linklunk Postad 17 Maj , 2008 Rapport Share Postad 17 Maj , 2008 hade fått för mig att ni var hjälpsamma här inne, men ikke sa nikke. hoppas att någon annan hjälpsam person som inte läst detta än, kan hjälpa till. pls, pls, pls Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stallpi Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 hade fått för mig att ni var hjälpsamma här inne, men ikke sa nikke.hoppas att någon annan hjälpsam person som inte läst detta än, kan hjälpa till. pls, pls, pls Du laddar ner spade klienten Går in på turneringar schemalagda vidare till vanliga just nu ligger bara freerollen på tisdag inne Troligtvis kommer det en satellit idag runt kl 16 . Den läggs in i klienten några timmar innan . Lycka till Observera att dom inte kommer upp under satellit fliken Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
zuupah Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 $10 till den som bustar Zuupah utanför prisplats, bör inte vara så svårt. Jag hoppas att även du tog dig till en biljettplats, så får du ny chans att "busta" mig på kryssningen! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sunkii Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Jag hoppas att även du tog dig till en biljettplats, så får du ny chans att "busta" mig på kryssningen! Neh men åker nog ändå Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 18 Maj , 2008 Rapport Share Postad 18 Maj , 2008 Du laddar ner spade klienten Går in på turneringar schemalagda vidare till vanliga just nu ligger bara freerollen på tisdag inne Troligtvis kommer det en satellit idag runt kl 16 . Den läggs in i klienten några timmar innan . Lycka till Observera att dom inte kommer upp under satellit fliken Jättetack verkligen,, men efter att ja klickat på turnering så hittar ja ingen flik som heter "schemalagda"!!! Åhh detta e verkligen frustrerande. hoppas det fixar sig innan tisdan. ja hoppas på mer hjälp! PLS,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stallpi Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Jättetack verkligen,, men efter att ja klickat på turnering så hittar ja ingen flik som heter "schemalagda"!!!Åhh detta e verkligen frustrerande. hoppas det fixar sig innan tisdan. ja hoppas på mer hjälp! PLS,,, Jag fattar inte vad du har för problem . När du klickat på turneringar kommer det fram 4 flikar schemalagda sit&go sit&go lek och privata . Klicka på schemalagda ( den första fliken ) så finns dom där . Just nu ligger veckofinalen på lördag inne och freerollen på tisdag . Som sagt innan så ligger dom inte under satelliter utan under vanliga. Lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 frirullen e full nu såg jag... men har ju fixat en biljett till finalsatteliten som e på lördag så jag får la fixa en plats där istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Jag fattar inte vad du har för problem .När du klickat på turneringar kommer det fram 4 flikar schemalagda sit&go sit&go lek och privata . Klicka på schemalagda ( den första fliken ) så finns dom där . Just nu ligger veckofinalen på lördag inne och freerollen på tisdag . Som sagt innan så ligger dom inte under satelliter utan under vanliga. Lycka till -efter att ja klikat på turneringar så kommer det upp 6 flikar för mig. dom som kommer upp är---> "alla" "10 - bord" "5 - bord" "duell" "satellit" och "privata". det finns ingen som heter schemalagda. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 -efter att ja klikat på turneringar så kommer det upp 6 flikar för mig. dom som kommer upp är---> "alla" "10 - bord" "5 - bord" "duell" "satellit" och "privata". det finns ingen som heter schemalagda. För att du fortfarande laddat ner fel klient. Det diskuterade vi ju en-två sidor tidigare. Du har klickat på Boss-klientens Sit&go-tävlingar, inte Ongame-klienten tävlingar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
linklunk Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 tack. ja måste ha missat detta med att ja hade fel klient... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grandyz Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 btw gdaily, kmr du att spela detta event? några andra roliga som ska dit? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 btw gdaily, kmr du att spela detta event? några andra roliga som ska dit? har ej bestämt mig än, det är väldigt myket nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stallpi Postad 19 Maj , 2008 Rapport Share Postad 19 Maj , 2008 tack för du styrde upp det gdaily Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 har ej bestämt mig än, det är väldigt mycket nu Nu har jag bestämt mig - som ni säkert sett i Poker.ses nyhetsbrev så ska vi ha två frirullar med Bwin om totalt 6 platser till kryssningen, och där ska jag tydligen fungera som någon slags "värd" för de spelare som kvalar in den vägen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Så du ska spela oxå eller bara vara Värd? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Spela Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tommie88 Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Gott då ska man bara försöka fixa en plats nu på lördag då Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Gott då ska man bara försöka fixa en plats nu på lördag då Eller fredag Poker Cruise Freeroll 1: Fredag 23 maj, kl 19:00. Lösenord: "pkrcruze"Poker Cruise Freeroll 2: Söndag 1 juni, kl 19:00. Lösenord: "pkrcruze" Signa upp via http://www.poker.se/goto.php?id=54&pos=14 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stenarn Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Man behöver tydligen ha bwin-kläder på om man kvalar via den satelliten, det gäller inte för PAF's satelliter väl? (dvs att man behöver ha PAF kläder om man kvalat via PAF) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vuns187 Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 jag tänkte spela om det finns det platser kvar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 finns det platser kvar ? +1 Eller är det så att man ska behöva ringa själv och fråga;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 20 Maj , 2008 Rapport Share Postad 20 Maj , 2008 meh, fanns inga platser kvar Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Crippo Postad 21 Maj , 2008 Rapport Share Postad 21 Maj , 2008 meh, fanns inga platser kvar Finns platser kvar, och du behöver inte ha PAFkläder om du vunnit en satellit. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts