Kung Wilhelm Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Otrolig riversyn! hela bordet blev "speechless". wp Antonius Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PKRAZ Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Vad ska han ha liksom? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Soulread? Timing tell? Skulle vara intressant att veta varför han synade. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Soulread? Timing tell? Skulle vara intressant att veta varför han synade. Han är en gambler. Det "enda" som följer den linjen och slår honom är 22, 33, 44, KK eller QQ. Förvisso möjliga händer, men PA är ju en gambler som känner att han kan ta en sådan syn ibland, mot rätt spelare. Antar att han tänkte så, i a f. Jag spelar ju inte riktigt på hans nivå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Hans valuerange är viktad mot AA, KK, AK (möjligtvis QQ) vilket är ganska smal range. Antingen har PL (Phil Laak) ett monster eller så bluffar han. Det är väl (delvis) det som är resonemanget bakom synen. Men med tanke på att PL är tight och höjde UTG finns väl ingen anledning att misstro honom, eller? Jag kan inte påstå att jag är insatt i PL's öppningsrange UTG men vad jag har sett av honom spelar han tight så jag vet inte hur han spelar låga pockets UTG. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Hans valuerange är viktad mot AA, KK, AK (möjligtvis QQ) vilket är ganska smal range. Antingen har PL (Phil Laak) ett monster eller så bluffar han. Det är väl (delvis) det som är resonemanget bakom synen. Men med tanke på att PL är tight och höjde UTG finns väl ingen anledning att misstro honom, eller? Jag kan inte påstå att jag är insatt i PL's öppningsrange UTG men vad jag har sett av honom spelar han tight så jag vet inte hur han spelar låga pockets UTG. Jag skulle ju hävda att PL inte skjuter en tredje tunna med sämre än set här, alternativt skjuter en betydligt lägre tredje tunna med AA eller AK. Så antingen är det set eller bluff känns det som. M t p hur PL normalt spelar är det absolut viktat mot KK/QQ, men låga pockets kan nog finnas med ibland, kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Saint_Bjorn Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 1. Å nej, Phil Laak är med nu igen. 2. Jaaaa, äntligen Howard Lederer! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Dessutom var turn/river två scarekort som inte fullgjorde några drag vilket borde tala för att det är större sannolikhet att PL bluffar. Men ändå... antar att PA singla slant i huvudet och valde rätt sida på myntet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
loliano Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 hade spelat handen exakt som PA ganska given syn på rivern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 hade spelat handen exakt som PA ganska given syn på rivern Ja, eller hur.. och eftersom det är tv hade jag gått all in på river eftersom vi obv har PL krossad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sideshow Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 1. Å nej, Phil Laak är med nu igen.2. Jaaaa, äntligen Howard Lederer! Det där är som att bjuda djurrättsaktivister på späckad val iklädd minkpäls samtidigt som du donerar fem miljoner till deras kamp. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
route66 Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 hade spelat handen exakt som PA ganska given syn på rivern Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Standard imo. Är Phil Gordon med i år också? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Verkar bli en kul säsong. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bodinarn Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Standard imo. Är Phil Gordon med i år också? Självklart vad vore hsp utan Phil Gordon liksom EDIT: wow 1k inlägg, moget sådant.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Dante Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 hade spelat handen exakt som PA ganska given syn på rivern Jag hade foldat preflop.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Alltså, ursäkta mig för att jag inte tycker mig ha tiden att antingen lusläsa mig igenom 20 sidor här eller googla mig till döden genom alla forum som finns. Men när börjar de sända HSP5? Hittar inget på GSNs hemsida.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekstrom Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Alltså, ursäkta mig för att jag inte tycker mig ha tiden att antingen lusläsa mig igenom 20 sidor här eller googla mig till döden genom alla forum som finns. Men när börjar de sända HSP5? Hittar inget på GSNs hemsida.. Two Plus Two Poker Forum > General Poker Discussion > Televised Poker HSP Season 5 Starts March 1 on GSN at 9pm Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
OsantVassSpelare Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Alltså, ursäkta mig för att jag inte tycker mig ha tiden att antingen lusläsa mig igenom 20 sidor här eller googla mig till döden genom alla forum som finns. Men när börjar de sända HSP5? Hittar inget på GSNs hemsida.. "GSN has announced that HSP Season 5 has been filmed and will begin on airing on March 1, 2009." Källa http://www.poker-prop.net/news/high-stakes-poker-season-5-begins-march-1st-1465.html Ska bli riktigt skoj att kolla på igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Partyjack Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Two Plus Two Poker Forum > General Poker Discussion > Televised Poker HSP Season 5 Starts March 1 on GSN at 9pm Tack! "GSN has announced that HSP Season 5 has been filmed and will begin on airing on March 1, 2009." Källa http://www.poker-prop.net/news/high-stakes-poker-season-5-begins-march-1st-1465.html Ska bli riktigt skoj att kolla på igen. Tack! Håller med, äntligen kommer man ha EN fast punkt varje vecka där man gör samma sak.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Standard imo. Är Phil Gordon med i år också? eh...vilket år var han med? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 eh...vilket år var han med? Du kan ignorera allt som har med "Phil Gordon" att göra. Han bara levlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Du kan ignorera allt som har med "Phil Gordon" att göra. Han bara levlar. Hahaha, jag älskar den lite dolda bitterheten i det här inlägget. För visst finns det en smula? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Kristoffer Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Hahaha, jag älskar den lite dolda bitterheten i det här inlägget. För visst finns det en smula? Mer lite trötthet och ifrågasättande av denna levling och ävenså det utbredda levlandet på pf.nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 24 Februari , 2009 Rapport Share Postad 24 Februari , 2009 Du kan ignorera allt som har med "Phil Gordon" att göra. Han bara levlar. Mmm, misstänkte det . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts