McFishy Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Bakgrund. Jag har spelat ca en halvtimme vid bordet och uppfattar FI 1 som LAG. Tror ej han här en "tänkande" spelare och bryr sig knappast om vem han möter i potterna. Har dock ej sett honom göra något enormt misstag i någon pott men fått indikationer på att han överbettar vid bluffar samt ej släpper många händer vid träff. Därför jag checkar bakom på turn. Vad tar vi för beslut på rivern? ***** Hand 640226976 ***** 10.00/20.00 Texas Hold'em (No Limit ) Gwen 8 (Vanlig /Cash Game ) Plats 1: FI 3 (2510.00) Plats 2: FI 2(948.76) Plats 3: FI 1(16601.16) Plats 4: HERO (7126.28) Plats 5: FI 4(3510.00) FI 2 lägg LM 10.00 FI 1lägg SM 20.00 ** Giv ** FI 3 [N/A, N/A] FI 2 [N/A, N/A] FI 1 [N/A, N/A] HERO [10s, 7s] FI 4 [N/A, N/A] *** Bet Runda 1 *** HERO Höj till 80.00 FI 4 Lägg FI 3 Lägg FI 2 Lägg FI 1 Syna 80.00 *** Flop(Board): *** : [9h, 3s, 8k] *** Bet Runda 2 *** FI 1 Passa HERO Satsa 180.00 FI 1 Syna 180.00 *** Turn(Board): *** : [9h, 3s, 8k, Dr] *** Bet Runda 3 *** FI 1 Passa HERO Passa *** River(Board): *** : [9h, 3s, 8k, Dr, 6h] *** Bet Runda 4 *** FI 1 Satsa 3500.00 HERO ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gulapa Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Jag hade slängt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Push Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DocLame Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Han sitter väl med JT och vill att det ska se ut som om han hade tänkt värdebetta 350 lite lagom light, men att han råkade lägga till en extra nolla. Är Fi1 en viss kille i min bekantskapskrets så är det mer än troligt att så är fallet. Jag hoppas jag hade orkat folda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Steel Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Jag hade slängt Är du helt från vettet? Det måste ju krävas en fantastiskt stark read på fi för att folda här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jomppa Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 ställ, ända han slår dej me är j-10, PSUH IT IN BABY!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
strater Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 ditt read är att han överbettar bluffar och du foldar? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fulpetson Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 lägg om du inte sett han tomtebetta förr. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ormbunke Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Har dock ej sett honom göra något enormt misstag i någon pott men fått indikationer på att han överbettar vid bluffar Har han satsat 6x pott förut? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hnk Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Skulle vara trevligt om du skrev ut nicken så kanske man hade känt igen spelaren, det är fold i den här situationen varje dag i veckan. Jag är själv en synstation men här går det inte att motivera en syn... Om du syna, vilken suit hade hans 10J ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
McFishy Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 ditt read är att han överbettar bluffar och du foldar? ^^ Jag tror att han överbettar vid bluff men har ej sett någon hand från hans sida förutom några mindre potter. Överbetten har varit typ 480 i en pott på 300 och liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 instafold. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Höja T7s UTG känns inte särskilt hett. Gråtsyna och slå sönder tangentbordet om fi sitter med JT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Höja T7s UTG känns inte särskilt hett. varför inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 varför inte? Hört talas om position? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Vi har 260 inne... sugen på att försvara det med 3500 kr o kanske hoppas på split i bästa fall? Jag känner inte att vi har pottodds för syn här. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Hört talas om position? Höjning UTG med 7ts på 6-manna fungerar alldeles utmärkt på ett passivt bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Hört talas om position? Hört talas om att du är tight? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Hört talas om att du är tight? Det är inte tajt det är standard. Men fortsätt gärna höja T7s UTG. Jag tackar och tar emot. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Det är inte tajt det är standard. Men fortsätt gärna höja T7s UTG. Jag tackar och tar emot. Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Det är inte tajt det är standard. Men fortsätt gärna höja T7s UTG. Jag tackar och tar emot. lol, hett tips sh och 5handat, tomte. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PeO Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 lolla mig, hett tips sh och 5handat, tomte. *gäsp* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swalle Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 ställ, ända han slår dej me är j-10, PSUH IT IN BABY!!!!!!!! Haha.. det kanske är just därför. Vad sätter du FI på då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
don_sebbe Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Det är inte tajt det är standard. Men fortsätt gärna höja T7s UTG. Jag tackar och tar emot. nit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
minucci Postad 6 Maj , 2008 Rapport Share Postad 6 Maj , 2008 Det är inte tajt det är standard. Men fortsätt gärna höja T7s UTG. Jag tackar och tar emot. Så du bestämmer vad som är standard eller inte? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts