Pepperpum Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Startade precis upp min klient och såg att en ny bonus har lagts i kö. Den kallas mailbonus500 och ligger på 500$/5000SP! En mycket bra och fin bonus, tack så mycket En fråga bara: Vad är det här för nåt? En bonus alla har fått eller ska jag känna mig lyckligt utlottad? ps. Hoppas bara att jag klarar att cleara min förra bonus innan den här löper ut Citera
mICROMAN Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Startade precis upp min klient och såg att en ny bonus har lagts i kö. Den kallas mailbonus500 och ligger på 500$/5000SP! En mycket bra och fin bonus, tack så mycket En fråga bara: Vad är det här för nåt? En bonus alla har fått eller ska jag känna mig lyckligt utlottad? ps. Hoppas bara att jag klarar att cleara min förra bonus innan den här löper ut Är en 10x bonus något att hurra för? Citera
Morgyleus Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Är en 10x bonus något att hurra för? Everests turneringar ger 8 SP/dollar i rake. Eftersom Pepperpum spelar mycket SNG kan vi väl räkna lite på det då... 5000/8 = 625. Alltså måste han betala $625 i rake för att få $500. = 80% RAKEBACK. Det låter väl inte så illa. Citera
majon96 Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Undrar vad det är för en bonus, den är ju ett antal gånger bättre än den jag fått denna månad via det så kallade VIP-programmet. 75 dollar för 2250 summit points. Jag vill också ha den. Iof är ju Everest inte lika intressant längre då man inte kan få dubbla summit points längre. Citera
MOffegrev Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Jag har också fått den, tveksamt om jag hinner cleara den dock. Citera
DrRoland Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Fick också den. Synd bara att den andra skitbonusen, 75 för 2250 ligger före så man lär knappast hinna. Får man den lite i taget eller är det rubbet eller allt? I såna fall skulle man kunna vänta till 2250 går ut och köra iaf en del av 500$ bonusen. Citera
MOffegrev Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Fick också den. Synd bara att den andra skitbonusen, 75 för 2250 ligger före så man lär knappast hinna. Får man den lite i taget eller är det rubbet eller allt?I såna fall skulle man kunna vänta till 2250 går ut och köra iaf en del av 500$ bonusen. Allt eller inget Citera
Sladdafan Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 HAr inte fått den. Vilka får denna egentligen? Citera
stenarn Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 HAr inte fått den. Vilka får denna egentligen? Känns random. Jag har fått men spelade knappt förra månaden. Synd att det bara var en vecka kommer inte hinna Citera
Sladdafan Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Känns random. Jag har fått men spelade knappt förra månaden. Synd att det bara var en vecka kommer inte hinna Varar den bara en vecka? Citera
stenarn Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Varar den bara en vecka? Japp, går ut 13:e. Edit: Haha, hade kollat fel. var 13/6 . Nice! Citera
Sladdafan Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Japp, går ut 13:e. Edit: Haha, hade kollat fel. var 13/6 . Nice! MEn tilt på detta då! Everestrepresentanten kom igen nu ffs! Lirar in 15k summit i månaden (minst) o inte ett skit får man tillbaka.. schysst ju Citera
K_MaN Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Samma här spelar sönder mig men inte fått denna.... vad är det frågan om? Citera
Prizonic Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Jag fick den och jag snittar nog 2-300 summits i månaden på everest och har bara lirat MTTs, men får la börja grinda lite där nu då =). Citera
EverestPoker Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Specialbonusarna som skickats ut var riktade till speciellt utvalda grupper av spelare. De som inte fått bonusen var helt enkelt inte del av urvalet. Svenska spelare har dock en hyfsat färsk skandinavisk vip-bonus som är aktiv på kontot och giltig månaden ut. Lycka till vid borden! Citera
K_MaN Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Specialbonusarna som skickats ut var riktade till speciellt utvalda grupper av spelare. De som inte fått bonusen var helt enkelt inte del av urvalet.Svenska spelare har dock en hyfsat färsk skandinavisk vip-bonus som är aktiv på kontot och giltig månaden ut. Lycka till vid borden! Vad krävs att man är med i det speciella urvalet då? Att man spelar på micro limits och ändå inte kan spela ihop bonusen? Eller att man cashat ut från sidan pga tilt (läs utebliven/fördröjd summit points shop, fkd up bonus...) och ni vill ha tillbaks dem till er sida??? Citera
Rival Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Specialbonusarna som skickats ut var riktade till speciellt utvalda grupper av spelare. De som inte fått bonusen var helt enkelt inte del av urvalet.Svenska spelare har dock en hyfsat färsk skandinavisk vip-bonus som är aktiv på kontot och giltig månaden ut. Lycka till vid borden! GGWP Citera
Sladdafan Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Specialbonusarna som skickats ut var riktade till speciellt utvalda grupper av spelare. De som inte fått bonusen var helt enkelt inte del av urvalet.Svenska spelare har dock en hyfsat färsk skandinavisk vip-bonus som är aktiv på kontot och giltig månaden ut. Lycka till vid borden! Men de suger ju bara (ja ni vet precis vilket ord jag tänkte använda) De e precis som nån skrev att bonusen ges till folk som inte spelar så mkt eller har lämnat. Svagt! SKulle man kunna få en mail eller ett telefonnummer till någon högt uppsatt i EVerest så man kan framföra sina åsikter? Gärna via PM Citera
Sladdafan Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 BTW De nya summit pointssystemet äger NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOT Citera
EverestPoker Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 SKulle man kunna få en mail eller ett telefonnummer till någon högt uppsatt i EVerest så man kan framföra sina åsikter? Gärna via PM Enklaste sättet att lämna feedback är genom att kontakta supporten. De vidarebefordrar sedan dina åsikter till berörd avdelningschef. Citera
Duracell Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 hur funkar det nya systemt jämfört med gamla? Citera
Duracell Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 jag fick den =) VAd har jag gjort sista tiden? Gått från fullring - Sh Gått upp en nivå Lirat mer än vanligt Citera
Pepperpum Postad 6 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 6 Maj , 2008 Vadå bonusen bara gått till de som inte spelar så mycket? 5k SP tar väl på sin höjd 6 dagar för mig att få ihop...(kanske inte så mycket jämfört med vissa men ändå). Enda kruxet är att jag snart åker bort över sommaren utan internet. Citera
bigdwarf Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 inte heller fått den, jävla tiltade sidjävel! men utdragningar bjuder ni massa på. Citera
putte78 Postad 7 Maj , 2008 Rapport Postad 7 Maj , 2008 Kom igen nu! Ge "special bonus" till vissa? Var ligger rättvisan i det? Citera
Recommended Posts