JENZOER Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Aha ok. hehe aa du byter nic hela tiden Går liret bra anars då? Går väl okej, men spelar som sagt inte så mycket atm. Hade rekordmånad i mars, sen standard plus månad i april och nu ligger jag tyvärr 5k back hitills den här månaden efter en jobbig downswings med allt för mycket 2 outare... Citera
dunkarn Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 OK..Tråkigt att du la ner, får man fråga varför? Du var ju duktig om jag minns rätt. För ett nån månad sen, precis när jag skulle upp till nl400 på heltid så var jag dum nog att spela full. Spelade nl2000 HU på B2B först och åkte på 2 stora bad beats, haha känns konstigt att säga att man åkte på bad beats när jag var full men så var det. Efter att jag gulat rullen på B2B så vart det SvS på de högsta borden där det fanns nå lir. Spelade då 2 bord, 1 HU och ett 5max 150/300. Vann tillbax nästan allt ganska snabbt men deto fullare jag blev detsto sämre spelade jag. jag minns inte riktigt hur jag förlorade allt (så full var jag) men kollade HHs dagen efter och skämdes över hur dåligt jag spelat Tog paus typ en vecka sen gick jag tillbax till nl200 med 50 ink. Jag hade då den sjukaste dagen i mitt liv, vart 1 outad flera ggr och förlorade flera sjuka potter. jag förlorade tot 15 ink den dagen utan att vara tiltad. Jag var mer i ett chocktillstånd, jag visste typ att jag skulle bli utdragen så fort jag hamnade all in. Jag hade ju spelat med grinderserna på nl200 länge så man såg i chatten hela tiden ul,ul,ul och sry,sry sry. Vissa skrev tom "man ur ul today" Efter det vart det en veckas paus igen . jag började om på nl100 HU då jag ser att HU är min starkaste sida men det ville inte släppa, utragning efter utragning. Till slut började jag spela dåligt och förlorade ner rullen till 45k sek. Tog en liten paus och nu är jag här på nl50. Edit: Jag har seriösa problem med fylleskottningar och jag tror jag skottade bort närmare 400k sek förra året, och har skottat bort ca 230k sek iår. Jadu, pallade inte me skiten mer. Blev psykiskt påfrestande med badbeats varje dag o verkligen känna pressen att man måste vinna typ varje månad. Bor hemma med och morsan var inte alltför glad över att ja satt klistrad framför mina skärmar o bara stirrade varje dag . Så nu knegar jag lite istället och lirar lite på skoj =) Känns sjukt avslappnade o soft o slippa tänka bara poker imo. Sjuka pengar du loosat på fyllan btw.. Tror ja loosat ett nl50 inkööp på fyllan än gång bara ;P Har rätt bra disciplin angående det. Lycka till med liret! Det vänder snart! Citera
Banankaka Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Ahh ok ok, trodde du läst lite mer i dagboken då vi diskuterade just galia333. Sry för att ja sa sådär då Nej inte last hela. Det ar lugnt. Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 tjena biffen;) nu har jag tagit mej igenom alla inlägg som hunnit före mej;) fan det är ju guldväder ute nu. bäst att passa på lör-sön nu för sen blire kallt igen. gjorde sista dagen på kneget igår btw, riktigt nice att kunna släppa det där nu över sommaren iaf. får se hur liret går. riktigt nice att du skriver en DB, jag blir lite sugen själv faktiskt. och angående riggen, du ska se att det vänder. Kanske ide att gå ner på 6tabling ett tag för att hitta läckorna hos fi och gaina sjförtroende? hoppas du reder ut detta iaf. gl Tjenaren ankan! Hehe grymt snart har vi alla B2Bs grinder här Håller me vädret är guld, känner mig bra dum som inte utnyttjar d men ska ut en sväng senare o träffa gänget. Grymt att du slutade jobbet, förstod inte riktigt varför du började från början man plussar ju mer på nl50 än på ett vanligt jobb Hehe shit va flumigt att du sa det där med 6 tabling jag tänkte gå ner på 4 tabling idag men 6 tabling är mkt bättre, inte så tråkigt hehe. Klart du ska starta dagdok, det motiverar en GL! Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 Går väl okej, men spelar som sagt inte så mycket atm. Hade rekordmånad i mars, sen standard plus månad i april och nu ligger jag tyvärr 5k back hitills den här månaden efter en jobbig downswings med allt för mycket 2 outare... Du gör rätt, man ska inte spela så mkt nu när det är såhär bra väder Hörde om stor plusset i mars, du krossade nl400 då va? Riktigt tråkigt att du också hamnat i en svacka, verkar som att alla har gjort det just nu Jag satt med slammer57 på nl50 igår me btw, är det nån som är kvar på nl200 förutom mr Edanica_? Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 Jadu, pallade inte me skiten mer. Blev psykiskt påfrestande med badbeats varje dag o verkligen känna pressen att man måste vinna typ varje månad. Bor hemma med och morsan var inte alltför glad över att ja satt klistrad framför mina skärmar o bara stirrade varje dag . Så nu knegar jag lite istället och lirar lite på skoj =) Känns sjukt avslappnade o soft o slippa tänka bara poker imo. Sjuka pengar du loosat på fyllan btw.. Tror ja loosat ett nl50 inkööp på fyllan än gång bara ;P Har rätt bra disciplin angående det. Lycka till med liret! Det vänder snart! Jag förstår vad du menar poker är riiiktigt psykiskt påfrestande men bara när man är inne i en svacka, anars är man ju kung Kan tänka mig att det måste vara nice med en fast inkomt varje månad, saknar du grindandet nåt? Alla har sina brister i pokern en av mina är fylle skottningar. Tack tack aa hoppas det vänder snart Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 Ny dag nya tag... Ska testa nåt nytt idag, ska bara köra 6 bord för att ha bättre koll på spelarna, game flow osv. Jag skulle egentligen ha gjort det första dagen när jag började nl50 men trode inte det skulle bli såhär långavarit så därför gjorde jag d inte Citera
Pokermannen_ Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Tjenaren ankan! Hehe grymt snart har vi alla B2Bs grinder här Håller me vädret är guld, känner mig bra dum som inte utnyttjar d men ska ut en sväng senare o träffa gänget. Grymt att du slutade jobbet, förstod inte riktigt varför du började från början man plussar ju mer på nl50 än på ett vanligt jobb Hehe shit va flumigt att du sa det där med 6 tabling jag tänkte gå ner på 4 tabling idag men 6 tabling är mkt bättre, inte så tråkigt hehe. Klart du ska starta dagdok, det motiverar en GL! btw, jag började knega för att ajg var psykiskt instabil rätt ordentligt:P har gått över nu dock. hörs hehe ja snart har vi alla här:P hehe samma här, har emilia nu så klev upp ca 7.00 imorse för att leka i lekparken:D hehe. nu har hon slocknat för en eftermiddagslur så jag har lirat på en timme eller så. lirar ipokers nl100 nu och det går sjukt bra! Aldrig gått bättre faktiskt. jag 4tablar och anvädner ace hud nu. grymt skönt. nej nu ska jag väcka henne och knata ner till kiosken och stans godaste glass:) du vänder detta utan probl mannen:P gl Citera
dunkarn Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Jag förstår vad du menar poker är riiiktigt psykiskt påfrestande men bara när man är inne i en svacka, anars är man ju kung Kan tänka mig att det måste vara nice med en fast inkomt varje månad, saknar du grindandet nåt? Alla har sina brister i pokern en av mina är fylle skottningar. Tack tack aa hoppas det vänder snart Måste säga att ja saknar det knappt nått. Den enda gång ja saknar det är när mina polare säger deras månadsresultat:P (De lirar alltifrån NL600 dollares och 25/50 svs) Då känns knegarlönen inte så mycket att ha längre men men... De kan ju loosa lika mycket! Nu ska ja nog grinda lite svs faktiskt! Må riggen vara med dej! Citera
