Gå till innehåll

Fiskigaste pokerrummet


DiBiagio

Recommended Posts

Hellu alla forumiter,

 

Bemöda mig inte att titta efter om det redan finns en tråd med samma ämne, har iaf inte hittat nåt den lilla stunden jag letade runt...

 

Så...: Vilken sida tycker ni att de spelar flest fiskar(dåliga spelare) på?

Självklart förstår jag att åsikterna blir väldigt subjektiva, men om vi säger det "generella intrycket" av de som har erfarenhet av flera olika pokerrum.

 

Personligen tycker jag att Svs är ganska fiskigt. Ongame-nätverket är relativt bra, tycker att spelarna på I-poker och Prima håller lägre klass.

 

Frågan gäller både Sng och CG. (där nivåskillnaderna bör beaktas och klassificeras separat!)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag kan tänka mig att SvS är en klass för sig, grymt fiskigt dag/kvällstid på dom låga nivåerna.

 

På Full Tilt däremot sitter det ju TAG abc-grinders som spelar 8 bord överallt på 0.10-0.25/0.25-50. Börjar bli riktigt tråkigt :-(

 

Pokerheaven.com som är inblandade i Pokerchannel Europe är jäkligt fiskigt också, iaf när jag provade för ett år sedan. Så fiskigt att jag inte orkade med utdragningarna, och lämnade sidan lol.

 

Annars är ju PKR fiskigt, men det kanske inte är så smidigt i längden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hellu alla forumiter,

 

Bemöda mig inte att titta efter om det redan finns en tråd med samma ämne, har iaf inte hittat nåt den lilla stunden jag letade runt...

 

Så...: Vilken sida tycker ni att de spelar flest fiskar(dåliga spelare) på?

Självklart förstår jag att åsikterna blir väldigt subjektiva, men om vi säger det "generella intrycket" av de som har erfarenhet av flera olika pokerrum.

 

Personligen tycker jag att Svs är ganska fiskigt. Ongame-nätverket är relativt bra, tycker att spelarna på I-poker och Prima håller lägre klass.

 

Frågan gäller både Sng och CG. (där nivåskillnaderna bör beaktas och klassificeras separat!)

 

glömde du inte nått?

 

Att säga att en site överhuvudtaget är fiskig eller inte är alltid helt ointressant utan att ange nivå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 7 months later...

Pokerheaven.com som är inblandade i Pokerchannel Europe är jäkligt fiskigt också, iaf när jag provade för ett år sedan.

 

Håller med föregående talare.

 

Gjorde riktigt snabba pengar när jag var där sist.

 

 

Ett ställe som numera blivit FÖR fiskigt är iaf microgaming, så pass att jag stängt av mina konton där, blev för mycket helt enkelt.:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...