Gå till innehåll

program för bubbel spelet ???


HenkeCFC

Recommended Posts

Finns det något pogram som man kan köra samtidigt som man spelar och som snabbt kan få fram om en push är + ev. Pogramet måste göra det själv man hiner ju inte skriva in masa saker när man spelar +8 sngs.

 

kostnad på pogramet länk osv

 

och en sak till vet ni något bra pogram som hjälper en med att spela många bord typ så man inte blir sit out och sådana saker.

 

chio:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men vad är det du vill? Ska "programmet" spela åt dig eller??? Låter onekligen så, och det min käre Watson, är sällan något som ses med blida ögon av pokersajterna... Så lycka till...[/QUOT

 

nej jag spelar men poker pogramet räknar ut om det är + ev att push eller - ev.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

okej, så du vill åtminstone klicka på synknappen dåochdå... Ja men då så, då är det ju inga problem, LOL.

 

Vad fan är skillnaden iyo? Är det en skilland för att du faktiskt exekuterar beslutet, som programmet fixat fram åt dig.

 

Imo är det uppseendeväckande korkat att vilja fuska!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Finns visst ett sånt program.

 

Och hur är det fusk?

 

Fan, sluta vara så töntiga och sluta hålla med folk bara för att verka coola!!

 

Please enlighten us! Du är bara för cool... På vilket sätt skiljer sig trådskaparens POGRAM från en bot?!? Please...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Please enlighten us! Du är bara för cool... På vilket sätt skiljer sig trådskaparens POGRAM från en bot?!? Please...

 

Nej du är cool, inte jag som kaxar mig på folk på ett pokerforum...

 

Allså han vill ha en program som räknar ut om det är +Ev eller -Ev att trycka. Det kan man räkna ut på ett papper om man orkar, fast det tar långt tid.

 

Pokertracker är ett program som håller koll på hur dina Fi spelar, allt det kan du skriva ner på ett papper men man använder PT ändå för att det blir för jobbigt.

 

Om du vet hur man använder PT bra, så har du sjukt stort fördel, vissa skulle till o med kalla det för fusk. Om du lyckas bestämma vilken HD din Fi har i en viss hand som kan du se exakt om det är +Ev eller -Ev att spela den handen mot din Fi HD.

 

Men ändå är det ingen son gråter och över att PT finns...

 

Förresten, finns ett sånt program som får användas på stars, fulltilt och Party Poker, och finns massa diskutioner på 2p2 där de redan pratat om detta, men de borde ju kollat med dig först...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...