Kontextus Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 Jag är förvånad över avsaknaden av kommentarer runt detta (enligt utsago) mycket lyckade pokerprogram. Själv har jag bara läst om det. Citera
sulla Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 Jag är förvånad över avsaknaden av kommentarer runt detta (enligt utsago) mycket lyckade pokerprogram. Själv har jag bara läst om det. Är ju bra mycket konstigare att det dyker upp en tråd månader efter att programmet slutade sändas och att denne dessutom inte haft orken att söka efter det utan tar för givet att det aldrig funnits en tråd. Citera
Tottyville Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 Är ju bra mycket konstigare att det dyker upp en tråd månader efter att programmet slutade sändas och att denne dessutom inte haft orken att söka efter det utan tar för givet att det aldrig funnits en tråd. Jag tycker det är konstigt att du tycker det är konstigt att Kontextus är konstig. Inget konstigt med det. Helt normale Citera
Appel Postad 9 Maj , 2008 Rapport Postad 9 Maj , 2008 http://pokerforum.nu/forum/poker-i-tv/35652-tv-poker-saesong-3-a.html Citera
Recommended Posts