sörengustavsson Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 äntligen en dagbok som tilltalar. sitter i ungefär samma situation, inte nl400, kör nl200 just nu, men har som mål att lämna för att gå upp till nl1k. kommer följa din db, intressant att du tar coaching. jag har inte langat någon då jag har en massa kompisar som nästan är tillräkligt. kanske hade vart värt med coaching dock. lycka till iaf Citera
Cardshark52 Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 Du får visst prata om rb nu, ändrade regler så fram med siffrorna. Jag har 50% men vet att det går å få 55% Citera
Cardshark52 Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 äntligen en dagbok som tilltalar. sitter i ungefär samma situation, inte nl400, kör nl200 just nu, men har som mål att lämna för att gå upp till nl1k. kommer följa din db, intressant att du tar coaching. jag har inte langat någon då jag har en massa kompisar som nästan är tillräkligt. kanske hade vart värt med coaching dock. lycka till iaf Kan verkligen rekka coachning, men som jag skrev tidigare vänta tills du lirat nån mån på 2-4. Har du kompisar som lirar högre så kan du be dom specca dig en session lr så. Coaching beror ju mkt på hur mkt cash du har med, ibörjan tänkte jag att jag skulle ta RBn å använda den till coaching de e ju ett förslag. Mvh Christopher ps Lycka till du med! Citera
Cardshark52 Postad 15 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 15 Maj , 2008 Jag vet, dagsresultat o så litar jag ej på där så därför bokför jag själv med. Men efter ett par månader bör det nog jämna ut sig. Riktigt bra, eftersom jag haft en riktigt jobbig period nu så gjorde vi en HH-genomgång där vi kollade på de största förlorade potterna under maj. Upptäckte en väldigt tydlig röd tråd som jag dock inte tänker nämna. Härligt! Vad tar han /h? Citera
f0rtress Postad 15 Maj , 2008 Rapport Postad 15 Maj , 2008 Hur kommer man i kontakt med en coach? Citera
Cardshark52 Postad 17 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 17 Maj , 2008 300$ Aiight! Inte så farligt då. Blev en 2 h session igår -$1100 Tyvärr, spelade jag febrig å riktigt trött så de blev som de blev, kunde nog slutat + en del om jag spelade mitt A-game. Tvärr gjorde jag inte de å klanta mig i bland annat 1 k pott med överpar.. Sen blev jag faktiskt utdragen ett par ggr men spelade ändå rätt kass.. Så ska satsa mer nästa gång, mer fokuserad osv. Sen e ju PT problemet det tiltigaste som finns.. Nästan i samma klass som att behöva sitta ut för att kunna reloada! =P Christopher Citera
Jakelamotta Postad 18 Maj , 2008 Rapport Postad 18 Maj , 2008 Aiight!Inte så farligt då. Blev en 2 h session igår -$1100 Tyvärr, spelade jag febrig å riktigt trött så de blev som de blev, kunde nog slutat + en del om jag spelade mitt A-game. Tvärr gjorde jag inte de å klanta mig i bland annat 1 k pott med överpar.. Sen blev jag faktiskt utdragen ett par ggr men spelade ändå rätt kass.. Så ska satsa mer nästa gång, mer fokuserad osv. Sen e ju PT problemet det tiltigaste som finns.. Nästan i samma klass som att behöva sitta ut för att kunna reloada! =P Christopher Nej verkligen rimliga pris coacherna tar egentligen, kan de öka winraten med så lite som 0,5ptBB tar det ju inte särskilt länge innan det betalar sig. Citera
Cardshark52 Postad 27 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 27 Maj , 2008 Tjo igen! Har inte uppdaterat så mkt på sistonde dels eftersom jag inte lirat mer än vad jag skrivit och dels för att jag vart så sjuk jag nånsin varit nu i 2.5 veckor , halsvirus,febrig,svullen i ansiktet, sjukaste huvudvärken osv. Börjar bli lite bättre nu iaf även om jag e ganska långt ifrån frisk, men fick in en 2 h session idag på NL400: + $1.2 k Så kändes skönt, 800 av dom kom från e jätte tomte som hade "a thing 4 me" å vägrade lägga å checka man så betta han osv. GL! Christopher Citera
