Gå till innehåll

Ny bonus


Pepperpum

Recommended Posts

  • Svars 64
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Fick också hem ett brev idag där det stod att jag fått bonusen. Verkar vara en form av WSOP kampanj, så här stod det bl.a. i brevet;

"Du har blivit speciellt utvald för att få denna cash bonus på $500 eftersom jag tror att du har kunskaperna som krävs för att ta dig hela vägen till WSOP main event."

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fick också hem ett brev idag där det stod att jag fått bonusen. Verkar vara en form av WSOP kampanj, så här stod det bl.a. i brevet;

"Du har blivit speciellt utvald för att få denna cash bonus på $500 eftersom jag tror att du har kunskaperna som krävs för att ta dig hela vägen till WSOP main event."

 

GG att 2 av mina polare 19 respektive 20 fått bonusen.

 

WP everest!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Asså allvarligt, kunskapen att ta sig till wsop, vafan sluat larva er det blir ju bara pinsamt.

Min tjej fick bonusen hon har kanske spelat 50 händer på ett år och är defentivt inte vinnande enns på nl25.

Jag har inte fått någon bonus skulle gärna uppskatta om representanten kunde höra av sig till mig via pm eller i den här tråden.

Jag har precis börjat grinda på everest igen 75$ bonus den här månaden lol.

Detta måste ju gå att lösa.

Kanske sätta över tjejens bonus på mig eller nått sånt, så slipper jag fucka upp mina pt stats genom att spela på hennes konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag trodde i ärlighetens namn att den här bonusen var ett sätt för Everest att iaf tillfälligt kompensera för indragningen av de dubbla summit pointsen och jag blev positivt överraskad och tänkte att det trots allt är sköna förändringar på g (läs: ett nytt riktigt VIP-system och shop 8-) ). När jag läser vad andra skrivit här blir jag mer än bara lite konfunderad. Det verkar som att den överlag har getts till de som spelar minimalt men jag själv lirar i runda slängar åtminstone 50k händer i månaden(inte på någon häjdarnivå men ändå) och att jag skulle vara någon slags favorit till att ta hem WSOP är minst sagt skrattretande. Den som har spelat live mot mig vet vad jag menar: sämre pokerface får man leta länge efter :lol:

 

Med allt det här sagt: tusen ack för bonusen men jag har svårt att se varför jag förtjänar den mer än andra?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha, det är bara vi som lirar så låga nivåer att vi inte har tid att cleara bonusen som har fått den. :mrgreen:

 

Förmodligen så är det nog fan så. 7250sp på 37dar blir 200 om dan.

Ser jävligt kämpigt ut.

Förmodligen måste man tabla en 6-7 bord NL50+ någrar timmar varje dag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

MUUUUUUUUUUUUUHAHAHAHA

 

Är någon förvånad?

 

Vilket sjukt jävla företag!

Jag GARANTERAR att de får in mer folk som kommer spela in typ 2-4k SP och därmed missa bonusen men ge Everest rikligt med cash!!!

 

Snälla, för en gångs skull herr representant!

Kan du svara ärligt vad som krävs för att vara med i den "speciellt utvalda gruppen"?

Om det som folk skriver här är sant så är det ju såååååååå pinsamt så det är inte sant!!!

 

Upprepar så det inte går att missförstå som du brukar göra:

Snälla, för en gångs skull herr representant! SVARA ÄRLIGT!!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det den svenska avundsjukan som speglar sig här eller???

Begriper inte hur folk orkar sitta och gnälla över allt men fortfarande spela på siten.

Hur jävla svårt kan det vara att helt sonika skita i och spela på sidan och använda tiden till gnället och spela på andra ställen istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det den svenska avundsjukan som speglar sig här eller???

Begriper inte hur folk orkar sitta och gnälla över allt men fortfarande spela på siten.

Hur jävla svårt kan det vara att helt sonika skita i och spela på sidan och använda tiden till gnället och spela på andra ställen istället.

 

Har du någonsin badat i fisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Den här bonusen hade ju allt varit trevlig... Det med att folk som slutat spela på Everest är de utvalda för bonusen, stämmer inte in på mig iaf. = / Slutade spela där vid årsskiftet, men ingen bonus för att bli lockad tillbaka fick jag.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bonuserbjudandet var främst tänkt som en återaktiveringskampanj. Vi har dock noterat att vissa aktiva spelare även fått bonusen. Vi kommer självklart låta dessa spelare behålla bonusen. Observera dock att erbjudandet inte gäller samtliga spelare. Vi fortsätter givetvis att erbjuda våra månatliga bonusar till alla våra spelare som prenumererar på Everest Pokers nyhetsbrev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör nl100, oftast 4 bord samtidigt. Som det ser ut nu har jag clearat månadsbonusen på 2250sp och fått 75$. Är det ens värt för mig att försöka cleara den andra bonusen, risken finns ju att jag kommer halvvägs och har kämpat helt i onödan.

 

Om ni uppskattar, hur många timmar tror ni 5000SP på 4nl100-bord (6-manna) motsvarar?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kör nl100, oftast 4 bord samtidigt. Som det ser ut nu har jag clearat månadsbonusen på 2250sp och fått 75$. Är det ens värt för mig att försöka cleara den andra bonusen, risken finns ju att jag kommer halvvägs och har kämpat helt i onödan.

 

Om ni uppskattar, hur många timmar tror ni 5000SP på 4nl100-bord (6-manna) motsvarar?

 

Jag tror att det kanske behövs ca 10k händer på den givna nivån. Tiden beror ju på hur många händer du får in per timme, jag vet ju inte ifall du kör turbo eller vanliga, men skulle tippa på ca 300 händer per timme dvs 33 timmar totalt. Beror ju lite på hur löst du spelar också. Under 40 timmar tror jag iaf du klarar den på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...