Gå till innehåll

Är jag sämst på Pokerforum?  

582 medlemmar har röstat

1. 1. Är jag sämst på Pokerforum?

• Nej, det är Rilleg.
      19
    • Nej, det är Djens.
      44
    • Nej, det är HataB2B.
      9
    • Nej, det är CarlDenStore.
      58
    • Nej, det är TexasLimitKing.
      22
    • Nej, det är MrDawwe.
      24
    • Nej, men din mamma är...
      51
    • Håll Käften din lilla råtta, jag hatar dig! ADSKNSDG!!
      37
    • Vem är du?
      261
    • Nej, jag själv är.
      57

Recommended Posts

Postad
Jag undrar varför, varför?

Det undrar vi alla ibland, skulle fråga Herr Jesus... Vad är meningen med livet liksom, här sitter vi och grindar, grinar och gråter. Vad får vi för det, en penis i analen får vi... Tycker vi om det? Nej, vi tycker inte om det. Ge oss något annat, Jesus, Gud! Ge oss något annat!

GE OSS, CAROLA!!

Carola, Sveriges, pokerns och analens egna svar på Jesus och tro.

• Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad

Dah, råkade tilta och skotta bort 4k typ idag, gårdagen gick också åt helvete. Så jävla typiskt mig att skotta FL och grejer, jaja.. Kul liv. Satt och steamade som en idiot.

Ligger iallafall +23200 sek för månaden, vilket är 6800 sek från ath denna månaden, nu blir det förhoppningsvis bara 2,5/5 med 100 bbs inköp. Om jag inte får för mig att skotta FL 50/100 för att skotta tillbaka det jag skotta bort idag.

Ska försöka att hålla mig ifrån det, men min disciplin är inte alltid den bästa...

Hmmmmmmmmm, oooouuuuuuuuuuuuutttttt..

Postad
svenska mammor...

Kan det bli bättre, eller... :-)

Du är full!

slutade 11500 plus efter att ha torskat några K sista 5 minutrarna..internet började krångliga så stängde av ..Går ju att göra pengar här också, kanske..! (L) SVS

helt sinnnes, u r my man.

nivå?

Mannen e sick, han e antingen eller my man.

jag har också blitt knivhotad till livet av en kurd idag, aldrig vart så rädd i hela mitt liv. Hitta en svarttaxi, skulle te en bankomat men kortet funka av ngn avledning inte, så ja kunde inte pröjjsa, inte ens på bensinstationen...

Så ja sa att ja skulle hänta Mrlorts cash o låna, kurden tryckte upp en kniv mot strupen på mig. Pratade om sin tid i fängelset och att hjag hade kass respekt mot människor. Har fan aldrig varit så rädd, aldrig mer svarttaxi,

Tacka Gud för Hubbe, kurden tog min mobil i pant o grejer, 400 sek va fan sinnes billigt. hade gett 1k för min mobil.

Herrejävlar inte mer svarttaxi.

Postad

Av vad som hände ikväll.

Det var jag (Simon), Söreen (sorenzo) och Hubbe (mrlort). Vi var ute och söp det gick åt helvete totalt. Mina fyllegrejer brujar gå åpt helvete. men idag gick det åt helvet för alla.

När mitt kort av ngn anledning slutatde fungera s¨å fick Hubbe stå för alla ikostander. Detta slutade med att vakterna tydligen av ngn anvledning kasstade ut honom. Vilket tydlihen var tråkigt. Jag märkte dock inte ett skit av det.

Jag drack mina redbull vodka ändå, tydligen. eller ja vet inte. iaf dom han bjöd på.

sen blev hubert utkasstad o jag hittade tyodligen min livssdjäbfrände o ljög om min ålder, då va jag 24 men råda försäga mig senare o fick dissen när ja erkännde att ja va 21 år. Sören följde då efter mig dräcggfull o pajjade allt va som hette förlåtese. s¨å jag fick lämna honom. Detta resulterade i att han stack från mig med Hubert och jag blec ensdam lämnad i GBG...

Försökte ringa bruden viljet gick åt helvete.

Så ja hittadee en svarttaxt som satte kniven mot stupten på mig o hotade mgi till livet dör att jag inte kuynnde prlöjjja vilket jag kan. aldrig blitt så rädd.

Jaja, Sören har iaf supit bort sin plånbok med alla tillhörigheter.Helt sicjk, han sitter o klagar om hur tiltad han ä r nu, svagt medveten om vem han e.

aldrig mer kurder, fyfan. tror fan ja fick en tankeställare nu. knic mot strupen, vart egentligen för full tidigare, detta var inte en av gångera tror ja då ja förtjänade knivhoot. lol. det roliga va att kurden stannade vid en polisbil och hotade mig med poilisten, jag sa typ: ja vet att du kör svarttaxi o det är du som åker in". han tännade. låste dörrarna på bilen, tog min mobil i pant och såg te att ja pröjjsa. vilket va ok. bortsett får knivhoted. nu får det räcka.

Herrej'ävlar. jag kommer dö på fyllan om ja inte skärper mig. ja har aljohol problem...

