parre Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Spelar 0.5-1 6-max Turbo på Prima. Satt mig vid bordet med 50, Fi täcker mig. Fi är en pf:are, spelar aggro. Han anser att jag bluffar mycket och är allmänt LAG-ig... Höjer PF med A9. Fi synar. Flop: KQx, två hjärter. Pott: 12. Fi checkar, jag checkar bakom. Turn: A . Ligger alltså AKQx på bordet. Fi checkar, jag betar 12, fi synar. River: Oväsentligt lågt skitkort. Fi checkar, jag går allin för 33 (lite under pott). Hur gillar ni mitt spel denna hand? Kanske är standard iofs, men känns som om spelet på turn och river kanske trots allt är lite intressant. (RP - Kubo) Citera
Skanke Postad 6 Mars , 2005 Rapport Postad 6 Mars , 2005 Om inte du vetat att han vetat va du är för en lirare känns det som du bara får syn när du är slagen. Hade du lirat lika dant om det var bara okända runt bordet?? Citera
parre Postad 6 Mars , 2005 Författare Rapport Postad 6 Mars , 2005 Mot en okänd spelare hade jag betat turn men checkat bakom på rivern alternativt värdebetat typ 1/4 pott. Mot en okänd spelare hade jag definitivt betat floppen också. Mot en okänd spelar jag denna hand annorlunda, ja Citera
Recommended Posts