Gå till innehåll

prookelito - Wrooom, monster backar


prookelito

Recommended Posts

Standardsvar: på hur många tusen spelade?

 

Mycket handlar säkert om varians.

 

Har inga stora siffror sifror när det gäller 6 max. Men ser ungefär likadant ut på 9 manna. Och då har jag 1500/500 cirkus. Är väl rätt lite kanske, men man borde ju kunna få en fingerkänsla iaf.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 161
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har inte spelat så mycket på senare dar. Vart lite grind nu på morgonen. Ska försöka styra litebonusar på ongame men jag har sjukt svårt att vinna på den siten. Så vi får se hur det slutar. Men det kan knappast gå sämre av vad det gjort under mina tidigare ongame försök. ;)

 

Hitta förövrigt en royal denna session.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har 1010 denna hand, limp åke har limp synat push med Ax tidigare.

 

Seat 1: HERO ($2,805 in chips)

Seat 4: allinIpe ($1,485 in chips)

Seat 6: spacecard ($3,210 in chips)

ANTES/BLINDS

HERO posts blind ($150), allinIpe posts blind ($300).

 

PRE-FLOP

spacecard calls $300, HERO ????

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelar rätt och bra enligt mig själv, men backar ändo 60 på 5 dollars nivån. Variansen på ongame knullar en verkligen ibland.

 

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH HATA ONGAME!

 

Tjena, läst din dagbok och spelar också mestadels SH SnG dock $5 nivån på FTP. Men jag har också märkt att jag verkligen spelar fullt korrekt, förutom att man kan bli lite smått tiltad då inte t.ex. AA får stå mit JJ QQ eller liknande. Men som sagt så tycker jag att jag lirar fullt korrekt. Känns som man haft en motrigg på sina sista 300-400 sng. Gick minus nåra ynka dollar varje dag. tills jag tillslut gulade det lilla jag satte in på ftp. Väldigt frustrerande. Men du kanske borde som jag ta en paus från lirandet? bara ta ett break och göra annat.:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjena, läst din dagbok och spelar också mestadels SH SnG dock $5 nivån på FTP. Men jag har också märkt att jag verkligen spelar fullt korrekt, förutom att man kan bli lite smått tiltad då inte t.ex. AA får stå mit JJ QQ eller liknande. Men som sagt så tycker jag att jag lirar fullt korrekt. Känns som man haft en motrigg på sina sista 300-400 sng. Gick minus nåra ynka dollar varje dag. tills jag tillslut gulade det lilla jag satte in på ftp. Väldigt frustrerande. Men du kanske borde som jag ta en paus från lirandet? bara ta ett break och göra annat.:-D

 

Bra sagt. Men har precis haft paus i några dagar. :) Eller iallafall efter jätte tilten ja hade förra veckan. :D Känns mer som det är varians om man bubblar 11 av 22 spel. :) Så det är bara ta nya tag. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Spelade ingenting igår. Somnade vi 19 och vaknade vid 9 imorse vilket var jävligt nice. Spelade 4st nyss och vann 3 och kom 2a i den sista. Skönt med lite plus att spela på inför kvällens grind.

 

Ska iväg och köpa lite camping prylar nu, får se om jag hittar lite nya fiske saker också. :)

 

På återseende!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Första settet avslutat.

 

4,4,2,1

I den jag vann hade jag stört mycket tur. SB limpar in i mig på bubblan som chipetta, jag har minst marker och pushar 56s efter hans limp. Han visar QQ och jag floppar stegen. Efter det så pushar jag varje hand och chip2 synar mig med A10 när shortstacken har 2bb gg wp. Min K10 fick dra ut han och jag vart kallad för apa. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...