Postad
Av vad som hände ikväll.

Det var jag (Simon), Söreen (sorenzo) och Hubbe (mrlort). Vi var ute och söp det gick åt helvete totalt. Mina fyllegrejer brujar gå åpt helvete. men idag gick det åt helvet för alla.

När mitt kort av ngn anledning slutatde fungera s¨å fick Hubbe stå för alla ikostander. Detta slutade med att vakterna tydligen av ngn anvledning kasstade ut honom. Vilket tydlihen var tråkigt. Jag märkte dock inte ett skit av det.

Jag drack mina redbull vodka ändå, tydligen. eller ja vet inte. iaf dom han bjöd på.

sen blev hubert utkasstad o jag hittade tyodligen min livssdjäbfrände o ljög om min ålder, då va jag 24 men råda försäga mig senare o fick dissen när ja erkännde att ja va 21 år. Sören följde då efter mig dräcggfull o pajjade allt va som hette förlåtese. s¨å jag fick lämna honom. Detta resulterade i att han stack från mig med Hubert och jag blec ensdam lämnad i GBG...

Försökte ringa bruden viljet gick åt helvete.

Så ja hittadee en svarttaxt som satte kniven mot stupten på mig o hotade mgi till livet dör att jag inte kuynnde prlöjjja vilket jag kan. aldrig blitt så rädd.

Jaja, Sören har iaf supit bort sin plånbok med alla tillhörigheter.Helt sicjk, han sitter o klagar om hur tiltad han ä r nu, svagt medveten om vem han e.

aldrig mer kurder, fyfan. tror fan ja fick en tankeställare nu. knic mot strupen, vart egentligen för full tidigare, detta var inte en av gångera tror ja då ja förtjänade knivhoot. lol. det roliga va att kurden stannade vid en polisbil och hotade mig med poilisten, jag sa typ: ja vet att du kör svarttaxi o det är du som åker in". han tännade. låste dörrarna på bilen, tog min mobil i pant och såg te att ja pröjjsa. vilket va ok. bortsett får knivhoted. nu får det räcka.

Herrej'ävlar. jag kommer dö på fyllan om ja inte skärper mig. ja har aljohol problem...

Hur knall var du när du skrev inlägget? Verkar ha vart dryga 3 promille fortfarande då :D

Postad
Sist jag åkte svarttaxi i GBG körde han en halvmil åt fel håll o slängde av mig o min polare, vi hade ingen aning. Vanlig taxi hem sen gick på 700. Aldrig mer...

Nepp, aldrig mer här heller.. Usch.

Hur knall var du när du skrev inlägget? Verkar ha vart dryga 3 promille fortfarande då :D

Japp, full som ett ägg. Det händer ibland... Usch, idag mår man som man förtjänar.

Dexter, 2.5/5 mestadels och lite grann på 5/10.

Simon, du var fuuull igår!

Been there, done that.

Lite poker nån timme eller nåt, känns helt frånvarande i skallen och hann knappt med 5 bord, så inte optimalt för poker.

Slutade iallafall +1297 15åringar.

Nu ska jag lägga mig och självdö en stund...

Postad

Kan jag folda någon av dessa två?

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 26 oktober 2008 18:04:47

Diana Turbo 10 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Larsdärbak (520.00)

Plats 3: snoz (1766.54)

Plats 4: KungAdrian (618.50)

Plats 5: BammBamm! (724.33)

Larsdärbak lägg LM 2.50

snoz lägg SM 5.00

** Giv **

Larsdärbak [Er, Eh]

snoz [N/A, N/A]

KungAdrian [N/A, N/A]

BammBamm! [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

KungAdrian Lägg

BammBamm! Lägg

Larsdärbak Höj till 20.00

snoz Syna 20.00

*** Flop(Board): *** : [3h, 2r, 7h]

*** Bet Runda 2 ***

Larsdärbak Satsa 35.00

snoz Höj till 135.00

Larsdärbak Syna 135.00

*** Turn(Board): *** : [3h, 2r, 7h, 10r]

*** Bet Runda 3 ***

Larsdärbak Passa

snoz Satsa 240.00

Larsdärbak ?

3an är ett bra/dåligt kort, kan jag vika? Riverbetten sätter mig AI.

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 26 oktober 2008 18:26:02

Diana Turbo 26 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Mrday (793.54)

Plats 2: Fredrik_88 (1729.20)

Plats 3: hästen (247.10)

Plats 4: Larsdärbak (532.50)

Plats 5: tittistrom (1145.54)

tittistrom lägg LM 2.50

Mrday lägg SM 5.00

** Giv **

Mrday [N/A, N/A]

Fredrik_88 [N/A, N/A]

hästen [N/A, N/A]

Larsdärbak [Dh, Ds]

tittistrom [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

Fredrik_88 Lägg

hästen Syna 5.00

Larsdärbak Höj till 25.00

tittistrom Syna 25.00

Mrday Syna 25.00

hästen Syna 25.00

*** Flop(Board): *** : [9r, 3k, 6s]

*** Bet Runda 2 ***

tittistrom Passa

Mrday Passa

hästen Passa

Larsdärbak Satsa 100.00

tittistrom Syna 100.00

Mrday Syna 100.00

hästen Lägg

*** Turn(Board): *** : [9r, 3k, 6s, 7r]

*** Bet Runda 3 ***

tittistrom Passa

Mrday Passa

Larsdärbak Passa

*** River(Board): *** : [9r, 3k, 6s, 7r, 3s]

*** Bet Runda 4 ***

tittistrom Satsa 400.00

Mrday Lägg

Larsdärbak?

