göra smileyes. Citera
prookelito Postad 28 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 28 Maj , 2008 Hittat lillplusset idag också, är så sjukt kall HU bara. Har haft en hel del tur vid bubblan så blivit mycket ITM men HU är jag senare iskall och får tillbaka alla beats jag delat ut x 3. Adjökens Citera
prookelito Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2008 Gårdagen: 24a spelade 1a 5 gånger. 2a 12 GÅNGER 3a 6 gånger 4a 3 gånger 5a 2 gånger ROI: 15% Resultat: 24 När man ändo är lite rungood så vore det ju jävligt skönt om man kunde få vinna några spel. Citera
prookelito Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2008 Jag har spelat 31 st idag och har 15 andra platser! Blir tokig. Någon som vet nånstans där man kan lära sig spela HU med grunda stackar? Hade ju vart skönt om man kunde vinna hälften av alla HU iaf! Vägra kliva upp i nivå innan HU spelet sitter där det ska! Citera
prookelito Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2008 För övrigt så har jag en väldigt stilig bonnbränna! Citera
prookelito Postad 29 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 29 Maj , 2008 Backade rakt ut senaste sessionen. Vinner fortfarande inte mycket HU, torskade 3st irad med bubbla stack som FI. Sånt suger häst Citera
prookelito Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2008 Suited Ax spelar sig bra mot mina AQ+ händer idag! Citera
prookelito Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2008 Vinner som vanligt inte en ända jävla HU! Citera
prookelito Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2008 Orka att ha en handjävel inte får stå, blir så jävla less på missfoster som görsjuka saker Citera
prookelito Postad 30 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 30 Maj , 2008 gaaah ligger +-0 dom senaste 120 gamesen vilket suger rejält. Men det är väl smällar man får ta när man suger HU! Citera
prookelito Postad 31 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 31 Maj , 2008 GAAAH. Inte sovit något inatt och nu ska man iväg att jobba några timmar. Måtligt segt! Plussade lite igår. Men annars så står allt bara still. Måste putsa på HU spelet, får jag till det kan det bli riktigt roligt att spela igen. Citera
prookelito Postad 1 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 1 Juni , 2008 Spelade ingenting igår. Somnade vi 19 och vaknade vid 9 imorse vilket var jävligt nice. Spelade 4st nyss och vann 3 och kom 2a i den sista. Skönt med lite plus att spela på inför kvällens grind. Ska iväg och köpa lite camping prylar nu, får se om jag hittar lite nya fiske saker också. På återseende! Citera
prookelito Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2008 Tänkte försöka få in några Set nu. Spelar 4 åt gången. GL TO ME! Citera
prookelito Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2008 Första settet avslutat. 4,4,2,1 I den jag vann hade jag stört mycket tur. SB limpar in i mig på bubblan som chipetta, jag har minst marker och pushar 56s efter hans limp. Han visar QQ och jag floppar stegen. Efter det så pushar jag varje hand och chip2 synar mig med A10 när shortstacken har 2bb gg wp. Min K10 fick dra ut han och jag vart kallad för apa. Citera
prookelito Postad 4 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 4 Juni , 2008 4,4,2,1 igen. Denna gången så drabbades jag av enorm otur istället. Citera
Recommended Posts