hajen04 Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Aha ok, där ser man. Jag kanske kommer gå dit nån gång bara för skojs skull men tycker live poker är sååå himla segt Går du dit ofta? Hur gammal e du btw? Tack för feedbacken! Du har helt rätt i det du säger, men så lättläst tycker jag inte jag är. När jag spelade på JaGularDig på nl200 fick jag nästan aldrig action när det vart HU på ett 6max bord eller på ett HU bord för den delen heller (hidden brag FTW:lol: ) Därför jag bytte till Galia4444 btw. Som sagt så har du rätt i att jag blir lättläst men tror det ska funka upp till nl400 igen, det är ju inte eliten på B2B som sitter på nl50-nl200 hehe Jo grinda livepoker är ju galet segt och tråkigt så länge det inte är lite skönt folk vid borden. Nja jag brukade gå dit förr men jag gör mer pengar på nätet så är inte där så ofta längre. Jag är 20 år.. hur gammal är du själv? Jo första intrycket av ditt nick är ju att det är en jättefisk ifrån Israel som provar på att spela lite poker. Synade nog ner dej första händerna vs dig pga av nicket. Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 btw, jag började knega för att ajg var psykiskt instabil rätt ordentligt:P har gått över nu dock. hörs hehe ja snart har vi alla här:P hehe samma här, har emilia nu så klev upp ca 7.00 imorse för att leka i lekparken:D hehe. nu har hon slocknat för en eftermiddagslur så jag har lirat på en timme eller så. lirar ipokers nl100 nu och det går sjukt bra! Aldrig gått bättre faktiskt. jag 4tablar och anvädner ace hud nu. grymt skönt. nej nu ska jag väcka henne och knata ner till kiosken och stans godaste glass:) du vänder detta utan probl mannen:P gl Nice att du mår bättre nu m8 :-D Hehe shit 07 i morse, värsta super pappan Grymt att du krossar du, fett skönt att höra att det går bra. Riktigt segt att jag inte kan använda GT+, har du nån aning om varför det inte funkar för mig på B2B? Aaaa glass ute nu oj oj oj, vart riktigt avis nu hehe. Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 Måste säga att ja saknar det knappt nått. Den enda gång ja saknar det är när mina polare säger deras månadsresultat:P (De lirar alltifrån NL600 dollares och 25/50 svs) Då känns knegarlönen inte så mycket att ha längre men men... De kan ju loosa lika mycket! Nu ska ja nog grinda lite svs faktiskt! Må riggen vara med dej! Hehe aa kan tänka mig att man inte saknar det sådär jätte mkt men efter ett tag skulle jag bli galen Japp pengarna i pokern är ju det gryma och sen att äga fiskar hehe. GL! Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 Jo grinda livepoker är ju galet segt och tråkigt så länge det inte är lite skönt folk vid borden. Nja jag brukade gå dit förr men jag gör mer pengar på nätet så är inte där så ofta längre. Jag är 20 år.. hur gammal är du själv? Jo första intrycket av ditt nick är ju att det är en jättefisk ifrån Israel som provar på att spela lite poker. Synade nog ner dej första händerna vs dig pga av nicket. Håller me, sitter det roliga och sociala människor vid bordet så blire riktigt roligt, släng på lite alkohol på de så har man en helkväll Nice att man fick önskad effekt när jag tog fiskens nic, antar att du menar Galia4444 nicet... Själv är jag 22 år... Går du ut ofta i v-ås? Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 Testade att 6 tabla och det gick riktigt bra, plussade 4 ink första grinden Riktigt skönt att kunna positions spela ordenkligt och ha bättre överblick på fiskarna. Det kommer bli riktigt svårt att stå emot grupptrycket ikväll, alla ska typ till det där feta stället Å2. En polare ringde från bussen (han e på väg in till västerås) o sa att man inte kan banga ikväll och att han redan har börjat ta några bärs på bussresan, mina kompisar e alkisar Jag får typ köra en mission impossible för att kuna komma undan ikväll Ska ta en dush och antagligen gå ut o träffa en kompis o bara njuta av solen... o käka glass det får vi inte glömma hehe. Citera
