Gå till innehåll

High stakes poker, Säsong fem

ignat

Recommended Posts

• Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det verkar som om Durrrr kommer in senare igen? Ungefär i mitten av detta avsnittet så visar dom något inslag där Esfandieri säger något om Cassavetes, i stil med "He wrote Blow! How do you do that? How do you wrote Blow!?"

Då sitter Durrrr vid bordet igen och säger "Oh my god did he wrote Blow!?"

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja detta var fan tråkigt. Blev glad av att se donks men samtidigt tråkigt med samma gamla dårar som man hatar. Det var roligare när Eli blev tagen från flera håll samtidigt. Ut med idioter som Haschem och Esfandiari/Laak och in med durrr och någon mer lagtard så blir det bättre i alla fall.

durrr snackade med Esfandiari och filmsnubben så han kanske kommer nästa avsnitt, eller?

Länk till kommentar

Lite rolig kuriosa:

Sam Simon som sitter vid bordet, har tidigare i sitt liv varit gift med Phil Laaks flickvän Jennifer Tilly, i hela 7 år.. :D

Hon blev för gammal, eller varför tog det slut?

Fantastiskt turnspel av Lederer med TT där..

Förstod inte heller iden bakom den höjningen måste jag säga.

Omöjligt att få värde från någon sämre hand. Blir man reraisad som han blev så måste man man folda och får man syn måste man antagligen släppa på rivern ändå.

Länk till kommentar

Har lärt mig så otroligt mkt av vad spelarlegender som SuperTequila o CDS postat.

*torkar en tår*

Man kan inte annat än känna sig stolt, efter 3 års ihärdigt grindande, ständigt motarbetat o motsagt, att äntligen få cred för sitt kunnande o nämnas i samma mening o andetag som Sveriges bästa feel-spelare, CDS.

Den här dan markerar åminstone jag i min kallender.

*snyft*

Länk till kommentar

Tycker Esfandiari är sjukt jobbig som ska hålla på med en massa andra saker än pokern, samt när han tjötar på alla att lira med 72 regeln osv. Nästa avsnitt ska han tydligen göra armhävningar. Han borde skaffa sig en dokusåpa på MTV istället för att leka clown i High Stakes poker..
I Bet U?

En av de få personerna som livar upp serien IMO. 72 regeln håller jag med om att dom ska börja lira med. Bra TV.

Länk till kommentar

*torkar en tår*

Man kan inte annat än känna sig stolt, efter 3 års ihärdigt grindande, ständigt motarbetat o motsagt, att äntligen få cred för sitt kunnande o nämnas i samma mening o andetag som Sveriges bästa feel-spelare, CDS.

Den här dan markerar åminstone jag i min kallender.

*snyft*

hahahaha du är kul:-D

Länk till kommentar

Tänk vad sjukt det hade varit ifall de lirade PLO istället.

ja kan vi inte få se ett omaha bord..plocka in durr, PA o slaktarn o gus hansen kanske ziigmund med o nån random fisk..fyll finnen me dlite vodka först imo 200BB stackar eller nåt sånt men obligatoriskt missisippi straddle sedan skulle vi få se tv underhållning:)

Länk till kommentar

Ja detta var fan tråkigt. Blev glad av att se donks men samtidigt tråkigt med samma gamla dårar som man hatar. Det var roligare när Eli blev tagen från flera håll samtidigt. Ut med idioter som Haschem och Esfandiari/Laak och in med durrr och någon mer lagtard så blir det bättre i alla fall.

durrr snackade med Esfandiari och filmsnubben så han kanske kommer nästa avsnitt, eller?

Finns ju en dag till där durrr spelar, kan ju vara därifrån. Vet ej vilka som spelade då.

Avsnittet sög kuk förövrigt.

Länk till kommentar

Tycker Esfandiari är sjukt jobbig som ska hålla på med en massa andra saker än pokern, samt när han tjötar på alla att lira med 72 regeln osv. Nästa avsnitt ska han tydligen göra armhävningar. Han borde skaffa sig en dokusåpa på MTV istället för att leka clown i High Stakes poker..

va?

Länk till kommentar