MajkTheBike Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 Sahamies måste ju för fan odla lite balls, dunder höjer och lägger sig platt så fort någon synar. Han kan inte vara allt för nöjd efter HSP. Citera
Captain Morgan Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 VARFÖR FUNKAR DET INTE? Pokertube? Citera
BeroendeForever Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 ' Enligt vilken sjuk definition då? Jag lär väl tjäna mer på poker än 99% av alla som spelar - men det räcker inte för att inte klassificeras som dålig? Hur kan det vara möjligt att göra bättre ifrån sig än att krossa allt man förtar sig? Slå nivåer man inte ens spelat på? Det är fan bäst för dig att du skärper till dig i din enfaldiga häxjakt på mig och fan ta dig om du inte snart fattar vem jag är. Ville du nåt? Bra sagt! Citera
padrinosftw Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 Sahamies måste ju för fan odla lite balls, dunder höjer och lägger sig platt så fort någon synar. Han kan inte vara allt för nöjd efter HSP. Haha, grabben är ju inte direkt känd för att vara feg. Trist att han inte visar det här bara. Citera
starsonmars Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 Sahamies måste ju för fan odla lite balls, dunder höjer och lägger sig platt så fort någon synar. Han kan inte vara allt för nöjd efter HSP. Spelar han verkligen så dåligt? Det lär väl finnas en anledning att han spelar som han gör, typ reads? Citera
-PK- Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 Spelar han verkligen så dåligt? Det lär väl finnas en anledning att han spelar som han gör, typ reads? Hans spel är katastrofalt såhär långt. Citera
Tottyville Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 Spelar han verkligen så dåligt? Det lär väl finnas en anledning att han spelar som han gör, typ reads? Han spelar löspassivt just nu, det e inte så jävla hett Citera
killerwolf Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 tycker ni är ovanligt hårda mot ziig'an, visst.. han har spelat dåligt av det vi har sett. Men som alla vet så redigeras det rätt hårt samt att handmängden inte är direkt skrytsam då dem pinnar på 10-12 händer timmen.. Jag känner att han slår i bromsen många gånger då han väl startar en bluffturné men är inte direkt så att community korten har fallit särskilt bra, tycker han har stängt ner sig rätt ok med tanke på så fula kort som har landat.. som tottyville skrev är det inte så hett att spela löspassivt nej=), men känns som att han har försökt komma in i matchen men inte direkt har fått någon 'slack' då han inte har haft en hand att visa upp ännu eller bluffvänliga/reppvänliga brädor. Men ziigan är också utöver detta insiktsfull och säger att han var största fisken på bordet enligt han själv =) Citera
Nidson Postad 23 Mars , 2009 Rapport Postad 23 Mars , 2009 Poker i ett nötskal. Man spelar som en gud, får in pengarna som favorit men gular ändå. Saknas bara att Barry säger "ty" och lämnar bordet efter utköpet för att igenkänningsfaktorn ska vara 100%. Citera
pezdawg Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Imponerande att durrrr lyckas bibehålla sitt game så bra efter J9-handen. Jo han fortsätter att imponera faktiskt... Citera
mastermind1916 Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 durrrr ar lojligt mycket battre an ovriga pa bordet. Greenstein ar kass, men Daniel Negreaneu ar sa kass man bara kan bli!! Citera
gEeWhiZm8 Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 durrrr ar lojligt mycket battre an ovriga pa bordet.Greenstein ar kass(WAT?), men Daniel Negreaneu ar sa kass man bara kan bli!!(qft) . Citera
ickash Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Alltså den här tråden är ju så jävla sjuk, helt fantastiskt när ni säger att barry greenstein är kass... ojojoj Citera
kungbohman Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Barry är kass? Barry är enligt mig den bästa spelaren på borde tsm med durrrr. Citera
kungbohman Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 btw, varför leker eury megagangster på pokerforum? I denna tråd pratar han som att HA o bandidos backar honom så fort han säger till.. Citera
Carandiru Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Varför höjde Barry floppen med J9? Tror han verkligen att Durrr foldar QQ+ dom ~45-50% han måste göra? Vilket han obv inte kommer göra Citera
lolzor Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Varför höjde Barry floppen med J9? Tror han verkligen att Durrr foldar QQ+ dom ~45-50% han måste göra? Vilket han obv inte kommer göra wat Citera
Carandiru Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 wat wat Kan liksom inte se någon anledning att höja floppen med J9 där.... Citera
tw3R Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Hehe kul att det är så många kritiserar deras spel, skulle va kul att se dem spela på samma bord... Citera
dekutree Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Hehe kul att det är så många kritiserar deras spel, skulle va kul att se dem spela på samma bord... +1 Citera
eurythmech Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 btw, varför leker eury megagangster på pokerforum? I denna tråd pratar han som att HA o bandidos backar honom så fort han säger till.. Va? Nej, det var väl det dummaste jag hört. Men jag tänker inte acceptera att bli förföljd eller hånad eller att det sprids lögner om mig. Jag tvivlar på att någon tolkat mig som att jag hotat med fysiskt våld. Men jag tänker inte ta den här skiten mer. Citera
pherlo Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Hehe kul att det är så många kritiserar deras spel, skulle va kul att se dem spela på samma bord... Det är TV, då kommenteras det väldigt mycket.... Citera
pherlo Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 Greenstein: "Math is idiotic". Ok? Visste inte att han hade en liten CDS inom sig. Citera
ulaf Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 wat Kan liksom inte se någon anledning att höja floppen med J9 där.... Han kanske inte vill bli utdragen, vad vet jag. Citera
bananuz Postad 24 Mars , 2009 Rapport Postad 24 Mars , 2009 wat Kan liksom inte se någon anledning att höja floppen med J9 där.... han tycker kanske att handen blir svårspelad på senare gator om en T, Q, K eller A kommer, mot durrrr 300bb djupt. Citera
Recommended Posts