BOGiS Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 Har tittat på några stycken och ingen har en fallit mig i smaken. Filippa-K har en som ser riktigt schyst ut men den är för lång, den slutar vid knävecken och armarna är för långa (vi pratar storlek small). Jag vill ha en svart enkel rock, tycker inte det ska vara så svårt att hitta men det är det verkligen Citera
medullaoblongata Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 tycker inte det ska vara så svårt att hitta men det är det verkligen Välkommen till Sverige. Citera
sombrero Postad 28 April , 2008 Rapport Postad 28 April , 2008 Har tittat på några stycken och ingen har en fallit mig i smaken. Filippa-K har en som ser riktigt schyst ut men den är för lång, den slutar vid knävecken och armarna är för långa (vi pratar storlek small). Jag vill ha en svart enkel rock, tycker inte det ska vara så svårt att hitta men det är det verkligen Rock eller trenchcoat?? Rock känns rätt varmt just nu väl =) Citera
nysta Postad 28 April , 2008 Rapport Postad 28 April , 2008 Köpte en Energie-rock i höstas.. lagom lång tycker jag, svart och ganska enkel. Åhlens. Citera
Recommended Posts