BigBuddha Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Dear SharkScope Subscriber, to improve our coverage of the Svenska Spel poker site we arecurrently in need of some more login accounts for this site. If youhave an account with this site that you do not wish to use anymoreplease contact us as we are offering $100 in cash or 12 monthsSharkScope access of 500 searches per day (worth $287.88) for the useof the account. Note, if you provide an account to us you will nolonger be able to use this account yourself. Vad är detta för skit? Någon annan som fått detta? Citera
Bluwajt Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 edit: Vetifan egentligen. Ska inte uttala mig. Citera
misternils Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Har också fått det. Känns lite fishy... Exempelvis vad skulle de 500 sökningarna vara kopplad till om du inte har något konto? Citera
Pey Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Är ni sharkscope subscribers allihop? Tycker ni det är värt 'besväret'? Citera
Big Less Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Har också fått det. Känns lite fishy... Exempelvis vad skulle de 500 sökningarna vara kopplad till om du inte har något konto? Finns fler siter där ute än Svenska spel. Citera
kurtan Postad 21 April , 2008 Rapport Postad 21 April , 2008 Jag förstår Sharkscopes dilemma. Det är ju inte så lätt för dem att öppna ett pokerkonto på svenska spel... De behöver låna en svensk identitet med korrekt namn, personnummer och address. Annars funkar det inte. Jag försökte själv öppna ett konto där en gång, men det gick inte eftersom jag inte är folkbokförd i Sverige. Hmmm. Det kanske någon som har en farmor som vill tjäna hundra dollar!? Då går det ju att sälja hennes identitet... Citera
misternils Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Finns fler siter där ute än Svenska spel. Haha var lite trött igår. Hajade inte att det var kontot på Svenska Spel de ville ha. Trodde det var kontot på sharkscope man skulle avsäga sig. Citera
DrRoland Postad 22 April , 2008 Rapport Postad 22 April , 2008 Ett antal personer måste ha sålt sina konton iaf, för de har täckning på svenska spel i betatest. Citera
Recommended Posts