EverestPoker Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Ladies Championship Five-Seat Guarantee Fem vinnare får ett prispaket värt $3.000 som omfattar en plats i Ladies World Championship som spelas 8-10 juni, plus $2.000 insatta på spelarkontot på Everest Poker för reseutgifter. Turnering: WSOP Ladies DE Plats: Everest Poker - Schemalagda turneringar - WSOP Datum: Söndagen den 18 maj Tid: 16:30 GMT - 18:30 svensk tid Spel: Texas Holdem No Limit Inköp: $55+5 Dagliga satelliter: $3+.30 Rebuy och $11+1 Citera
benemerson Postad 8 Maj , 2008 Rapport Postad 8 Maj , 2008 jag ska inte genomgå min könsoperation förrän i slutet av maj. kan jag ställa upp i kvalet ändå? Citera
EverestPoker Postad 16 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 16 Maj , 2008 Vill påminna om att det är nu på söndag den 18 maj som ladies-turneringen spelas. Vi garanterar 5 platser till Ladies World Championship. Mer detaljer finns i den här trådens första inlägg. Citera
Recommended Posts