programmer Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Om 3 min börjar en $3K freeroll på expekt med 6000 deltagare. Tänkte att de som är med(vilket förhoppningsvis är fler än mig?) kan berätta hur det gick, alltså hur långt ni kom innan ni åkte ut(om ni gör det ) Tack för fint forum! Citera
GiLLo Postad 7 Mars , 2005 Rapport Postad 7 Mars , 2005 Om 3 min börjar en $3K freeroll på expekt med 6000 deltagare.Tänkte att de som är med(vilket förhoppningsvis är fler än mig?) kan berätta hur det gick, alltså hur långt ni kom innan ni åkte ut(om ni gör det ) Tack för fint forum! 1147 Han satt på AA när jag gick in med KK :\ (typiskt va?) Citera
programmer Postad 7 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 7 Mars , 2005 4066 här Nåväl, man kan inte alltid få bra kort Citera
Pertey Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Kom 154 Åkte ut på AA mot 7.3 offsuted! han prickade fyrtalet så typiskt! Citera
Vulcanoboy Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Spelade 3000 k turneringen som gick 9/3... Hade lite flyt och kom faktiskt 8 och såg att det gick bra för en massa svenskar så jag undrar om det var nån annan det gick bra för ? Såg att det var nån från Ängelholm som vann tror han hette Cosby eller nåt i den stilen. Med vänliga hälsningar Magnus Citera
Toan Postad 10 Mars , 2005 Rapport Postad 10 Mars , 2005 Spelade 3000 k turneringen som gick 9/3... Hade lite flyt och kom faktiskt 8 och såg att det gick bra för en massa svenskar så jag undrar om det var nån annan det gick bra för ? Såg att det var nån från Ängelholm som vann tror han hette Cosby eller nåt i den stilen. Med vänliga hälsningar Magnus Du måste ha fått en förmögenhet för att komma 8:a i en 3000k turnering Citera
Recommended Posts