Gå till innehåll

Partyjack - Tillbaka på kända jaktmarker.


Partyjack

Vad gäller för dig?  

62 medlemmar har röstat

  1. 1. Vad gäller för dig?

    • Det skulle vara skoj med ännu en 2,5/5-DB och jag kommer hjälpa till med kritik och analyser.
      39
    • Nej för fan, nu är det alldeles för jävla mkt dagböcker från SvS.
      23


Recommended Posts

Haha om det va ett skämt så är det fan helt genialt. Är det inte det är det bara... konstigt.

 

Förresten, kom och tänka på nån gammal julafton (tror jag) när jag glider in på konsum för att panikhandla prinskorv. Längst fram i kön till kassan står nåt fyllo och lever rövare, bla med det gamla handen-innanför-tröjan-och-låtsas-att-det-är-en-puffra-tricket! Är jag helt ute och cyklar om jag har för mig att du satt i kassan?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 3,1k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha om det va ett skämt så är det fan helt genialt. Är det inte det är det bara... konstigt.

 

Förresten, kom och tänka på nån gammal julafton (tror jag) när jag glider in på konsum för att panikhandla prinskorv. Längst fram i kön till kassan står nåt fyllo och lever rövare, bla med det gamla handen-innanför-tröjan-och-låtsas-att-det-är-en-puffra-tricket! Är jag helt ute och cyklar om jag har för mig att du satt i kassan?

 

Hahahah, halvkorrekt.

För det första var det inte en julafton, vi stänger typ 13 på julafton. Men tror det kan ha varit typ lucia eller nåt tidigare i december. Kommer ihåg att jag träffa på honom på juldagen på stads sen. Han såg MYCKET skamsen ut.

 

Men; det var en skön snubbe som jobbade på "Glen Miller Bar och Matsal" på den tiden, det var väl typ 3-4 år sen.

Hur som helst, det var vinter. Killen ser allmänt jättekriminell ut, liten, bitig, svart blick, rakad, tatuerad, och typ alkis (tror jag, inte döma) - lägg där till ett par militärkängor och gröna bombarjackan.

 

Marken konsum ligger på ägs av KF fastigheter som i sin tur har anställt ett riktigt tattarföretag som heter typ riksbyggen (kan va helt fel) eller något liknande.. De "vaktmästarliknande" typerna de skickar ut är stekarna framför alla andra, de gör inte många handtag de gånger de kommer ut från sthlm. Typ lyfter några fimpar och åker hem igen. Vinterhalvåret ser man inte ens till de jävlarna, och det är de som hade ansvar för sandningen på parkeringen (som nu skadeservice tagit över).

 

Det som hände den där kvällen var iaf att han kom in en fredagkväll när jag jobbade med en extrajobbare som var väldigt menlös. Snubben kom in alldeles smicksur, det var nämligen sådär perfekt halka ute, is med lite väta på.. Han hade kommit gående för att köpa cigaretter eller liknande. Hans arbete tillika hem ligger typ vägg i vägg med konsum, varför han gick över parkeringen vet jag inte. Iaf är han totalt galen för att jag (av alla människor) inte hade sandat på parkeringen, han var helt övertygad om att han hade slagit sönder en kota i ryggen. Själva taggen kom till som värst när jag påpekade att om en kota var krossad kanske han inte skulle tagit sig in i butiken på egen maskin.

 

Han var alltså redigt jävla packad, och när jag hade semipikat om hans ryggbrott så tände det till ordentligt.. Han körde som sagt den berömda "pickan-innanförjackan", trots att han tidigare stod och vevade med båda armarna och försökte visa hur han hade ramlat. Han skrek högt och ljudligt att någon skulle "få stå till svars" för att han hade halkat och krossat en ryggkota. Han ville att jag skulle ringa dit chefen, efter typ tio minuters skrikande gav jag vika.. Tänkte att för eller senare rinner det över, och då var jag övertygad om att han skulle spöa mig med allt adrenalin han hade i kroppen. Plus att han låg på typ >110kg. Så jag ringer ner chefen, och så fort jag lagt på luren och chefen avbröt en middag med sin sambo för att komma ner och snacka med idioten har han precis köpt ett paket röda marlboro och gått hem.

 

Han såg också sådär brutalt skamsen ut de närmsta gångerna jag såg honom efter det, å andra sidan.. Vem fan skulle inte skämmas efter att ha kört gamla lågstadieklassikern "pickaninnanförjackan" på konsum liksom?!

