StuUngar Postad 26 April , 2008 Rapport Postad 26 April , 2008 Jag har fixat PokerOffice men vet inte hur man får igång det så att man kan använda det på pokerklienten. Min fråga är kort och gott, hur gör man? Citera
TheFool Postad 26 April , 2008 Rapport Postad 26 April , 2008 Borde inte vara så svårt att fixa. Öppna PO och välj i rutan som dyker upp "start live tracker". Detta förutsatt att du redan sitter vid ett bord. du kommer nu få välja vilken pokerklient du använder osv... Programmet kommer sedan att (beroende på vilka inställningar du väljer) regelbundet uppdatera statistik över händer, motspelare osv... Hoppas det hjälpte! Citera
Dnaq Postad 27 April , 2008 Rapport Postad 27 April , 2008 Lånar tråden här för en sekund bara... Jag testade det som du The Fool sa. Men det kom aldrig någon statistik. Valde rätt klient som fanns i listen, valde att den skulle uppdatera efter varje hand. Inget hände. OBS, satt dock på ett playmoney-bord, kan det ha varit därför? Tack Citera
TheFool Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Precis som du antydde är inte PokerOffice kompatibelt med playmoney, varför det inte fungerade för dig. Gör samma sak fast sätt dig vid ett realmoney-table så borde det fungera utan problem Edit: Om du använder dig av Partys klient krävs det att det är den engelska versionen. Vet inte om det är så på andra klienter då jag själv spelar på Party Citera
chievo85 Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Vad är bäst pokeroffice eller pokertracker? fungerar till svs gör väl båda? Citera
Lemiux Postad 2 Maj , 2008 Rapport Postad 2 Maj , 2008 Men man måste köpa de eftersom man redan är reggad på ex pokerstars då man inte kan fylla i FREE bonus koden? Citera
Recommended Posts