Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 235
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Vill inte låta dryg men A3s ÄR jättepush :). 44 är nog rätt klar push oxå men fold är väl mer okey än vad check är i A3s-handen.

Postad

Jävligt kul med lite action i dagboken, även om det ju knappast beror på mig :D

Äckligt sjuk session nyss. Började som vanligt och var nere på över $300 back ett tag, började leta efter rep men hittade inget. Sen när jag är som mest nere och funderar på att lägga mig och gråta i min mammas famn så hittar jag handen som förhoppningsvis kommer att förändra mitt liv. Första Royal flushen för mig, vinner knappt något på sjävla handen men nåt hände iaf. Började vinna några flips därefter (sick) och vann fyra av de fem kvarvarande eller nåt och slutar sessionen på $21+ vilket får ses som smått fantastiskt imo.

2/5

6manna: 36st (tror jag, ingen järnkoll), $11

1/5 $238

Hade tänkt posta en hand här där fi synar min 3bet pre med 35s och träffar färgen på Axx-brädan när jag sitter på AK, men ska sluta whina nu så blir royalen ist :)

73hxmv.jpg

(Våga inte klaga på att jag är för rädd för att avslöja min "identitet" och målat för mycket med svart)

Postad
gick du PLUS PÅ POKER?!

mm :|, får akta så jag inte blir beroende nu bara!

Har förresten semiångest inför valet av spel ikväll. Sjukt sugen på 45manna och mtts, men vetifan om det är värt att offra hela kvällen när det ändå kommer sluta i misär.

Postad

hahahaha, så sjukt detta. Skiter i att starta upp nya nu. Bustat säkert 8 45manna och en mtt hittils, de mesta på sjuka sätt men framförallt mttn.

Kvar i 2 45manna och en mtt, får hoppas att nåt kan stå där iaf.

Postad

Rätt sjukt, kom tvåa i en av de två mtsng jag hade kvar (borde dock vunnit) samt kom etta och tvåa i två stycken 6manna jag tryckte upp för att det blev för segt att bara köra ett bord. Helt okej resultat ändå alltså.

3/5

6manna: 8st, $111

45manna: 8st, $62

mtts: 2st, $52

2/5 $11

1/5 $238

Postad

Inte spelat så mycket i dag, men sprang iaf för en gångs skull väldigt bra så det tackar vi för. Lyssnade på seminötalbumet The Very Best Of Disney Channel till spelet, så var säkert därför :D

För övrigt har jag så pokerskadad som jag är nu även börjat drömma allt mer om olika pokerrelaterade saker. T.ex. kan jag drömma hur jag går in på sharkscope för att kolla nåns graf, eller hur jag går in på nån användare här på pf för att kolla inlägg/dag. Senast nu i natt tror jag att jag drömde att jag kollade på nån som hade ~25 inlägg/dag och blev rätt "imponerad". Problemet är dessvärre att jag börjat bland ihop drömmmarna med verkligheten, rätt svårt att avgöra om något verkligen hänt när det handlar om såna "icke-anmärkningsvärda" saker som att kolla någons postrate osv. Fan kanske börjar bli gammal :(

Aja, god natt

4/5

6manna: 21 st (tror jag), $196

3/5 $195

2/5 $11

1/5 $238

Postad
jobba 2k inlägg!!

Såja. Vetifan om det är kul eller tragiskt dock, men skitsamma :)

Sprang 5km på idrotten idag. Kom in på typ 27 min något och är riktigt nöjd med tiden ändå, även om jag gick för mycket (dock taktiskt utplacerade gåpauser). Var så äckligt trött efteråt så fick lägga mig och sova 3h, men nu känner jag mig fräsch och drar nog igång lite spel snart.

Postad

Sjukt dålig session. Fick väl igen för gårdagen, inte många flippar vunna. Ska nog bara köra 6manna närmsta dagarna, känns som det går absolut bäst där.

5/5

6manna: 3st, $26

mtts/sat: 4st, $104

45manna: 6st, $156

4/5 $196

3/5 $195

2/5 $11

1/5 $238

Postad

Fixade lite grönt iaf, alltid något. Längtar sjukt mycket till imon nu, ska köra massa 6manna förhoppningsvis. Längesen jag var så här sugen på att spela :):)

5/5

6manna:17st, $56

mtts/sat: 4st, $104

45manna: 6st, $156

4/5 $196

3/5 $195

2/5 $11

1/5 $238

Postad

Inte blivit något spel hittills idag :( Var kvar mycket längre i skolan än tänkt, men fick dock lite saker gjorda så det var väl helt okej. Sedan var det korpmatch, där vi nog gjorde en av våra bättre matcher någonsin. Dock vinner vi aldrig matcherna där det är jämt av någon anledning (typ samma sak som att 22 aldrig står mot KQ och liknande). Aja, får väl vara nöjd ändå.

Blir nog inget spel i morgon heller dessvärre. Slutar iofs typ halv tolv men, tar ju typ 2-2.5h sammanlagt båda vägarna hemifrån in till stan och ska på Blåvitt senare på kvällen så är nog -ev att dra hem tror jag, men inte riktigt bestämt mig ännu.

Kör nog lite några 6manna nu dock innan sängen. Dessvärre inte för många då jag inte får förstöra dygnet för mycket då det är nationellt i matte 8-12 på torsdag samt att jag ska ut och fira en polare som fyller 19 då, så blir lång dag och inget kul om man är trött hela tiden då :(

Hoppas för övrigt som fan att Obama kan krossa Clinton i natt och förhoppningsvis knipa åt sig platsen som demokraternas kandidat. Inte så jätteinsatt i amerikansk politik, men tycker dock den är hästlängder mer intressant än vår här i Sverige och har ändå hyfsad koll på de olika kandidaterna imo. Btw ska Obama enligt vad jag läst vara helt okej på poker, och ska troligen fixa ett homegame i vita huset med hans gamla pokerpolare om han skulle vinna :)

Aja, blev alldeles för långt detta men lite skönt att "skriva av sig". Återkommer med resultat sen.

Postad

Hinner inte mer än 7 st idag, fyfan vad skönt det hade varit med lite mer tid men är väl bara att gilla läget. Nöjd med sessionen, förutom två för lösa syner som jag borde slängt. Bl.a. 88 på 7d8d9d mot dubbla fis där verkligen båda skrev ut styrka men kunde inte vika den. Båda hade färg där. Den andra med J6o på J53-brädan med två hjärter där fi på bubblan trycker 3kstacken rätt ut i 720-potten och där jag har en fi bakom. Vetifan hur dålig den är dock men synade och fi visar AA (lol).

Blev riktigt dåligt förklarat nu och så, men orkar inte leta upp hhs, ska se till att spara händerna direkt nästa gång. Ha det!

Btw är rullen atm på 1400 exakt, så inte tagit så mycket av Consp än iaf.

6/5

6manna: 7st, $36

5/5 $204

4/5 $196

3/5 $195

2/5 $11

1/5 $238

Postad

eeeeh, 88 ligger ju bara efter mot 99 tre-vägs, mot två färger har du ju (nästan) odds, troligtvis commitad för längesen om man räknar med hur mkt som låg i mitten, så det var knappast fel.

posta gärna den