Sjuntorparn Postad 30 April , 2008 Rapport Postad 30 April , 2008 Hejsan. vet inte vart ni vill ha denna tråden, men ja provar här. jag och nåra kompisar vill gärna komma i kontakt med folk som brukar träffas och spela turneringar/cashgame nåra gånger i månaden. jag vet att de spelas på vissa ställen. men jag vet inte hur man kommer i kontakt med dom som ordnar eller om man ens får vara med. grannstäder såsom vänersborg och uddevalla går bra oxå. kanske nån turneringen redan nu i helgen? turneringarna bör ligga på max 500kr buy-in.. maila gärna. allt är av intresse. sjuntorparn@bredband.net edit: det behöver inte vara så avancerat ordnat. vi är inte kräsna. Citera
tony103 Postad 30 April , 2008 Rapport Postad 30 April , 2008 Jag tror att det ligger på is för tillfället! har varit väldigt tyst sista 7-8 månaderna. Citera
Sjuntorparn Postad 30 April , 2008 Författare Rapport Postad 30 April , 2008 Jag tror att det ligger på is för tillfället! har varit väldigt tyst sista 7-8 månaderna. exakt vad är de som ligger på is? spelas de ingen poker alls i trollhättan? Citera
tony103 Postad 30 April , 2008 Rapport Postad 30 April , 2008 vet ej ,men klubben är nedlagd i allafall.många åker till cosmo istället. Citera
polar bear Postad 1 Maj , 2008 Rapport Postad 1 Maj , 2008 I Uddevalla spelas det på torsdagar. I dag är det en 300+50 freezeout. PM:a om det är intressant. Citera
Sjuntorparn Postad 1 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 1 Maj , 2008 I Uddevalla spelas det på torsdagar. I dag är det en 300+50 freezeout. PM:a om det är intressant. lite för kort varsel tyvärr. men spelas det varje torsdag, så är vi gärna med i framtiden. Citera
Recommended Posts