Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Mehh... det är väl ok om han tar betalt för det; särskilt 110% av vinsterna i början? :twisted:

Annars är det inte svårt att få tag på SlotBOOMs bok & andra råd på nätet om man är intresserad...

Tillåt mig svara med en underbar post från min dagbok signerat wortex557:

Ska personligen aldrig mer läsa en bok om poker.. Hade plussat stabilt på 2/5PLO,+50 inköp på 14 dagar,köpte tulpanodlaren Rolf Slotbooms bok i utvecklingssyfte och gulade på en vecka efter att ha läst den.. Må han brinna i helvetet,den äckliga coffeshop-stammisen. Håller sakterliga att förtränga allt jag läst,och mitt gamla spel e på väg tillbaka.

Vill bara få sagt att bara för man läser böcker blir man inte bättre,tar ju tid att anpassa sin nya kunskap,och att de inte passar alla. Har man hittat sin egen vinnande melodi ska man nog hålla sig till den så länge den funkar

• Svars 85
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

må slotboom brinna i helvetet. Fast egentligen är jag nog mest bitter på att han är en högst medelmåttig spelare som lyckas fylla en hel bok/bankonto med något jag kan skriva i en mening: Köp in kort, limpreraisa med top X% av händer.

Postad
må slotboom brinna i helvetet. Fast egentligen är jag nog mest bitter på att han är en högst medelmåttig spelare som lyckas fylla en hel bok/bankonto med något jag kan skriva i en mening: Köp in kort, limpreraisa med top X% av händer.

Du har inte läst boken va?

Förresten, tror att coachning av Isberg i shortstack PLO ger bra mycket mer än boken och skulle gärna bjuda Isberg på en resa bra mycket finare än till Sundsvall om det skulle leda till privat coachning.

Postad
Du har inte läst boken va?

Förresten, tror att coachning av Isberg i shortstack PLO ger bra mycket mer än boken och skulle gärna bjuda Isberg på en resa bra mycket finare än till Sundsvall om det skulle leda till privat coachning.

Ålandsbåt?

Postad

Coachning och pokerdiskussioner under en resa till Åland och Spanien (WPT) är ingen dum ide.

Jag ska till Las Vegas i Juni och spela WSOP i år. Tänker spela lagom, så att jag får tid för att relaxa med en drink vid poolen etc. Bra tillfälle för att diskutera poker och coacha, för de som tänkte åka dit.

• 2 weeks later...