tompalub Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Dwan: WTF! Barry: "LoL Donkaments" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Vad kan dario minnieri om cash game? hoppas han gular Har för mig att han hade plocket ut en Porsche Cayman på PokerStars VIP-points grej. Om detta stämmer så har han ju lirat en del iaf. Har även för mig att de nämns någonting om detta i WSOP 2008. Rätta mig om jag har fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Det vore schysst om Phil Galfond hade varit med han också. Inte för att han är superaggro men han spelar bra. Han måste vara en av de stabilaste High Stakes spelarna på Full Tilt efter vad jag har sett de senaste månaderna. Sorry för lite OT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
redlineer Postad 19 Januari , 2009 Rapport Share Postad 19 Januari , 2009 Har för mig att han hade plocket ut en Porsche Cayman på PokerStars VIP-points grej. Om detta stämmer så har han ju lirat en del iaf. Har även för mig att de nämns någonting om detta i WSOP 2008. Rätta mig om jag har fel. Stämmer men den stora grejen va väll där hur snabbt han spelade ihop det, ca 10(?)månader, va iaf under ett år. Dessutom har jag fan för mig att han sa att de va genom sngs som han spelade ihop den. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Yepp SNGS, inte CG. Känns som att han kommer o överspela nån hand o åka på däng. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nordkvist Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Yepp SNGS, inte CG. Känns som att han kommer o överspela nån hand o åka på däng. Sjukt många SNGs måste han ha lirat. :)Men sen så har ju Stars sina dealar. Inte omöjligt, det var rätt kul och se hur det dala i Main Event för han. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
urmy Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Känns som att durrr borde investera i en stylist, den där "sprungit in i en vägg" luggen var populär i mitten av 90-talet i england. Men men! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ulaf Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Han har hy som en engelsman också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 var är fricke imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pjharvey Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 var är fricke imo hos sin stylist. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gäst Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Känns som att durrr borde investera i en stylist, den där "sprungit in i en vägg" luggen var populär i mitten av 90-talet i england. Men men! lol +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hakflem Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 hos sin stylist. Den stylisten har mycket att jobba med Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Agent Cooper Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 var är fricke imo Eftersom du skriver "imo" så är det bara du själv som kan svara på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Jag tror att det är nötterna vs. nötterna av blickarna att döma (fast durrrrs nötter är bättre). Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 nä skriver imo för att de e coolt, vet inte ens vad det betyder Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 nä skriver imo för att de e coolt, vet inte ens vad det betyder hahaha bland det roligaste jag läst här. IMO = In My Opinion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 nä skriver imo för att de e coolt, vet inte ens vad det betyder men lol, tror fan inte du är ensam, alla på pf spammar imo i varenda jävla inlägg.. ofta typ "jag gillar inte pushen där imo". orka Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 var är fricke imo Det där är samma sak som att säga: Var är fricke, enligt mig själv? Då ställer du frågan till dig själv, så var tror du att fricke är? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolcatz Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 men lol, tror fan inte du är ensam, alla på pf spammar imo i varenda jävla inlägg.. ofta typ "jag gillar inte pushen där imo".orka lol imo Det där är samma sak som att säga: Var är fricke, enligt mig själv? Då ställer du frågan till dig själv, så var tror du att fricke är? lol imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kungbohman Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Det vore schysst om Phil Galfond hade varit med han också. Inte för att han är superaggro men han spelar bra. Han måste vara en av de stabilaste High Stakes spelarna på Full Tilt efter vad jag har sett de senaste månaderna. Sorry för lite OT. I HSP muckar han ändå bara den vinnande handen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 Har för mig att han hade plocket ut en Porsche Cayman på PokerStars VIP-points grej. Om detta stämmer så har han ju lirat en del iaf. Har även för mig att de nämns någonting om detta i WSOP 2008. Rätta mig om jag har fel. Bilen är såld, han har inget körkort. (Bluff Europe, senaste upplagan) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mendieta19 Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 hahaha bland det roligaste jag läst här. IMO = In My Opinion insert lolcat imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Sweetchuck Postad 20 Januari , 2009 Rapport Share Postad 20 Januari , 2009 hahaha bland det roligaste jag läst här. IMO = In My Opinion Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lolzor Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Sick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
cab Postad 23 Februari , 2009 Rapport Share Postad 23 Februari , 2009 Sick.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts