DiBiagio Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Hellu alla forumiter,  Bemöda mig inte att titta efter om det redan finns en trÄd med samma Àmne, har iaf inte hittat nÄt den lilla stunden jag letade runt...  SÄ...: Vilken sida tycker ni att de spelar flest fiskar(dÄliga spelare) pÄ? SjÀlvklart förstÄr jag att Äsikterna blir vÀldigt subjektiva, men om vi sÀger det "generella intrycket" av de som har erfarenhet av flera olika pokerrum.  Personligen tycker jag att Svs Àr ganska fiskigt. Ongame-nÀtverket Àr relativt bra, tycker att spelarna pÄ I-poker och Prima hÄller lÀgre klass.  FrÄgan gÀller bÄde Sng och CG. (dÀr nivÄskillnaderna bör beaktas och klassificeras separat!) Citera
Dionysos Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 alla Àr asbra pÄ ipoker. pacific Àr fiskigast. Citera
hÄll.i.hatten Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Jag kan tÀnka mig att SvS Àr en klass för sig, grymt fiskigt dag/kvÀllstid pÄ dom lÄga nivÄerna.  PÄ Full Tilt dÀremot sitter det ju TAG abc-grinders som spelar 8 bord överallt pÄ 0.10-0.25/0.25-50. Börjar bli riktigt trÄkigt  Pokerheaven.com som Àr inblandade i Pokerchannel Europe Àr jÀkligt fiskigt ocksÄ, iaf nÀr jag provade för ett Är sedan. SÄ fiskigt att jag inte orkade med utdragningarna, och lÀmnade sidan lol.  Annars Àr ju PKR fiskigt, men det kanske inte Àr sÄ smidigt i lÀngden. Citera
QuantumSatis Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 worldpx.com <-- sjukt fiskigt  Tidigare har jag bara hört motsatsen men det kanske har Àndrat sig? Citera
animalplanet Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Pokerheaven.com som Àr inblandade i Pokerchannel Europe Àr jÀkligt fiskigt ocksÄ, iaf nÀr jag provade för ett Är sedan. SÄ fiskigt att jag inte orkade med utdragningarna, och lÀmnade sidan lol.  LOL! ( haha, skrattar Àn.)  Tack, helt underbart pokerforum.nu har blivit.   haha Citera
KristenKnarkare Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Tidigare har jag bara hört motsatsen men det kanske har Àndrat sig?  Det finns obv. mycket tighta grinders pÄ WorldPX, men frÄgan Àr om inte dem Àr största inkomstkÀllan för en duktig pokrare. Sjukt lÀttspelade. SÄ Àr fallet för mig iallafall. Citera
hÄll.i.hatten Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 LOL! ( haha, skrattar Àn.) Tack, helt underbart pokerforum.nu har blivit.   haha Vet inte 100% vad du menar, men hoppas att du förstod att det fanns lite ironi i mitt inlÀgg ocksÄ... Citera
mr-flow Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns obv. mycket tighta grinders pÄ WorldPX, men frÄgan Àr om inte dem Àr största inkomstkÀllan för en duktig pokrare. Sjukt lÀttspelade. SÄ Àr fallet för mig iallafall.  Min gissning Àr att heltok ville driva med killen. Citera
Pedroboy Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Hellu alla forumiter, Bemöda mig inte att titta efter om det redan finns en trÄd med samma Àmne, har iaf inte hittat nÄt den lilla stunden jag letade runt...  SÄ...: Vilken sida tycker ni att de spelar flest fiskar(dÄliga spelare) pÄ? SjÀlvklart förstÄr jag att Äsikterna blir vÀldigt subjektiva, men om vi sÀger det "generella intrycket" av de som har erfarenhet av flera olika pokerrum.  Personligen tycker jag att Svs Àr ganska fiskigt. Ongame-nÀtverket Àr relativt bra, tycker att spelarna pÄ I-poker och Prima hÄller lÀgre klass.  FrÄgan gÀller bÄde Sng och CG. (dÀr nivÄskillnaderna bör beaktas och klassificeras separat!)  glömde du inte nÄtt?  Att sÀga att en site överhuvudtaget Àr fiskig eller inte Àr alltid helt ointressant utan att ange nivÄ. Citera
KristenKnarkare Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Min gissning Àr att heltok ville driva med killen.  Ok Jag driver inte iaf. Har iofs inte spelat pÄ PX dÄ jag vill hÄlla mig till "sÀkra" sidor, men jag gillar faktiskt tajtnissar. Citera
Joeduck Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns inga fiskiga pokerrum, bra/dÄliga spelare finns Citera
LuckyStar5.1 Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns inga fiskiga pokerrum, bra/dÄliga spelare finns  Det skiljer en hel del mellan nÀtverken. Kolla skillnaden pÄ spelade floppar och oms / bord pÄ ex. Pacific och B2B sÄ Àr det ganska stor skillnad. Iaf mellan 0.5/1 nlh - 2/4 nlh. Citera
Joeduck Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det skiljer en hel del mellan nÀtverken.Kolla skillnaden pÄ spelade floppar och oms / bord pÄ ex. Pacific och B2B sÄ Àr det ganska stor skillnad. Iaf mellan 0.5/1 nlh - 2/4 nlh. Jo men det Àr inte sjÀlva nÀtverket/sajten som Àr fiskig. Citera
QuantumSatis Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Jo men det Àr inte sjÀlva nÀtverket/sajten som Àr fiskig.  suck Citera
LuckyStar5.1 Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Jo men det Àr inte sjÀlva nÀtverket/sajten som Àr fiskig. Citera
Joeduck Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns ju ingen fisk/insÀttningsrigg. Trodde alla visste det Citera
QuantumSatis Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Det finns ju ingen fisk/insÀttningsrigg. Trodde alla visste det  Fiskig site = fisktÀt site. En site dÀr det finns mycket fisk.  UngefÀr som "bra restaurang" = restaurang med bra mat...  Hajar du? Citera
speede Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Pokerheaven.com som Ă€r inblandade i Pokerchannel Europe Ă€r jĂ€kligt fiskigt ocksĂ„, iaf nĂ€r jag provade för ett Ă„r sedan.  HĂ„ller med föregĂ„ende talare.  Gjorde riktigt snabba pengar nĂ€r jag var dĂ€r sist.   Ett stĂ€lle som numera blivit FĂR fiskigt Ă€r iaf microgaming, sĂ„ pass att jag stĂ€ngt av mina konton dĂ€r, blev för mycket helt enkelt. Citera
Mr.Lajban Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Letar man fisk sÄ Àr det vÀl bara att vÀlja lÀgsta nivÄerna pÄ vilken site som helst .  DÀr finns alla de som inte har full koll pÄ spelet Ànnu. Citera
wallie999 Postad 12 December , 2008 Rapport Postad 12 December , 2008 Ett stĂ€lle som numera blivit FĂR fiskigt Ă€r iaf microgaming, sĂ„ pass att jag stĂ€ngt av mina konton dĂ€r, blev för mycket helt enkelt.  Ja, för mycket pengar Ă€r aldrig bra Citera
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.