nolll Postad 6 Juni , 2008 Rapport Postad 6 Juni , 2008 Kul att lira inatt! Synd att jag backade så in i helvete bara =/ Citera
Cardshark52 Postad 8 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 8 Juni , 2008 Kul att lira inatt! Synd att jag backade så in i helvete bara =/ Oh jäklar! hade totalty glömmt att jag ens ahde en DB.. Jaja inte hänt så mkt ändå, lirat 12 k händer denna mån + $5k. Fått coaching av en annan kille nu från falköping, som hjälpte mig också sjukt mkt, VÄLDIGT olika stil på Tele å han dock. Kmr grinda som fan denna mån utom på lör - ons då ska jag ner till EM å kolla match. Får väl se om jag orkar hålla liv i denna dbn Christopher Citera
weddie Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Verkar bli en mysig db detta, jag är för övrigt regular på NL50 NL100 om du ville ha en lowgrinder på msn Citera
Cardshark52 Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2008 Kul att lira inatt! Synd att jag backade så in i helvete bara =/ Japp, ganska runbad var du tyvärr, annars hyffsat solid. Christopher Citera
Cardshark52 Postad 10 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 10 Juni , 2008 18 191 händer såhär långt in på mån. cirka $6.8 k + totalt för mån. Mål: Minst 50 k händer minst 15$ k allt som allt E VÄLDIGT nöjd med mitt spel just nu å de kan jag tacka Tele å Edison för. Till er 2 tack som fan!! Klarar jag mina mål kmr jag testa på 5-10 nästa mån. Kommer göra som CDS gjorde hoppa från 2-4 till 5-10, och hoppa över 3-6. Synpunkter på det? från er som spelar 2-4 - 5-10. Denna sommaren kommer bli sjuk pokermässigt kmr lira som fan å redan efter coachingen känns de som att jag höjt mitt spel med en jäkla massa nivåer. GL alla!! Mvh Christopher Citera
thefman Postad 10 Juni , 2008 Rapport Postad 10 Juni , 2008 blir nog skonsammare för psyket att lira nl600 en tid. Citera
Cardshark52 Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 blir nog skonsammare för psyket att lira nl600 en tid. Japp lirar ifs NL3-6 nu när de e bra bord. Tkr du de e stor skillnad på 3-6 å 5-10 annars spelmässigt, för frågat en del men de e ungefär 50% vilka som e pro 5-10 å anti 3-6. stakes annars? sida? gärna pma nick om du lirar liknade mig själv på ongame. =) Mvh Christopher Citera
Cardshark52 Postad 12 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 12 Juni , 2008 Laggade de mkt? Vet att jag å Patrick testade å då laggade de som fan Vilket prog använde ni? Citera
killerwolf Postad 12 Juni , 2008 Rapport Postad 12 Juni , 2008 18 191 händer såhär långt in på mån. cirka $6.8 k + totalt för mån. Mål: Minst 50 k händer minst 15$ k allt som allt E VÄLDIGT nöjd med mitt spel just nu å de kan jag tacka Tele å Edison för. Till er 2 tack som fan!! Klarar jag mina mål kmr jag testa på 5-10 nästa mån. Kommer göra som CDS gjorde hoppa från 2-4 till 5-10, och hoppa över 3-6. Synpunkter på det? från er som spelar 2-4 - 5-10. Denna sommaren kommer bli sjuk pokermässigt kmr lira som fan å redan efter coachingen känns de som att jag höjt mitt spel med en jäkla massa nivåer. GL alla!! Mvh Christopher cds hoppa faktiskt från 2-4 till 10-20.................... Citera