 

Vid närmare eftertanke måste det ha varit typ en fredag/lördag nånstans kring lucia.. Hur jävla obetydande det än är.

 

Har en massa överenergi, trots att jag ska upp tidigt imorgon så ska jag nog fyra av något slags grind.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprang som sagt riktigt dåligt första timmen, kanske till och med första två timmarna. Iaf låg jag 2K back ganska snabbt. Samma syndrom som alltid, förlorar inga stora potter alls utan äts ner pga alla satans konstiga syner..

 

Det tar ju också ett tag att komma in i spelet så här sent på kvällarna, fiskarna får en väldigt udda spelstil.. Även de man möter normalt spelar annorlunda om nätterna. But why?

 

Ett par av dagtidens monsterfiskar framstod som rena supernittarna inatt, det var en del skamlöst dåliga spel som jag inte ens vill straffa min dagbok med att lägga upp.

 

Iaf gnagde jag in backet och landar äntligen på ett 500krs-plus, så upp 1K för dagen. Får väl anses som bra mtp att jag plussade aktivt typ 1,5 timme av 5 speltimmar.

 

+22779:- för augusti.

 

 

Nu blir det powernappen fram till kl halv 8, börjar kvart över 8 och sen efter 13.15 lär det bli grinden igen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens konsumgrind gick väldigt smärtfritt.

Kom dit, plockade lite i charken. Satt en timme i kassan, en timme lunch (hur tänker han) och en timme i kassan sen var det hemgång kl 13.

 

Direkt därefter var jag jävligt grindsugen, laddad till tusen efter nattens grind där jag tyckte jag spelade riktigt bra men blev hela tiden straffad av alla idiotspel som utspelade sig.

Var laddad för att ge 5/10 ett gäng timmar för att äntligen kunna hitta ett fint plus däruppe för självförtroendet främst.

 

Var dock bara grinders på 5/10 när jag kom hem strax efter 13, blev en timme med 4 bord 2,5/5. Var snabbt back, antar att det dels var alla pungsparkar men också att jag var lite omotiverad då jag faktiskt hellre ville känna på 5/10 lite mer. Efter en timme dök det upp en hel del fisk på 5/10 och jag hoppade på två bord, spelade jävligt stabilt och äntligen fick jag lite medflyt i de lite avgörande potterna.

 

Avslutade nyss efter 2,5 timmar och landade på +3500:-, känns jävligt bra då jag backade 1,5K på 2,5/5.. Alltså ca 5K upp på 5/10 på ca 1,5 timmes spel.

 

Känns mkt bra, nytt månadsrekord på gång nu iaf. +26287:- för månaden.

 

Får se om jag hoppar på mer grind sen, är lite sugen på PLO så kan hända att det blir lite microslask. Men det skulle också va skoj o försöka hitta ett plus till på 5/10, får se vad jag får för mig att göra.

Nu blir det iaf tvättstugan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså, kan jag ha sprungit på det genom tiderna sämsta/tråkigaste poker after dark-avsnittet någonsin?

"Commentators Week" - hallå!? Det finns en anledning till att de brukar få sitta i kommentatorsbåset. Det är för det första att de är gamla (erfarna), alltså oftast spelar de en väldigt underhållningsfattig poker.

 

Därmed inte sagt att det är dåliga pokerspelare, men jag föredrar ju killar som Negreanu, Matusow, Hellmuth där det blir lite action och trashtalk istället för 6 medelålders (i underkant) gubbar som sitter och turas om att kommentera action - när det ens är nära att få kallas action.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kanske en av de skönare kommentarerna på länge.

 

Kaplan höjer en 54o och får syn av Lederer med TT. Floppen kommer A78, den går check-check, turn K - checkcheck igen (vad sa jag om action). River är en 8 till och Kaplan tar ett skott med 54an och får syn av Lederers TT.

 

Gabe vänder lugnt över korten och säger; "I think I got it, but I´m not sure" - stoneface. Jävligt skön snubbe Gabe.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänker nog för övrigt köra ett par timmar PLO 2,5/5.

Har tidigare nästan bara spelat 1/2 PLO, men där är motståndet så jävla illa att man rycks med och till slut bara sitter och pottar så fort man har något som liknar en hand.

 

Tror att det kan bli riktigt roligt när det faktiskt blir lite mer betydande pengar i potterna. Dock är jag alltid lite orolig över swingsen, hade ju ett brutalt PLO-pass där jag plussade 1200BB på ett par timmar eller nåt sånt. Det ska egentligen inte gå, men det går säkert nästan lika snabbt utför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol, fick verkligen känna på dels vilken jävla varians det är i PLO - och dels hur jävla dålig jag är.

 

Börjar med att inte orka lägga nästnötfärgen på river där jag försöker induca bluff på river eftersom jag var rätt säker på att han floppa topset på flopen (vilket han också gjorde).

 

Sen åker jag med mittenset mot blankt nötfärgdrag.

 

Sen åker jag på en reverse, där jag håller TPTK och nötfärgdrag plus pipa mot blankt mittenset.

 

Sen är jag tiltad satan, blir kanonglad när jag floppar nötfärgdrag och öppet str8flushdrag med AsJsQs5d på Ts9s4c får in allt på turn när jag satt nötfärgen. Så visar fi sina kort - nötfärg? Vad fan? Självklart har jag i tilten blivit så till mig att jag har förvandlat mitt ruter ess till spader och spader fem till ruter. Kallt som det är får jag heller inte sätta mitt öppna str8flushdrag.

 

Slutar back tre inköp, det rann på ordentligt sista fem minuterna då tre av de ovannämda var inom den perioden.

 

Vet inte om jag spelade jättekatastrof, men jag vet iaf nu att jag måste träna mer 1/2 innan jag går upp och spelar 1K-inköp.. Blir ju väldigt dyrt väldigt snabbt.

 

Imorrn blir det iaf NLT, hinner nog iaf spela några timmar på förmiddagen.

Kanske kommer jag spela mer även lite senare ikväll..

+22992:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sitter och avtiltar framför Kalmar - Gent i Uefa-cupen.

 

Har sett lite glimtar av Kalmar under säsongen och hela matchen mot Degerfors (tror jag det var) i svenska cupen.

 

Tycker det är riktigt starkt att göra en sån säsong som de gör.

Trodde faktiskt inte fram till i år att något svenskt lag skulle ha materialet att kunna spela en sån fotboll som de gör. Naturligtvis är de grymt försvagade när Cesar Santin lämnat, när också bröderna Elm börjar försvinna så kommer de ju åter igen säkert att bli ett mittenlag.

 

Men verkligen imponerande med sättet de spelar på, alla som tidigare år har suttit och grymtat om "tråk-kalmar" lär ju ha fått så de tiger denna säsong.

 

Nära 2-0 till och med nu, sjukt med en så pass anonym trupp som det var innan säsongen började.

 

Ska också tillägga att jag sen gammalt haft IFK som mitt enda favoritlag och när nu relativt lokala Gefle också spelar i allsvenskan har jag två lag som jag följer lite med hjärtat om än ganska halvhjärtat.

Så det är verkligen ett totalt objektivt uttalande att jag verkligen älskar att se Kalmar spela fotboll i år.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte precis säga att det Kalmar förmodligen kommer tappa detta när Ingelsten glider igenom. Undrar om han har snabbheten för att kompensera sin litenhet i internationell fotboll!? Han kommer ju iaf få chansen i höst med 99% säkerhet.

 

Dessutom, om det är någon som ser matchen.. Gents högerback är en kopia, alltså jag snackar inte "lika som bär" utan en ren och skär foto-kopia av Nicolas Anelka. Möjligen har denne högerback ett lite annorlunda käklinje, eller om det är något slags underbett, men han har alltså snott ha looken från den gamle Anelka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

4-0 speglar ju absolut inte matchbilden, men hade Kalmar haft fler mål att hämta in tror jag att de hade spelat matchen annorlunda också. Skrämmande blyfotad backlinje hos Gent.

 

Man ska väl kanske inte bara se att Ingelsten gjorde hattrick, utan notera att Rasmus Elm frispelar honom TOTALT vid alla tre tillfällen. Kommentatorn har inte ens nämt det faktum att det faktiskt är Elm som är hjärnan bakom varje gång det händer något.

 

En rolig grej till, en polare som vi brukar köra de flesta av våra homegames är en väldigt entusiatisk djurgårdare. Inför denna säsong gick han in helhjärtat och köpte säsongskort och åker på verkligen alla matcher vad det verkar som, igår hörde jag att de satte sig i bilen (eller flyg!?) mot Trondheim. Läser nu att Rosenborg körde över med 5-0 och jag kan bara ana att det kommer att bli huliganism light i Trondheim i natt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

PF är ju ändå väldigt mansdominerat, så är det någon som på något sätt varit i närheten av en liknande incident? Har nästan legat sömnlös vissa nätter för att fundera på vad han hade haft för sig? Skrämmande ju för fan, alla har väl en papperskorg hemma liksom?

När jag var 8-9år sov jag över hos min (dåvarande) bästa kompis. Jag vaknade på natten och var tvungen att gå upp och pissa, när jag öppnade toalettdörren satt polarns morsa på knä och idkade oralsex med min polares farsa... får fortfarande rysningar när jag tänker på farsans svettiga illröda fejja...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

När jag var 8-9år sov jag över hos min (dåvarande) bästa kompis. Jag vaknade på natten och var tvungen att gå upp och pissa, när jag öppnade toalettdörren satt polarns morsa på knä och idkade oralsex med min polares farsa... får fortfarande rysningar när jag tänker på farsans svettiga illröda fejja...

 

Oooohh.. Jag får erkänna mig ägd på den punkten. Fy fan vilken jobbig situation.

 

Är iaf dags för ett par timmars grind idag igen, verkar vara två-tre bord igång på 5/10 så får nog börja med lite 2,5/5.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bra att det går bra för dig, verkar både vara en stabil konsum och svensk spel grinder. Fina resultat! GL!

 

Haha, tack för det.

Vet väl inte om det är någon hit att vara en stabil konsumgrinder.. A man has to do what a man has to do typ. :P

 

Avstår en timmes grind för att fixa och trixa lite med HH converter och PT2. Är alldeles på tok för fiskig för att pröva något nytt utan den suveräna guide som finns i Allt om HH converter-tråden.

 

Är det så att PT3 klarar av SvS helt och hållet nu eller hur fungerar det?

 

Har inte köpt något än men tänkte provspela lite med PT2, och sen eventuellt PT3 också för att se vad jag tycker funkar smidigast.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, det tog några år innan jag började uppskatta fellatio...:lol:

 

Btw var i Forsmark och fiskade förra hösten och Östhammar var överfolkat av feta tyskar på cykel... är det samma visa iår?

 

Okej, jo på senare år har jag också märkt att det är förbannat mycket tyskar här. Jag tänkte inte på det för två-tre år sedan, men senaste två åren tycker jag att det ökat monstruöst.

Kan vara jag som har/hade en skev uppfattning, men nu är det iaf sjukt mkt äckeltyskar.

 

Har iaf laddat upp alla händer jag spelat här hemma sedan jag köpte ny dator i slutet av Juli.

+30142:- på 27,4K händer.

En BB/100 på ganska exakt 10.

Även på 5/10 ligger min BB/100 på 10,5 men där bara över 2,4K händer.

 

Ska försöka dra igång GT+ också, med HH converter och PT2.. Men jag är tveksam till att det kommer funka. Av någon anledning vill inte autoconverten i PT fungera som jag vill att den ska göra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

bra jobbat party. 10k 5/10 händer nästa månad är ju ett måste nu.

 

Absolut ett måste, gjorde ju nästan 3K bara på ett par dagar efter löning så minst 10K händer kommer det nog bli på 5/10. Allra helst eftersom jag ska jobba mindre i september så räknar jag med att kunna hitta mer speltid over all.

 

Är väldigt stolt och nöjd, jag lyckades (tack vare HHC-guiden) att installera PT2, HHC och GT+ helt på egen hand och dessutom få allt att flyta suveränt på min nya burk. Detta är ett stort framsteg för mig som inte är långt ifrån genomsnittets 50åring i datakunskaper.

 

Eftersom det gick så smidigt med alla stödprogram igår så kunde jag kosta på mig att backa 500 av gårdagens 1500-plus.

Jobbade hårt på att tömma den här superdonken, men det slutade liksom lite reverse varje gång:

 

***** Hand History for Game 786534964 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, August 29, 11:08:36 ET 2008

Table Diana 10 (Real Money)

Seat 1 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: alma_reyes ( $179.59 )

Seat 2: TILTME_NOT ( $1453.41 )

Seat 3: AE87 ( $666.54 )

Seat 4: Jullelito ( $520 )

Seat 5: Partyjack ( $1019.01 )

TILTME_NOT posts small blind [$2.5].

