Gå till innehåll

NL SH cashgame-coach i Malmö med omnejd.


Mentorix

Recommended Posts

Om coachningen:

Min specialitet är SH NL och kan lära dig efter bästa förmåga (och naturligtvis under förutsättning att du anstränger dig själv också) att spela vinnande poker upp till NL 400. Mitt fokus ligger framför allt på psykologi, självbehärskning, game selection, att tänka långsiktigt osv. snarare än på teknikaliteter. Givetvis läggs stor vikt vid även dessa, men jag "formar" ändå hellre en pokerspelare som spelar bra och stabilt år efter år, än någon som krossar motståndet och sedan gular vid en oväntad motgång och press i livet i övrigt.

 

Lite om mig: Jag har spelat poker i 4 år. NL SH, NL HU, FL HU m.m. Har försörjt mig genom spel sedan ett år tillbaka. Jag spelar primärt $1.5/3 - 2/4 NL SH. Min personlighet är egentligen helt fel för poker (impulsiv, humörssvängningar osv. osv.), men tack vare det och den utmaning det inneburit att lära mig att "tygla" humöret har jag fått väldigt bra inblick i hur människor fungerar och i synnerhet vid pokerborden. Den kunskapen, tillsammans med kunskap av mer teknisk karaktär (typ pot control, image, handdistributioner..) är vad jag vill föra vidare till dig som elev.

 

Att jag skulle vilja coacha någon i bättre spel gör jag mer för att jag älskar att lära ut än för pengarna. Dessutom tenderar jag att själv spela bättre om jag tvingas "leva som jag lär". Eftersom jag lägger sådan energi i lärandet och verkligen känner ansvar för att göra den personen jag undervisar bättre, ställer jag också vissa krav på dig.

 

Om den jag coachar: Du ska vara motiverad att förbättra ditt spel (ditt mentala game i synnerhet - om du behöver det), vara klipsk, samt öppen för råd och kritik. Berätta gärna på vilken nivå du spelar (allt under NL 400 är okej) och vad du studerar/gör annars. De med höga gymnasiebetyg/HP har förtur. Då vet jag att jag har någon som är villig att kämpa.

 

Är någon up for the challenge är priset 360 SEK/h.

För övrigt kommer undervisningen bestå av att jag kollar igenom inspelade videor, spelar själv, tittar på, föreläser och förklarar osv. Vad som än är bäst.

 

PM:a vid intresse. =)

 

edit. Det går förstås bra att köra via Internet med chat/Camtasia/Ventrilo också i stället för IRL.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...