Rebonius Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Nu stålar vårvädret och man får passa på att vistas ute så mycket som möjligt. Då kan det förstås hända att pokerspelandet blir lidande. Men bli inte rädda! Det finns en lösning. Ta med laptopen utomhus! Jag har bara ett stort problem, skärmen blir precis som en spegel. Så länge man bara ska lyssna musik är det ingen fara, men om man vill spela eller titta på film är det förödande. Då till min fråga. Finns det något "skydd" mot reflekteringen? Något man kan sätta på skärmen eller dylikt? Citera
tetris Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 han som söker skall finna: http://pokerforum.nu/forum/poker-off-topic/35686-poker-utomhus.html Citera
Pokershark Postad 11 Maj , 2008 Rapport Postad 11 Maj , 2008 Men där fanns det ingen länk som funkade. Snälla ge oss nu en hint vart vi beställer hatten! Annars får jag väl ha knåpkväll och tillverka en själv Citera
Recommended Posts