AE87 posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ As Qc ]

Jullelito raises [$20].

Partyjack raises [$70].

alma_reyes folds.

TILTME_NOT folds.

AE87 folds.

Jullelito calls [$50].

** Dealing Flop ** [ 5h, Tc, Qd ]

Jullelito bets [$130].

Partyjack raises [$537.5].

Jullelito is all-In.

** Dealing Turn ** [ Jh ]

** Dealing River ** [ 9d ]

Jullelito shows [ Kh, Qs ] a straight, nine to king.

Partyjack shows [ As, Qc ] a pair of queens.

Partyjack wins $87.5 from side pot#1 with a pair of queens.

Jullelito wins $1032.5 from the main pot with a straight, nine to king.

Game#786535346 starts.

#Game No : 786535346

 

 

 

***** Hand History for Game 786537941 *****

$500 NL Texas Hold'em - Friday, August 29, 11:14:00 ET 2008

Table Diana 10 (Real Money)

Seat 2 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: alma_reyes ( $112.09 )

Seat 2: TILTME_NOT ( $1621.79 )

Seat 3: AE87 ( $768.99 )

Seat 4: Jullelito ( $812.5 )

Seat 5: Partyjack ( $978.7 )

AE87 posts small blind [$2.5].

Jullelito posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Kd Kc ]

Partyjack raises [$20].

alma_reyes calls [$20].

TILTME_NOT folds.

AE87 folds.

Jullelito raises [$65].

Partyjack raises [$145].

alma_reyes is all-In.

Jullelito calls [$95].

** Dealing Flop ** [ Ad, 7s, 2d ]

Jullelito is all-In.

Partyjack folds.

** Dealing Turn ** [ Qh ]

** Dealing River ** [ Td ]

Jullelito shows [ Ac, Qs ] two pairs, aces and queens.

Jullelito wins $753.32 from side pot#1 with two pairs, aces and queens.

Jullelito wins $327.66 from the main pot with two pairs, aces and queens.

Game#786538421 starts.

#Game No : 786538421

 

Det slutade med att min gode chatt-kompis Gräslöken tömde honom på allt han hade och han var god nog att sitta och spela HU mot mig i en halvtimme men lyckades bara ta tillbaka ett par hundra.

 

Slutade alltså dagen ganska exakt 1K upp, åkte med tjejen till Uppsala.. Hon hade ett par shoppingärenden och jag ställer upp som den chaufför jag är. Tycker dock det kan vara fint att komma iväg och käka ute osv, drog en pasta med oxfilé och rödvins-gräddsås, jävligt fint imo.

Dessutom tror jag att gårdagen var första gången på hela vårat förhållande som tjejen faktiskt uttryckte att jag var "pokerproffs", hon har ju likt alla andra i min närhet tyckt att det bara varit en sidoinkomst och en pengabringande hobby. Men de senaste 8-10 månaderna har jag infacto tjänat mer än dubbelt så mkt på mitt pokerspel som jag har gjort på konsumgrinden. Det ger mig väl iaf rättigheten att anse mig vara semiproffs, trots att jag har ett jättesteg till pokerproffs-epitetet.

 

En kul grej, det var ju lönefredag igår.. Mkt folk på stan, vem krockar man med utanför H&M? Jo, den gamla sluddrande proffsboxaren George Scott om det är någon som inte har glömt honom. Kan ju ha varit ännu en look-a-like, men att först hitta en kopia på Gents högerback/Nicolas Anelka och sen krocka med en George Scott-kopia dagen efter verkar ju bara var för mycket för att var sant?

 

Kl 14 idag är det iaf dags för returmötet på det stora lokalderbyt som förr i tiden var en riktig klassiker här i kommunen. Östhammar har dock halkat ner och sedan sammanslagningen med Harg leder de nu div 6 en eller två poäng före Norrskedika och det kommer nog bli ett derby att minnas.

Kommer bli mkt trevligt att följa, säkerligen väldigt mkt publik också i det relativt fina höstvädret.. Jobbigt att säga höst.

 

Det blir först ett par-tre timmars grind, börjar dagen där jag slutade igår på +23890:-

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Huuuga, galet pass.

