kilsmo Postad 4 Maj , 2008 Rapport Share Postad 4 Maj , 2008 Från poker.se: "Nicklas Larsson utslagen på plats 19. Nicklars höjde upp innan flopp från knappen och fick syn av Lina Olofsson på stora mörken. På floppen med KcTcQc så satsar Lina och får ett all-inomslag av Nicklar som Lina blixtsynar. Lina har nämligen träffat tvåpar och Nicklar har ess hög. Ingen knekt kommer så Nicklas får hämta ut sitt pris på 9 240 kronor." Det blev inte mycket rätt i det referatet. Jag höjer till 11k från knappen, Lina synar på bb. Lina checkar mörkt. Flopp AK8. Jag har väl 50-60k kvar eller nåt och väljer att checka. Turn T. Lina betar nånstans mellan 20-22k. Det ligger ingen färg. Gillar inte tian, planen var att få en bet emot mig, eftersom jag odlat en vek-tight image och bara väntat på ett läge att bygga stack. Brädan är farlig, jag trodde på en kungträff för Lina, och det är på andrabubblan. Mot ett dåligt ess får min A2 även splitpott. Väljer till slut att ställa, får syn av KT, och river blankar. Jag önskar i efterhand att jag nöjt mig med det som var i potten på floppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kilsmo Postad 5 Maj , 2008 Rapport Share Postad 5 Maj , 2008 Grattis Björn! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts