hajen04 Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Tjena! Tänkte ge den här dagboken en chans, anledningen är att jag senaste halvåret har kännt mig väldigt omotiverad. Jag har iaf spelat poker på heltid sedan jag tog studenten 07. Nästan allt på B2B Under nicken TheWhale4 samt Tureh. Nivåerna har varit mellan 2-4 och 5-10 har iofs spelat lite 1-2 samt 10-20 men aldrig regelbundet. Iaf så har jag kännt att poker varit väldigt tråkigt, omotiverande och outvecklande. Så jag hoppas få tillbaka den där glöden som jag hade för poker förr med den här dagboken. Förr så brann jag verkligen för pokern och jag spelade inte för pengarna i första hand utan för tävlingsinstinkten, spänningen och för att utvecklas. Nu spelar jag nästan enbart för pengarna och det har fått effekten att jag vinner mindre pengar. Nu har jag inte gått så otroligt dåligt som man kan tro efter att läst detta utan jag är plus ca: 45k € i år skulle jag tro. Det skulle dock vara väldigt mycket mer om jag spelade mer om jag slutade tilta och framförallt att koncentrera mig mer när jag spelar. Jag brukar ofta spela helt utan att tänka. Jag tänkte börja om på 1-2 vilket är en nivå jag inte spelat regelbundet på sedan över ett år. Mitt mål är att få tillbaka mycket av det självförtroende som jag tappat på sistonde och sedan vända upp till 2-4 igen. Resultatmässigt så hoppas jag på att vinna en bit över en miljon till årsslutet. Startrullen kommer ligga på 60ksek som jag kommer sätta in i morgon. Jaja det var nog allt whish me luck:-) Citera
Recommended Posts