Jennez Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Det ligger en hel del sås i potten för en lyckad INSEMINATION Jennez... Det var inte riktigt så jag minns dealen. Det gällde bara att ta risken, inte att faktiskt utsätta/utsättas för det. Citera
Saint_Bjorn Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Hörni, ni har uppenbarligen tjuvstartat. Helgfyllan börjar imorgon kl 18. OT från OT från OT... Citera
Kape Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 Det var inte riktigt så jag minns dealen. Det gällde bara att ta risken, inte att faktiskt utsätta/utsättas för det. 1 st sås om ni tar risken men jag lovade ju även 5 st sås om det faktiskt blir något av det... Win-Win bet för dig tydligen... Citera
Jennez Postad 17 April , 2008 Rapport Postad 17 April , 2008 1 st sås om ni tar risken men jag lovade ju även 5 st sås om det faktiskt blir något av det... Win-Win bet för dig tydligen... Ok, då är dealen korrekt rätt uppfattad. Jag kan alltså räkna med sås vid månadsskiftet? Citera
Kape Postad 18 April , 2008 Rapport Postad 18 April , 2008 Ok, då är dealen korrekt rätt uppfattad. Jag kan alltså räkna med sås vid månadsskiftet? Troligtvis... Jag utlovar i alla fall bättre leveranstid än Albert. Citera
Recommended Posts