L-S Postad 6 Maj , 2008 Rapport Postad 6 Maj , 2008 Att ni spelar på Prima fortfarande är en gåta. Citera
PokerTriss Postad 8 Juni , 2008 Rapport Postad 8 Juni , 2008 Någon mer som inte kan öppna Primaklienten? Citera
ribberfors Postad 22 Juni , 2008 Rapport Postad 22 Juni , 2008 senaste dagarna har borden "fryst" när jag spelar, sedan blir det cp-ryck o alla händerna jag missat spelas upp i 180 och jag sitter ut... beror detta på prima? elr är det min lina som e för slö? Citera
*Adde* Postad 22 Juni , 2008 Rapport Postad 22 Juni , 2008 senaste dagarna har borden "fryst" när jag spelar, sedan blir det cp-ryck o alla händerna jag missat spelas upp i 180 och jag sitter ut... beror detta på prima? elr är det min lina som e för slö? Jag har upplevt samma sak. Och det gäller bara Prima. Detta är dock ett litet och sällan förekommande fel. Ett större och vansinnigt irriterande fel är att min uppkoppling går ner ett par sekunder någon gång i timmen. När det händer tar det 2-3 minuter för klienten att koppla upp igen Som tur är går detta i perioder. Det kan fungera väl i veckor för att sedan återkomma några dagar. Aja, då fär man tid till annat. Citera
ribberfors Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 Jag har upplevt samma sak. Och det gäller bara Prima. Detta är dock ett litet och sällan förekommande fel. Ett större och vansinnigt irriterande fel är att min uppkoppling går ner ett par sekunder någon gång i timmen. När det händer tar det 2-3 minuter för klienten att koppla upp igen Som tur är går detta i perioder. Det kan fungera väl i veckor för att sedan återkomma några dagar. Aja, då fär man tid till annat. ok, men hur kommer det sig att de flesta andra spelare runt borden kan fortsätta spela när jag själv blir "sitting out"? jag menar om det beror på prima borde väl det strula för alla, eller hur ligger det till? =) Citera
ribberfors Postad 23 Juni , 2008 Rapport Postad 23 Juni , 2008 fan samma skit ikväll igen...borden fryser till is o efter typ 3-5 minuter börjas det men jag sitter ut, under tiden har flertalet spelare fortsatt utan problem verkar det som Någon annan som upplevde detta runt kl 20-20.30 idag? fan fattar inte, jag kunde besökan vilken internetsida som helst under tiden så det kan väl inte var min uppkoppling d e fel på??? Citera
Joko Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 Japp, men nu verkar det vara på fötter igen. Edit: Verkar dock bara vara Unibet Citera
Gustaf112 Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 Unibet har dött sen ca 10 min tillbaka Citera
flushdraw Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 Japp, men nu verkar det vara på fötter igen. Edit: Verkar dock bara vara Unibet Jag kommer inte in.. Jag var reggad för två SNGs Inte bara Unibet. Jag spelar på PokerTime. Citera
Hallqvist Postad 7 Juli , 2008 Rapport Postad 7 Juli , 2008 GÅr att öppna klienten nu, men inte logga in på Purple.. Citera
raptorjr Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 Satt och spelade hela kvällen igår på BetOnBet. Dock är det nere nu, fast dom hade informerat om att det bara skulle vara stängt mellan 7-10 imorse. Citera
sörengustavsson Postad 8 Juli , 2008 Rapport Postad 8 Juli , 2008 sitter på purple lounge nu och blir sit out hela tiden för att det laggar och jävlar sig på borden (autofold på KK bl a som är sjukt kul) någon annan som har problem med purple lounge eller någon annan primasite nu? Citera
mmiioo Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Nordicbet funkar inte för mig nu iaf. Grafiken laddas inte... Citera
sandsater Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Prima verkar fetnere... varken tellpoker/unibet fungerade för mig. Citera
MBengtsson Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Kommer inte in på Prima, men heller inte på en mängd olika utländska sajter - kanske något allmänt internetfel mellan Sverige och x antal andra länder?.. Citera
byling Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Det blåser ju ute, brukar stoppa upp gamla svedala...... Citera
Starfitter Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 regeringskonspiration för att tvinga alla att spela på svenska spel... de är ju trots allt snack om lågkonjuktur på gång och detta kan bli lösningen:lol: Citera
wirdheim Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Pratar vi BBB problem ? eller vad kör ni för provider Citera
Starfitter Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 lowstackesfiskar som jag kör glocal =( Citera
MR_Jimmy Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Extrem jävla mega tilt! 2h nere nu! Hur svårt kan det va!? Citera
edde13 Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 Poker suget är stort.. å prima nere.. ska man kasta in 1k på svenska spel?? eller vänta vidare.. Citera
Starfitter Postad 4 Augusti , 2008 Rapport Postad 4 Augusti , 2008 funderade med på de men dock har jag för min mini-insättningen för att få insättningsrigg är 5k vilket överskrider mina effektiva tillgångar på kortet för tillfället Citera
Recommended Posts