Hann bara spela 1 timme, stort tack till Kapten Wigert som trots att han låg i sängen med sitt senaste - inte en 40+ för ovanlighetens skull, dock en bit över 30 - för att svara på mitt meddelande och förklara att matchstart var flyttad till kl 12 istället för 14.

Därför måste jag nu börja greja lite, duscha osv.

 

Ruschade något helt otroligt första halvtimmen av denna timme, jobbade till slut in ett 3500-plus efter ett par helt otroliga potter.

Stackade dock av med AA mot 55 på 244, hur han nu inte orkade lägga den för 200BB?

 

Den här är go tex;

 

***** Hand History for Game 787464647 *****

$500 NL Texas Hold'em - Saturday, August 30, 08:09:01 ET 2008

Table Diana 78 (Real Money)

Seat 5 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: Peter_65 ( $465.16 )

Seat 2: fejk ( $583.95 )

Seat 3: Partyjack ( $969.76 )

Seat 4: a01 ( $1410.39 )

Seat 5: MrCula ( $410.29 )

Peter_65 posts small blind [$2.5].

fejk posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ 2d 2s ]

Partyjack raises [$20].

a01 raises [$80].

MrCula folds.

Peter_65 folds.

fejk folds.

Partyjack calls [$60].

** Dealing Flop ** [ 7h, 5c, 6h ]

Partyjack checks.

a01 checks.

** Dealing Turn ** [ 2c ]

Partyjack checks.

a01 bets [$125.62].

Partyjack raises [$491.24].

a01 is all-In.

Partyjack is all-In.

** Dealing River ** [ Qc ]

Partyjack shows [ 2d, 2s ] three of a kind, twos.

a01 shows [ Kd, Ks ] a pair of kings.

a01 wins $440.63 from side pot#1 with a pair of kings.

Partyjack wins $1932.02 from the main pot with three of a kind, twos.

Game#787464980 starts.

#Game No : 787464980

 

Är väl iofs inte helt rätt bräda att komma ifrån KK på, känns som att mitt omslag på turn gör att jag får in allt. Han blixtställer verkligen på den stora raisen och det tycker vi om.

 

Den här handen är ju också så extremt standard på svs;

 

***** Hand History for Game 787463774 *****

$500 NL Texas Hold'em - Saturday, August 30, 08:06:44 ET 2008

Table Diana Turbo 9 (Real Money)

Seat 3 is the button

Total number of players : 5

Seat 1: astrid2 ( $296.52 )

Seat 2: legolasse ( $608.37 )

Seat 3: Orava ( $177.69 )

Seat 4: bettan_848 ( $271.91 )

Seat 5: Partyjack ( $1636.99 )

bettan_848 posts small blind [$2.5].

Partyjack posts big blind [$5].

** Dealing down cards **

Dealt to Partyjack [ Kh Kc ]

astrid2 raises [$20].

legolasse calls [$20].

Orava calls [$20].

bettan_848 calls [$17.5].

Partyjack raises [$115].

astrid2 folds.

legolasse folds.

Orava is all-In.

bettan_848 calls [$157.69].

Partyjack calls [$57.69].

** Dealing Flop ** [ 8d, 9h, Td ]

bettan_848 checks.

Partyjack bets [$286.53].

bettan_848 is all-In.

** Dealing Turn ** [ Kd ]

** Dealing River ** [ Tc ]

Partyjack shows [ Kh, Kc ] a full house, kings full of tens.

Partyjack wins $192.31 from side pot#2 with a full house, kings full of tens.

Partyjack wins $180.94 from side pot#1 with a full house, kings full of tens.

Partyjack wins $565.57 from the main pot with a full house, kings full of tens.

Game#787464157 starts.

#Game No : 787464157

 

 

Nästan så jag skäms över att ha så pass bra klonk när motståndet är så dåligt.

+27339:- för augusti nu iaf.

Jordskredsrekord jämfört med mitt tidigare på typ 22K i cashgame.

 

Detta på 48 timmars spel ger en timlön på 569:-, något mer än jag gör nere på konsumgrinden. Vore gött med ett par månader till med timlön strax över 500. Då börjar det lukta heltidsgrind måste man tycka.

 

Nu önskar jag bara att HÖFF spelar hem seriesegern idag så är helgen go och glad utan kexchoklad.

 

Ska konsumgrinda imorgon bitti, så det kunde iofs varit bättre...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...