hajen04 Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Håller me, sitter det roliga och sociala människor vid bordet så blire riktigt roligt, släng på lite alkohol på de så har man en helkväll Nice att man fick önskad effekt när jag tog fiskens nic, antar att du menar Galia4444 nicet... Själv är jag 22 år... Går du ut ofta i v-ås? Jodå finns det någon som spelar heltid o inte går ut minst 1 gång i veckan lixom? ; ) Brukar mest vara på Pluto men blivit galet less på deras service nu så blir det mest barrundor = ) Vart brukar du själv vara? Citera
punkis Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 träffade en michel i tallinn, från västeråröverpriset,,,, whos that? Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 Jodå finns det någon som spelar heltid o inte går ut minst 1 gång i veckan lixom? ; ) Brukar mest vara på Pluto men blivit galet less på deras service nu så blir det mest barrundor = ) Vart brukar du själv vara? Hehe bra sagt, jag är precis likadan. Spelar man heltid så måste man ut o festa av sig minst 1 gång i veckan. Man blir ju typ som en "halv" människa när man har sina grind perioder, iaf jag Pluto brukar jag gå till då och då, gillar musiken på det nedre dansgolvet men det är för litet där imo. Nu på sommaren när terassen är öppen kommer det nog bli fler kvällar där. BMB brukar vi gå till ganska ofta me, på lördagar ofc, fredagar där e inte spec roligt. Konrad går vi till om vi ska larva oss lite o typ bara supa som djur Nu på sommaren efter min grind period och när barndomsvänen från london ska flytta in här kommer det bli kaos hehe, då kan du hitta mig på Å2 och bill o bobs uteserveringar för ofta Har dock tröttnat kraftigt på krogarna i Västerås, jag är uppvuxen här så man känner typ alla, roligare att träffa nya människor o så... Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 Fan va grinden suger, har vart helt kortdöd och mina moves har inte funkat, åkt på några tråkiga saker me:-( Riktigt sugen på att supa skallen av mig ikväll med resten av gänget.. Ska iväg o grilla nu med några polare, får se om jag orkar stå emot alkoholen. Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 träffade en michel i tallinn, från västeråröverpriset,,,, whos that? Michel en syrian? Som åkte ut första dagen? Det måste vara han.. Det är en bekant... Citera
punkis Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Michel en syrian? Som åkte ut första dagen? Det måste vara han.. Det är en bekant... sugminsnoppfisk Citera
punkis Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 sugminsnoppfisk trevlig kille som drog med mig på strippklubben Citera
Pokermannen_ Postad 10 Maj , 2008 Rapport Postad 10 Maj , 2008 Nice att du mår bättre nu m8 :-D Hehe shit 07 i morse, värsta super pappan Grymt att du krossar du, fett skönt att höra att det går bra. Riktigt segt att jag inte kan använda GT+, har du nån aning om varför det inte funkar för mig på B2B? Aaaa glass ute nu oj oj oj, vart riktigt avis nu hehe. hehe ja fan man får ju ta sitt ansvar;) ja det har gått sickt nu. någon mer som lirar ipoker här btw? hm ja PT strular för alla tror jag. dock itne så mkt för mej, men har hört minst 10p whina om att den missar massa händer sov. jag har som sagt riggen med mej nu:P om du inte plussar snart så kommer jag skälla på dej tills du byter site;) gl m8 Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 trevlig kille som drog med mig på strippklubben Aha ok, var det ni två som köpte tjejer me? Citera
kalle111 Postad 10 Maj , 2008 Författare Rapport Postad 10 Maj , 2008 hehe ja fan man får ju ta sitt ansvar;) ja det har gått sickt nu. någon mer som lirar ipoker här btw? hm ja PT strular för alla tror jag. dock itne så mkt för mej, men har hört minst 10p whina om att den missar massa händer sov. jag har som sagt riggen med mej nu:P om du inte plussar snart så kommer jag skälla på dej tills du byter site;) gl m8 Nice att du har med flyt i poker och livet hehe Shit va segt att PT strular Om jag inte plussar snart så kommer jag göra nåt drastiskt Citera
Recommended Posts