Denna va lite småsjuk...

2.50/5.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 26 oktober 2008 18:23:59

Diana Turbo 26 (Vanlig/Cash Game)

Plats 1: Mrday (788.54)

Plats 2: Fredrik_88 (1712.82)

Plats 3: hästen (259.60)

Plats 4: Larsdärbak (505.59)

Plats 5: tittistrom (647.45)

Mrday lägg LM 2.50

Fredrik_88 lägg SM 5.00

** Giv **

Mrday [N/A, N/A]

Fredrik_88 [N/A, N/A]

hästen [N/A, N/A]

Larsdärbak [Dr, 10s]

tittistrom [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

hästen Syna 5.00

Larsdärbak Höj till 20.00

tittistrom Syna 20.00

Mrday Lägg

Fredrik_88 Lägg

hästen Lägg

*** Flop(Board): *** : [7h, 2r, 8s]

*** Bet Runda 2 ***

Larsdärbak Satsa 42.00

tittistrom Syna 42.00

*** Turn(Board): *** : [7h, 2r, 8s, 6h]

*** Bet Runda 3 ***

Larsdärbak Satsa 109.00

tittistrom Syna 109.00

*** River(Board): *** : [7h, 2r, 8s, 6h, 9k]

*** Bet Runda 4 ***

Larsdärbak All-in 334.59

tittistrom Syna 334.59

*** Showdown *** : Rake: 15.00 Totalpott: 1008.68

Mrday Lägger mig Vinst: 0.00

Fredrik_88 Lägger mig Vinst: 0.00

hästen Lägger mig Vinst: 0.00

Larsdärbak [Dr, 10s] Stege med högsta kort tia Vinst: 0.00

tittistrom [10h, Knh] Stege med högsta kort knekt Vinst: 1008.68

Kan jag vika någon av de 2 första HHs för 100BB?

Postad
1. släpper den typ aldrig om jag inte har read.

2.trean är nötkortet. du slår alla två tvåpar och set i treor går bort.

Ty Mega, då hade jag samma resonemang.

Degade AA-handen, Fi synade, river J. Han muckade.

Synade QQ-handen, Fi hade 45 för stege.

Postad

Backade typ 300 på SvS och torskade en coinflip i 500+50 turneringen så back 850 sen sist där. Slutade dock +150 dollar totalt på de 4 turneringarna vi spelade ikväll, men torskade precis 50 dolls av dom mot två 3 outare på turnhelvetet på FL.

Jaja, inget mer spel ikväll, är degig nu.

Postad

Snackade för mycket skit i mitt förra inlägg. Det blev en småkort nattsession på SvS ändå... +809 riksdaler. Vad ska man hitta på nu? Orkar ju inte sova än, gjort det större delen av denna dag...

Postad

Jag hade QQ i hand 1 om du undrar :) Trodde verkligen inte du hade AA på turn när du funderade så länge o timebankade, given all in där för dig iaf. Känns svårt att inte stacka av med QQ där när du höjer i SB o inte är djupstackad.

Postad
Jag hade QQ i hand 1 om du undrar :) Trodde verkligen inte du hade AA på turn när du funderade så länge o timebankade, given all in där för dig iaf. Känns svårt att inte stacka av med QQ där när du höjer i SB o inte är djupstackad.

Aaaah, QQ alltså.. Mm, funderade som fan på turn där. Pushade och förväntade mig en blixtsyn av ett standardset, men inte den gången. :mrgreen:

Idag har Svenska bög Spel penetrerat mitt anus sönder och samman. Men... Jag är sjukligt imponerad över att jag bara är back 900 sek. Åkt på så in i helvete mycket jävla utdragningar att mina spykänslor väller över tangentbordet in på SvenskaSpels riggade jävla huvudkontor i huvudet på den där Cecilia Wennerstam eller vadfan hon heter, samma sak med den där Ken Lennard eller vem fan det är som bestämmer att man ska behöva åka på runner fucking runner jävla cp färgdrag varenda jävla gång man lyckas floppa något med deras riggade jävla cpkortlekar. Spy på dom!!!!

Blir så jävla trött att jag inte ens orkar lägga upp deras riggade jävla handhistorys i min dagbok för då kommer dom väl sätta på extrema-mega-tilt riggen så att någon liten söt praktikant på deras jjävla huvudkontor kommer tömma mitt konto och sedan säga att jag måste skicka in fler jävla uppgifter för dom har inte auktoritet att kolla mitt kontosaldo. Jävla idioter.

Blir så fruktansvärt frusterad. Dö SvenskaSpel.