Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

Haha, Lon visar sina djupa kunskaper i turneringspoker!

Chiptvåan Z synar all-in mot chipleader Greenstein:

"The rest of the table hates this because whoever wins this hand will have a huge chip advantage." :roll:

Postad

Säga vad man vill om Norman Chad...

Men när dom pratade om bluffar och han förklarar att "I was bluffing when I proposed to my second wife, unfortunately she called" eller något åt det hållet, ja då skrattade eurythmech.

Postad

Men när dom pratade om bluffar och han förklarar att "I was bluffing when I proposed to my second wife, unfortunately she called" eller något åt det hållet, ja då skrattade eurythmech.

Börjar faktiskt tröttna på hans tjat om sina fruar.

Postad

Börjar faktiskt tröttna på hans tjat om sina fruar.

Mjo...jag med i vanliga fall. Eller tråkiga Amerikaner i allmänhet som pratar om fruar till höger och vänster, men den där var ganska smart, tyckte jag.

Postad
Mjo...jag med i vanliga fall. Eller tråkiga Amerikaner i allmänhet som pratar om fruar till höger och vänster, men den där var ganska smart, tyckte jag.

I ett annat avsnitt sa han "he is bluffing with the best hand, i tried that when i proposed to my second wife". Kanske därför jag tyckte skämtet kändes lite slitet, och jag greppar inte riktigt den smarta poängen i det heller.

Postad

Det är ju hans grej, och en del av charmen, bara låta han hållas, precis som Mike Sexton får hållas med sitt jävla tjat om "You gotta give him credit for that..." om nåt så blir det tjatigt, men bara låta det vara :D

• 2 months later...
Postad

Ladda ner och installera det här programmet. Det är inte svårt:

http://www.axitech.hu/nettransport/downloads/NT2Setup_multi.exe

Om inte NetTransport startas automatiskt så går du till startmenyn och letar efter Xi/Nettransport2 och startar programmet

Väl där väljer du NY.

Gå ner lite i bilden och Ändra Transports från en 2:a till en 1:a.

Högerklicka på den här länken under och välj Kopiera:

Länk till ESPN

Gå sedan tillbaka till Nettransportprogrammet och klistra in länken i fältet URL.

Klicka på OK.

En nedladdning av 2 filer kommer ny att börja. Den ena är ganska stor så det kan ta lite tid. Den kommer lägga sig på C:\ om du inte speificerat annat.

När nedladdningen är klar kan du titta på filmen.

Detta kan även göras med de två andra filerna !

Tyvärr kan man inte hoppa fram i programmen så titta på det när du har gott om tid !

* LP - QoS *

Postad
drc you the man! tackar :)

Update: det fungerar att "hoppa" fram och bak om man kör filen i VLC.

Vilket betyder?!

Han vill spola med en specifik mediaspelare vid namn VLC.

• 8 months later...