GÄ till innehÄll

Recommended Posts

Postad

Hellu alla forumiter,

Bemöda mig inte att titta efter om det redan finns en trÄd med samma Àmne, har iaf inte hittat nÄt den lilla stunden jag letade runt...

SÄ...: Vilken sida tycker ni att de spelar flest fiskar(dÄliga spelare) pÄ?

SjÀlvklart förstÄr jag att Äsikterna blir vÀldigt subjektiva, men om vi sÀger det "generella intrycket" av de som har erfarenhet av flera olika pokerrum.

Personligen tycker jag att Svs Àr ganska fiskigt. Ongame-nÀtverket Àr relativt bra, tycker att spelarna pÄ I-poker och Prima hÄller lÀgre klass.

FrÄgan gÀller bÄde Sng och CG. (dÀr nivÄskillnaderna bör beaktas och klassificeras separat!)

Postad

Jag kan tÀnka mig att SvS Àr en klass för sig, grymt fiskigt dag/kvÀllstid pÄ dom lÄga nivÄerna.

PÄ Full Tilt dÀremot sitter det ju TAG abc-grinders som spelar 8 bord överallt pÄ 0.10-0.25/0.25-50. Börjar bli riktigt trÄkigt :-(

Pokerheaven.com som Àr inblandade i Pokerchannel Europe Àr jÀkligt fiskigt ocksÄ, iaf nÀr jag provade för ett Är sedan. SÄ fiskigt att jag inte orkade med utdragningarna, och lÀmnade sidan lol.

Annars Àr ju PKR fiskigt, men det kanske inte Àr sÄ smidigt i lÀngden.

Postad

Pokerheaven.com som Àr inblandade i Pokerchannel Europe Àr jÀkligt fiskigt ocksÄ, iaf nÀr jag provade för ett Är sedan. SÄ fiskigt att jag inte orkade med utdragningarna, och lÀmnade sidan lol.

LOL! ( haha, skrattar Àn.)

Tack, helt underbart pokerforum.nu har blivit.

haha

Postad
Tidigare har jag bara hört motsatsen men det kanske har Àndrat sig? :shock:

Det finns obv. mycket tighta grinders pÄ WorldPX, men frÄgan Àr om inte dem Àr största inkomstkÀllan för en duktig pokrare. Sjukt lÀttspelade. SÄ Àr fallet för mig iallafall.

Postad
Det finns obv. mycket tighta grinders pÄ WorldPX, men frÄgan Àr om inte dem Àr största inkomstkÀllan för en duktig pokrare. Sjukt lÀttspelade. SÄ Àr fallet för mig iallafall.

Min gissning Àr att heltok ville driva med killen.

Postad
Hellu alla forumiter,

Bemöda mig inte att titta efter om det redan finns en trÄd med samma Àmne, har iaf inte hittat nÄt den lilla stunden jag letade runt...

SÄ...: Vilken sida tycker ni att de spelar flest fiskar(dÄliga spelare) pÄ?

SjÀlvklart förstÄr jag att Äsikterna blir vÀldigt subjektiva, men om vi sÀger det "generella intrycket" av de som har erfarenhet av flera olika pokerrum.

Personligen tycker jag att Svs Àr ganska fiskigt. Ongame-nÀtverket Àr relativt bra, tycker att spelarna pÄ I-poker och Prima hÄller lÀgre klass.

FrÄgan gÀller bÄde Sng och CG. (dÀr nivÄskillnaderna bör beaktas och klassificeras separat!)

glömde du inte nÄtt?

Att sÀga att en site överhuvudtaget Àr fiskig eller inte Àr alltid helt ointressant utan att ange nivÄ.

Postad
Det finns inga fiskiga pokerrum, bra/dÄliga spelare finns

Det skiljer en hel del mellan nÀtverken.

Kolla skillnaden pÄ spelade floppar och oms / bord pÄ ex. Pacific och B2B sÄ Àr det ganska stor skillnad. Iaf mellan 0.5/1 nlh - 2/4 nlh.

Postad
Det skiljer en hel del mellan nÀtverken.

Kolla skillnaden pÄ spelade floppar och oms / bord pÄ ex. Pacific och B2B sÄ Àr det ganska stor skillnad. Iaf mellan 0.5/1 nlh - 2/4 nlh.

Jo men det Àr inte sjÀlva nÀtverket/sajten som Àr fiskig.
  • 7 months later...
Postad

Pokerheaven.com som Àr inblandade i Pokerchannel Europe Àr jÀkligt fiskigt ocksÄ, iaf nÀr jag provade för ett Är sedan.

HÄller med föregÄende talare.

Gjorde riktigt snabba pengar nÀr jag var dÀr sist.

Ett stĂ€lle som numera blivit FÖR fiskigt Ă€r iaf microgaming, sĂ„ pass att jag stĂ€ngt av mina konton dĂ€r, blev för mycket helt enkelt.:evil: