Xerxes Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Någon som har bra tips på en BRA bok som enbart handlar om Short-Handed Limit Hold´em? Citera
ANGRYKOREAMAN Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Existerar inte ens en dålig. Citera
Xerxes Postad 19 April , 2008 Författare Rapport Postad 19 April , 2008 Ok, får jag inget bättre tips hugger jag följande två. Limit Hold'em: Winning Short-Handed Strategies: Techniques for Limit Hold'em Games with Six Players or Less (Häftad) av Bora, Terry Winning in Tough Hold 'em Games: Short-Handed and High-Stakes Concepts and Theory for Limit Hold 'em (Häftad) av Grudzien, Nick Citera
zillidillen Postad 19 April , 2008 Rapport Postad 19 April , 2008 Ok, får jag inget bättre tips hugger jag följande två. Limit Hold'em: Winning Short-Handed Strategies: Techniques for Limit Hold'em Games with Six Players or Less (Häftad) av Bora, Terry Winning in Tough Hold 'em Games: Short-Handed and High-Stakes Concepts and Theory for Limit Hold 'em (Häftad) av Grudzien, Nick Det är nog de enda två som finns också... Hittar du fler så skicka ett PM =) Citera
MacDaddy Postad 5 Maj , 2008 Rapport Postad 5 Maj , 2008 Winning in Tough Hold 'em Games: Short-Handed and High-Stakes Concepts and Theory for Limit Hold 'em (Häftad) av Grudzien, Nick Bästa som skrivits om poker i bokform. Citera
Recommended Posts