Gå till innehåll

Hur kan detta hända.. det är omöjligt om man inte vet alla kort som ska komma


Pedroboy

Recommended Posts

x($445.20 in chips)

fisk ($339.15 in chips)

jag AD KD ($534.20 in chips)

x($367.00 in chips)

x($257.80 in chips)

 

jag posts blind ($2), posts blind ($4).

 

pre

x folds, x folds, fisk bets $20, jag bets $150, x folds, fisk calls $132.

 

6D,AS,9C

jag bets $70, fisk calls $70.

 

6D,AS,9C,3H

jag bets $77, fisk calls $77.

 

6D,AS,9C,3H,8C

jagbets $42, fisk calls $40.15 and is all-in.

 

jag AD KD

fisk 8S 3S

fisk wins $679.30,

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur sur blev du??

 

Fast egentligen e det bara roligt om han badbeatat dej innan och du e lite tiltad. Om du plussat innan spelar handen ingen större roll

 

Jag var tiltad vilket syns på min extrema överbets höjning....

Jag förlorade 3 inköp totalt till honom sen drog han

Den första när jag gjorde en squuese från lilla blinden med q9s och han satt på knappen med JJ och synade, floppen kom QXX och jag gjorde ett CB för värde på 80 i en 120 pot och han synade turn J...

Det sista inköpet minns jag inte....

 

Jag tiltade stenhårt skottade och vann tillbaka allt (alltid bra när man har minus 5ptbb för dagen och ändå plussar 100 dollar)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

han hade ju 2 suited kort så det e klart han synar pre och han synade antagligen på floppen för att han tänkte göra move på turn men sen klonkade han ju turnen så då tyckte han det var lika bra att bara syna bakom för att vara säker på att få in pengarna

 

Spelet kan nog vara plussande om man har övernaturlig tur

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla, precis alla pokerspelare har åkt på en badbeat, den ena värre än den andra. Jag fattar fortfarande inte poängen med att posta dom på forumet. Är det inte bättre att posta en hand där du verkligen undrar över nåt? detta forum blir bara värre och värre... Vill du se sjuka bad beats så kolla youtube eller liknande. blir så trött på alla som postar värdelösa inlägg( ja detta var väl iofs ett värdelöst, vill bara få min mening sagd). särskilt meningslös är den efterom du verkar lira relativt högt och ha iaf lite koll på spelet....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alla, precis alla pokerspelare har åkt på en badbeat, den ena värre än den andra. Jag fattar fortfarande inte poängen med att posta dom på forumet. Är det inte bättre att posta en hand där du verkligen undrar över nåt? detta forum blir bara värre och värre... Vill du se sjuka bad beats så kolla youtube eller liknande. blir så trött på alla som postar värdelösa inlägg( ja detta var väl iofs ett värdelöst, vill bara få min mening sagd). särskilt meningslös är den efterom du verkar lira relativt högt och ha iaf lite koll på spelet....

 

Tycker jag inte. TS ställer ju en helt berättig fråga.

Varför synar han? Det måste ju finnas någon förklaring till hur han tänker.

 

Men vad är detta på flopp i en pott på över $300.... "jag bets $70"...

 

Rätt smart bet med den stack sizen skulle jag vilja påstå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...