Cardshark52 Postad 13 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 13 Juni , 2008 cds hoppa faktiskt från 2-4 till 10-20.................... Jaja, får väl ta de lite lugnt med CDS referaten då. Blir nog standard spelar ju trots allt 2-4 3-6 nu så att gå upp å prova på 5-10 e väl ganska standard. Tror jag ska sprida ut cashen på lite fler siter eftersom de känns som att tableselecta kan göra en väldigt stor skillnad när man kmr upp i så stora games som NL1000. Annars så har de inte hänt så mkt lirade en svänging session igår som jag efter 3 h slutade $68 +. Ska köpa bärbar med men har inte bestämmt mig än, e igentligen rätt så jäkla kass på datorer i huvudtaget, så ska fråga/har frågat här i Laptop tråden och några "bra på data personer". Men lutar åt att de blir denna: http://www1.euro.dell.com/content/products/productdetails.aspx/xpsnb_m1730?c=se&l=sv&s=dhs&~tab=bundlestab Värt å lägga till dom 3200 för att få en den till höger? Pokern går riktigt bra just nu, och blir garanterat en jävla massa lir ikväll/natt då värdet e super bra! Kmr nog inte klara mina mål denna mån iaf inte handmässigt, ska till Schweiz på Sön och specca Sve -Ryss matchen, sen ska vi till Varberg där jag har stuga med pappas sida av familjen(skilda), därför jag behöver 1 laptop! lol:-D Ses på borden å gl! Christopher Citera
Cardshark52 Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 Kort session nu = 1.2 k + Hade tänkt i lira inatt men somnade direkt efter jag kom hem från min kusin studentmiddag, så blev lite nu på morgoen istället 1 2-4 igång på hela ongame när jag började ,6 när jag slutade, fortfarande många sämmre spelare inne så funkade fint även om jag gråter inombords över att jag missade fredagsvärdet... Sve - Spanien idag, tippar på 1-1 men inte säker på om jag ska betta. Tror Holland eller Portugal tar hela EM, Holland har jag alltid gillat som fotbollsnation och Portugal e inne i en rusch just nu + att dom har "Ronnie" i laget som även spelar i Man U som råkar vara världens just nu bästa fotbollslag. Flyttar C.Ronaldo till REAL tå e han största svikaren nånsin, i klass med Jesper blomqist när han kom hem till sverige å gick till Djurgården istället för IFK.. Christopher Imorrn EM!! Citera
killerwolf Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 det var inte på något sätt spydigt till dig eller så, är ju lite grann CDS i ett nötskal bara ;> 5dubbla inköpspelet over night. Citera
Cardshark52 Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 det var inte på något sätt spydigt till dig eller så, är ju lite grann CDS i ett nötskal bara ;> 5dubbla inköpspelet over night. Nae nae, det fattade jag =) Citera
KallOödmjukDiva Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Du ser ju ut o nå ditt 100ks mål redan denna månaden ju. Lirar 10-20 och 25-50 på SvS så är väl ungefär 2-4 upp till 5-10 då maxinköpet på SvS är 200ggr BB. Tog studenten iförgår o ska ta upp grinden seriöst nu med. Skickar min msn te dig. Lite intresserad av att bli coachad numera osså, förklara lite mera hur de går till. Vet att Deuces Cracked har ett rejält lager med coacher. Citera
Cardshark52 Postad 14 Juni , 2008 Författare Rapport Postad 14 Juni , 2008 Du ser ju ut o nå ditt 100ks mål redan denna månaden ju. Lirar 10-20 och 25-50 på SvS så är väl ungefär 2-4 upp till 5-10 då maxinköpet på SvS är 200ggr BB. Tog studenten iförgår o ska ta upp grinden seriöst nu med. Skickar min msn te dig. Lite intresserad av att bli coachad numera osså, förklara lite mera hur de går till. Vet att Deuces Cracked har ett rejält lager med coacher. Tja! japp ser riktigt ljust ut men kmr ju missa en 1 vecka, på att jag drar till Österrike imorrn.. Men ser ju framemot Sve matchen som fan, men lite synd om jag inte når målet pga det.=( Jaop, DC e väl igentligen den bästa sidan för coaching, annars skulle jag kunna rekka en svensk coach Tele finns juh och tror Jello coachar med. Japp, accar dig på msn så hörs vi där.=) Citera
animalplanet Postad 14 Juni , 2008 Rapport Postad 14 Juni , 2008 Hej, läst igenom dina sidor nu, verkar kunna bli riktigt bra dagbok. Spelar själv på ongame, samma nivåer typ. Ser fram emot lite HH:s, vad nickar du btw? gl Citera
Recommended Posts