Gå till innehåll

Stora Pacific 3M-tråden


SoderKrippa

Recommended Posts

  • Svars 131
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hade 11000 för några minuter sen.

 

Förlorade en tredjedel med KK mot sannolikt KJs som rivrar nötfärg. Jag lägger.

 

Sedan försökte jag bluffa med två till med i potten på turn när jag hade AXs på brädan j56. då hade fi1 JJJ och fi2 555 och det blir kraftigt motstånd...

 

Sedan plockade jag upp QQ tidigt, sb, bb synar. flopen ofarlig j hög. turn ofarlig. sb täcker jag duktigt medan bb täcker jag precis. Pressar all in. sb KK, bb JJJ. Jag har 87 marker kvar då jag missar river...

 

nästa hand är på bb, har 33, knappen minihöjer, sb synar, Jag floppar ett set...., knappen checkar, sb höjer med brädan 3 47. knappen foldar. Turn 6. sb har 66 och flopar ett överset. Rivern kommer........5. Vi splittar.....

 

Nästa hand har jag K6s, bustar mot knappen med 88.

 

:shock:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det världens sämsta klient? Efter pausen ploppade inte mitt bord upp:cry: . Vanligt problem? Fick starta om klienten två ggr innan det funkade att få upp ett bord. Ngn annan som har samma problem eller tips på hur man löser det?

 

Har 10.1 k iaf :-) .

 

Hörru, jag hade en neger som avatar!

 

Stängde ned bordet efter att ha bytt. Startar om. Inget bord. Finns ingen knapp för att öppna bord. Tokletar, Går inte att öppna bor om jag klickar på mitt nick.... hittar till slut en omväg via tablelisten och får upp borden och har förlorat 6 händer...

 

En neger, vafan

 

;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hörru, jag hade en neger som avatar!

 

Stängde ned bordet efter att ha bytt. Startar om. Inget bord. Finns ingen knapp för att öppna bord. Tokletar, Går inte att öppna bor om jag klickar på mitt nick.... hittar till slut en omväg via tablelisten och får upp borden och har förlorat 6 händer...

 

En neger, vafan

 

;-)

 

wooohooo! 12.8k nu. AKs vs qq all-in pre, turn K.

 

Själv har jag en cool snaggad snubbe med skinnpaj och solglasögon. Motsvarar mitt verkliga jag ganska bra...8-)

 

Tack för tipset!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ljrhsdgjrhsdljrdalgkjnerlsakgt

 

okej lite background info, har till vänster en kille som sitter på 16k, jag har 18k, han var uppe på 28k och spelar alla gator med gayraise eller limp osv, nu limpar han co, jag höjer 1100 på 150-300 med svarta qq, flopp kk3 2 klöver, han betar 3oo, jag hljder till 2k, han synar, turn klöver 9, han donkbetar 1600, jag pushar, han tänker sen synar med 99........ 2k kvar nästa hand tiltpushar jag 310s och bustar. det sjuka är att han kan ha qj där likaväl med klöver j lr nåt, han har haft svårt att släppa nån hand han spelat innan river... och om han nu skulle ha k så skulle jag ju ha ganska många outs 9/10

 

siiick

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...