rAilFISH Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Kort och gott , hur fixar man en graf från händerna som är placerade i PT ? Tack på förhand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 med ett prog som heter pokergrapher. Har inte url men sök på det så finner du! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
vincentblack Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Start-program-tillbehör-paint. Rita sedan valfri graf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mikj Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 pocker tracker/ring game/session notes/"g" på session detail. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 http://www.overcards.com/wiki/moin.cgi/PokerGrapher Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
demimonde Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 e inte KingCosmokramer världsbäst på o stjäla andras grafer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KingCosmoKramer Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Jag stal den inte, jag låna den bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltok Postad 28 April , 2008 Rapport Share Postad 28 April , 2008 Kort och gott , hur fixar man en graf från händerna som är placerade i PT ? Tack på förhand. såhär ser min graf ut: _.~´\_ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts