Larzzon67 Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 Frågan som följer blir då, VAD (om något) tänkte jag i denna hand? Den som gissar rätt vinner ett hubba bubba (kanske): Känns som jag har större möjligheter att lösa finanskrisen och förmå Nordkorea avstå kärnvapenprov än att delge forumet dina tankebanor i den här handen. Men jävligt rolig var den iaf.. Nice move Citera
tomtetomte Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 På begäran, Mr Tights tankar när monsterhanden A444 soooted plötsligt dök upp. "Fan, klockan börjar bli mycket. Ska jag ta mig en nattmacka? Behöver katten mat kanske? Åsså den där jävla Arsjavin. Ajustja, jag spelar poker. Nästa hand höjer jag preflop oavsett. Jag har haft sån otur att nu måste det vända. Whoa, triss på hand, och ett sooted ess. Rena monstret. Jaja, jag sa ju till mig själv att jag skulle höja preflop, så då gör jag det. Bra för metagame och balans på samma gång. Shortstackfisken trebetar. Hahahaha. Vilken tomte. Här har jag minst 95% FE. Raise! Ok, folda nu din fisk. Folda, folda, folda, folda, fo...Fan han fyrbetade. Fuck it, jag tänker inte lägga mig. Esset är sooted och jag sätter upp det på marknadsföringskontot. Snapcall. Kom igen nu klöver, jobba för mig. Om det finns nån rättvisa så borde mitt helt efterblivna spel premieras. Whoa, en fyra på floppen. Jobba nu, en fyra till. Nä just det, jag har ju alla fyror som finns redan. Kom igen para bordet. Och där kom en dam. Yes. Hahahaha, han hade bara AAxx, vilken fisk som inte kan ropa in kort. Så jävla enkelt. Jag kände det på mig. In your face shortstacktomte. Så här spelar man poker alltså. Fan vad rättvist ändå. Nä, nu tar jag mig en nattmacka." Kan man få med jordgubbssmak? Citera
niceguyhank Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 chumpchump posted the small blind - €1.00kpik posted the big blind - €2.00 ** Dealing card to El_sueco: 4 of s, A of c, 4 of h, 4 of c El_sueco raised - €7.00 Winnerback2 folded tonytrips raised - €24.00 chumpchump folded kpik folded El_sueco raised - €75.00 tonytrips went all-in - €111.60 El_sueco called - €135.60 Hahaha fantastisk hand - ren omahapoesi! Och du kallar mig lag. Citera
Larzzon67 Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 På begäran, Mr Tights tankar när monsterhanden A444 soooted plötsligt dök upp. "Fan, klockan börjar bli mycket. Ska jag ta mig en nattmacka? Behöver katten mat kanske? Åsså den där jävla Arsjavin. Ajustja, jag spelar poker. Nästa hand höjer jag preflop oavsett. Jag har haft sån otur att nu måste det vända. Whoa, triss på hand, och ett sooted ess. Rena monstret. Jaja, jag sa ju till mig själv att jag skulle höja preflop, så då gör jag det. Bra för metagame och balans på samma gång. Shortstackfisken trebetar. Hahahaha. Vilken tomte. Här har jag minst 95% FE. Raise! Ok, folda nu din fisk. Folda, folda, folda, folda, fo...Fan han fyrbetade. Fuck it, jag tänker inte lägga mig. Esset är sooted och jag sätter upp det på marknadsföringskontot. Snapcall. Kom igen nu klöver, jobba för mig. Om det finns nån rättvisa så borde mitt helt efterblivna spel premieras. Whoa, en fyra på floppen. Jobba nu, en fyra till. Nä just det, jag har ju alla fyror som finns redan. Kom igen para bordet. Och där kom en dam. Yes. Hahahaha, han hade bara AAxx, vilken fisk som inte kan ropa in kort. Så jävla enkelt. Jag kände det på mig. In your face shortstacktomte. Så här spelar man poker alltså. Fan vad rättvist ändå. Nä, nu tar jag mig en nattmacka." Kan man få med jordgubbssmak? Fy fan va roligt.... Tomten kom tidigt i år Citera
niceguyhank Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 På begäran, Mr Tights tankar när monsterhanden A444 soooted plötsligt dök upp. "Fan, klockan börjar bli mycket. Ska jag ta mig en nattmacka? Behöver katten mat kanske? Åsså den där jävla Arsjavin. Ajustja, jag spelar poker. Nästa hand höjer jag preflop oavsett. Jag har haft sån otur att nu måste det vända. Whoa, triss på hand, och ett sooted ess. Rena monstret. Jaja, jag sa ju till mig själv att jag skulle höja preflop, så då gör jag det. Bra för metagame och balans på samma gång. Shortstackfisken trebetar. Hahahaha. Vilken tomte. Här har jag minst 95% FE. Raise! Ok, folda nu din fisk. Folda, folda, folda, folda, fo...Fan han fyrbetade. Fuck it, jag tänker inte lägga mig. Esset är sooted och jag sätter upp det på marknadsföringskontot. Snapcall. Kom igen nu klöver, jobba för mig. Om det finns nån rättvisa så borde mitt helt efterblivna spel premieras. Whoa, en fyra på floppen. Jobba nu, en fyra till. Nä just det, jag har ju alla fyror som finns redan. Kom igen para bordet. Och där kom en dam. Yes. Hahahaha, han hade bara AAxx, vilken fisk som inte kan ropa in kort. Så jävla enkelt. Jag kände det på mig. In your face shortstacktomte. Så här spelar man poker alltså. Fan vad rättvist ändå. Nä, nu tar jag mig en nattmacka." Kan man få med jordgubbssmak? HAHA Bästa handreferatet jag läst på mycket länge - respekt! Citera
Mr_Tight Postad 22 April , 2009 Författare Rapport Postad 22 April , 2009 Vafan, trodde nån skulle komma med rätt svar ju... .....men eftersom Tomtetomte var närmast med sitt excellenta referat och dessutom prickade rätt några övriga tankegångar så har vi en vinnare av ett Hubba Bubba (jordgubb) som levereras vid nästa homegame. Det som stämmer är blått nedan, rätt svar längst ner "Fan, klockan börjar bli mycket. Ska jag ta mig en nattmacka? Behöver katten mat kanske? Åsså den där jävla Arsjavin. Ajustja, jag spelar poker. Nästa hand höjer jag preflop oavsett. Jag har haft sån otur att nu måste det vända. Whoa, triss på hand, och ett sooted ess. Rena monstret. Jaja, jag sa ju till mig själv att jag skulle höja preflop, så då gör jag det. Bra för metagame och balans på samma gång. Shortstackfisken trebetar. Hahahaha. Vilken tomte. Här har jag minst 95% FE. Raise! Ok, folda nu din fisk. Folda, folda, folda, folda, fo...Fan han fyrbetade. Fuck it, jag tänker inte lägga mig. Esset är sooted och jag sätter upp det på marknadsföringskontot. Snapcall. Kom igen nu klöver, jobba för mig. Om det finns nån rättvisa så borde mitt helt efterblivna spel premieras. Whoa, en fyra på floppen. Jobba nu, en fyra till. Nä just det, jag har ju alla fyror som finns redan. Kom igen para bordet. Och där kom en dam. Yes. Hahahaha, han hade bara AAxx, vilken fisk som inte kan ropa in kort. Så jävla enkelt. Jag kände det på mig. In your face shortstacktomte. Så här spelar man poker alltså. Fan vad rättvist ändå. Nä, nu tar jag mig en nattmacka." ...och "rätt svar är att jag inte alltför sällan tycker 4or ser ut ess och därför såg pocket AA44 när jag raisade/fyrbettade pre. När han väl pushade insåg jag mitt misstag men det enda man kan vika i det läget är väl pocket lågt fyrtal typ Mer senare /Mr Tight Citera
niceguyhank Postad 22 April , 2009 Rapport Postad 22 April , 2009 ...och "rätt svar är att jag inte alltför sällan tycker 4or ser ut ess och därför såg pocket AA44 när jag raisade/fyrbettade pre. Kan hända den bäste särskilt i kombination med ett visst mått av önsketänkande hehe, men den andra förklaringen var roligare. Citera
Mr_Tight Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Postad 23 April , 2009 Mer från mig: http://www.pokerspel.org/poker-blogg/mr-tight-ibland-har-man-sjalv-tur-sa-in-i-he.php Lunch i solen nu :mrgreen: Over and out /Mr Tight Citera
Mr_Tight Postad 23 April , 2009 Författare Rapport Postad 23 April , 2009 Såna här sjukt vackra floppar tycker man att man förtjänar att vinna per automatik, eller http://www.pokerhand.org/?4148261 Full nu men nykter imorn, då jävlar.... Over and out /Mr Tight Citera
tomtetomte Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Inställt. Officiell anledning var ett antal avhopp. Men mer troligt berodde det på att han inte ville ge mig något hubba bubba. Citera
Hagan Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Såna här sjukt vackra floppar tycker man att man förtjänar att vinna per automatik, eller Full nu men nykter imorn, då jävlar.... Over and out /Mr Tight Sjukt representativt för mig på detta k-k spel... Citera
Larzzon67 Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Inställt. Officiell anledning var ett antal avhopp. Men mer troligt berodde det på att han inte ville ge mig något hubba bubba. Va fan , självklart skulle du haft ett hubba-bubba för ett underbart handreferat. Sätt dig på valfritt HU 1/2-bord på Ongame eller Prima så kompenserar jag dig med några blinds så du kan handla det själv. Citera
Mr_Tight Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Postad 24 April , 2009 Rapport från livegame, please! Blev inget livegame igår kväll eftersom mr american pokerpro hellre ville gå ut och kolla på svenska flickor (och jag ville spara mina hubba bubba ). Sagt och gjort och....... sen på natten kom årets hjärnsläpp. Kolla gårdagens graf: By mr_tight at 2009-04-24 WTF???? ___________________________________________________________ ...kl 01:30 kom jag hem från utekvällen på stocken. Självklart i grym form för lite poker, man blir ju bara ännu bättre efter att ha druckit som alla så väl vet. Sa till mig själv att nu skulle jag minsann spela PLO100 och PLO200 och jävligt tight, och det gjorde jag också..... iaf tills den första utdragningen då jag istället tyckte PLO500 verkade bättre för att kunna vinna mycket snabbt. Precis som man bör tänka och agera m.a.o. Hittade en jättefisk på PLO500 men mitt eget spel var väl inte på topp direkt... vem spelar handen nedan sämst? Jag eller mr 83/35? Förlorade den gjorde jag iaf: Omaha Hi $5-$5 PL (real money), hand #P4-94641423-203 Table Galveston, 24 Apr 2009 12:56 AM ET Seat 2: blackjimbix ($914.00 in chips) Seat 4: XXXX ($1,176.05 in chips) Seat 8: PAU777 x ($1,008.50 in chips) Seat 9: Cafe No Se [ ,,, ] ($500.00 in chips) ANTES/BLINDS blackjimbix posts blind ($5), kockar16 posts blind ($5). PRE-FLOP PAU777 x folds, Cafe No Se calls $5, blackjimbix checks, XXXXX bets $15, Cafe No Se bets $60, blackjimbix folds, XXXX calls $45. --->> Std limp-raise med mitt "MONSTER" OOP ....??? FLOP [board cards ,, ] XXXX checks, Cafe No Se bets $135, XXXX calls $135. TURN [board cards ,,, ] XXXX bets $405, Cafe No Se calls $300 and is all-in. RIVER [board cards ,,,, ] SHOWDOWN XXXXX shows [ ,,, ] Cafe No Se shows [ ,,, ] XXXX wins $1,108. Vem spelar sämst som sagt...?? _________________________________________________________ Efter ovanstående och en till ungefär likadan var jag lagom jättelycklig men som tur var fanns det ju aktion på high-stakes (>PLO$1k) för ovanlighetens skull, fiskarna satt bra och väntade på att jag skulle ta deras pengar. Kanon, går ju ännu snabbare att hämta upp ett back där, speciellt om man kör lite HU! Here we go: Omaha Hi $15-$15 PL (real money), hand #P4-94596670-343 Table Aberdeen, 24 Apr 2009 1:14 AM ET Seat 2: Cafe No Se [ ,,, ] ($1,349.00 in chips) Seat 8: SRthuko ($2,038.10 in chips) ANTES/BLINDS SRthuko posts blind ($15), Cafe No Se posts blind ($15). PRE-FLOP SRthuko bets $30, Cafe No Se calls $30. FLOP [board cards ,, ] Cafe No Se checks, SRthuko bets $90, Cafe No Se calls $90. TURN [board cards ,,, ] Cafe No Se checks, SRthuko bets $270, Cafe No Se bets $1,080, SRthuko calls $810. RIVER [board cards ,,,, ] Cafe No Se bets $134 and is all-in, SRthuko calls $134. SHOWDOWN Cafe No Se shows [ ,,, ] SRthuko shows [ ,,, ] SRthuko wins $2,697. SUMMARY Dealer: SRthuko Pot: $2,698 | Rake: $1 Cafe No Se loses $1,349 SRthuko bets $1,349, collects $2,697, net $1,348 Japp, där satt den! ________________________________________________________ .....skam den som ger sig dock, fanns ju samma "fiskar på PLO$2k så det var ju bara att tuta och köra! Självklart med money management i åtanke så jag shortstackade enbart (det första inköpet). Omaha Hi $20-$20 PL (real money), hand #P4-94641439-145 Table Utrecht, 24 Apr 2009 1:09 AM ET Seat 3: Antony L ($2,476.00 in chips) Seat 4: Cafe No Se [ ,,, ] ($536.00 in chips) Seat 8: SRthuko ($2,594.00 in chips) ANTES/BLINDS Cafe No Se posts blind ($20), SRthuko posts blind ($20). PRE-FLOP Antony L bets $80, Cafe No Se bets $240, SRthuko calls $240, Antony L calls $180. ---->> Japp, självklart 3bettar jag och comittar med mitt monster här FLOP [board cards ,, ] Cafe No Se bets $276 and is all-in, SRthuko bets $800, Antony L folds. TURN [board cards ,,, ] RIVER [board cards ,,,, ] SHOWDOWN SRthuko shows [ ,,, ] Cafe No Se shows [ ,,, ] SRthuko wins $1,854. Men va är det för jävla skithand du synar 3bet med...?? Bajs! FISKJÄVEL! _____________________________________________________ Jaja, skam den som ger sig. Bäst fylla på fullt med $2k istället så jag kan vinna igen relativt snabbt: Omaha Hi $20-$20 PL (real money), hand #P4-94641439-162 Table Utrecht, 24 Apr 2009 1:18 AM ET Seat 3: Antony L ($7,503.00 in chips) Seat 4: Cafe No Se [ ,Queen of Hearts,Ace of Hearts,9 of Hearts ] ($2,217.00 in chips) Seat 8: SRthuko ($2,098.00 in chips) ANTES/BLINDS Antony L posts blind ($20), Cafe No Se posts blind ($20). PRE-FLOP SRthuko bets $80, Antony L folds, Cafe No Se bets $240, SRthuko calls $180. FLOP [board cards King of Hearts,8 of Clubs,4 of Clubs ] Cafe No Se bets $360, SRthuko bets $1,620, Cafe No Se bets $1,597 and is all-in, SRthuko calls $218 and is all-in. TURN [board cards King of Hearts,8 of Clubs,4 of Clubs,Jack of Clubs ] RIVER [board cards King of Hearts,8 of Clubs,4 of Clubs,Jack of Clubs,King of Clubs ] SHOWDOWN Cafe No Se shows [ Queen of Spades,Queen of Hearts,Ace of Hearts,9 of Hearts ] SRthuko shows [ 6 of Spades,5 of Diamonds,3 of Diamonds,7 of Diamonds ] Cafe No Se wins $4,333. Årets syn kanske? "Jag kände det på mig"..... eller "Äh, han har nog bluff eller naket färgdrag"..... eller "nu skiter jag i detta, slura raisa mig hela jävla tiden".... och till slut "IN YOUR F..ING FACE! HAHAHA!" :) DON´T ever try this at home.... urgh, kunde gått riktigt illa igår. Måste skaffa alkolås på datorn. Tur denna gång hade jag, detta får TAMEJFAN INTE HÄNDA IGEN!!!! Nu blir det lunch på stan och sen lowstakes backfylle-grind större delen av dagen Over and out /Mr Tight Citera
tomtetomte Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Va fan , självklart skulle du haft ett hubba-bubba för ett underbart handreferat. Sätt dig på valfritt HU 1/2-bord på Ongame eller Prima så kompenserar jag dig med några blinds så du kan handla det själv. Jag tackar för omtanken, men jag litar på att herr Tajt håller sina löften. Annars kommer jag vid första bästa tillfälle ta med min samlingsskiva med JustD och spela hela kvällen/tills han ger med sig. (hon e trög som en pråm å har en stinkande arom å...) (och jag ville spara mina hubba bubba ). I knew it. Nu blir det lunch på stan och sen lowstakes backfylle-grind större delen av dagen En freudiansk felstavning? Btw, där kom du undan med blottad förskräckelse som det verkar. Men vilka fiskhänder SRthuko spelade??! 9442 i trebetad mot en shortstack? Citera
Mr_Tight Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Postad 24 April , 2009 En freudiansk felstavning? Btw, där kom du undan med blottad förskräckelse som det verkar. Men vilka fiskhänder SRthuko spelade??! 9442 i trebetad mot en shortstack? Hubba Bubba ska du få, jag står vid mitt ord. SRthuka var cp-vild igår, vettefan om han inte var full...? Jag var det iaf. Felstavning eller inte, vinna kan jag ABSOLUT inte göra idag. Har redan lyckats med konststycket att backa inte ett, inte två, inte tre, inte fyra utan FEM fulla inköp till en kille som spelade solida 90/60. Dvs runt $1k ner till en kille. HURRA FÖR MIG!! Är ju fan så man vill SPY på detta djävulens spel. Killen lämnade sen bordet med runt $1,6k, jag älskar omaha, of ALL my heart! ...."undrar hur jag kommer att förlora denna hand" är just nu tanken som rör sig i huvudet, härligt. Säg den wrap, det färgdrag, den pipa eller det överpar som missat mot mig idag, nej just det, det har inte hänt ännu! HALLELULJA!!! MEN, MEN, OPTIMIST/REALIST som jag är VET jag ju att det vänder i det långa jävla loppet. Sa jag att jag hatar poker btw? Tagga, tagga, måste spela bra nu och inte dras med i skiten bara Bläh, bajs etc.... och för att toppa det hela kraschade just ongame-klienten igen, cool. EDIT: JAG VANN JUST EN ALL-in där FI missade sina 6 outs på både turn och river, YES. GOGOGO!!!!! :D Nu JÄVLAR SKA JAG VÄNDA DETTA!!! Over and out /Mr Tight Citera
Mr_Tight Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Postad 24 April , 2009 Dagens all-ins nedan. P=0,99%, hurra för omahahahahaha, !"#"##&"#"!"#¤%¤¤&/ By mr_tight at 2009-04-24 "Bara" att hålla i och gneta på ....... urgh Har iaf inte tiltat alltför illa, bra det RÄTTVISA NU TACK! Over and out /Mr Tight Citera
Mr_Tight Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Postad 24 April , 2009 Orka spela korrekt, då blir man ju bara utdragen... Påminner dig om jobbet btw (kanske lite sent) ..Jobbet? __________________________________________________________ Fan va tur att vissa inte kan spela alls iaf, dessa killar räddar mig från att backa alltför hårt trots downswingen tidigare: Omaha Hi $5-$5 PL (real money), hand #P4-94666420-233 Table Jurong, 24 Apr 2009 3:29 PM ET Seat 1: XXXX ($1,252.75 in chips) Seat 2: velmuiivari ($1,552.75 in chips) Seat 3: Cafe No Se [ ,,, ] ($500.00 in chips) Seat 6: RaulJulia ($284.25 in chips) Seat 10: Heuerle ($120.00 in chips) ANTES/BLINDS Heuerle posts blind ($5), XXXX posts blind ($5). PRE-FLOP velmuiivari folds, Cafe No Se bets $20, RaulJulia folds, Heuerle folds, XXXX calls $15. FLOP [board cards ,, ] XXXX checks, Cafe No Se checks. TURN [board cards ,,, ] XXXX checks, Cafe No Se bets $35, XXXX calls $35. RIVER [board cards ,,,, ] XXXX bets $115, Cafe No Se bets $445 and is all-in, XXXX calls $330. SHOWDOWN Cafe No Se shows [ ,,, ] XXXX shows [ ,,, ] Cafe No Se wins $1,002. ... kan inte säga annat än tack Paus nu, mer spel sen, ska fan hålla i detta nu Over and out /Mr Tight Citera
Drunken_Penguin Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 ... kan inte säga annat än tack Jag måste börja lira PLO500 snarast om folk synar en all in på den brädan med 55xx. Citera
Mr_Tight Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Postad 24 April , 2009 Jag måste börja lira PLO500 snarast om folk synar en all in på den brädan med 55xx. Nja, den handen var nog det värsta jag sett i år. Riktigt så lätt är det kanske inte alltid __________________________________________________________ __________________________________________________________ Ok, nu är det slutspelat för dagen, är helt mör efter denna helveteskamp som slutade med att jag hittade plus till slut efter 2,7k händer spelade. Riktigt gott att ha gnetet och kämpat för att till slut vända på steken och inte tilta. Iskallt långa stunder och hade i princip foldknappen på auto en lång period... TÅLAMOD! Har nog också rakat massor också vilket borde få upp mig mot toppen i månadens rakerace som jag tänkte spurta i nu sista veckan efter att ha legat på latsidan ett tag. Dagens vackra kurva kommer här: By mr_tight at 2009-04-24 Är rätt nöjd med dagen även om jag gjorde några idiotiska misstag/bluffar i vanlig ordning... lite för seg för att leta upp dessa nu dock. Inga HH idag. Massor av mer spel imorn och söndag, nu ska spurtas som sagt. En rush skulle inte skada heller men är nöjd så länge jag spelar bra och slipper cp-downswingar. Over and out /Mr Tight Citera
Drunken_Penguin Postad 24 April , 2009 Rapport Postad 24 April , 2009 Nja, den handen var nog det värsta jag sett i år. Riktigt så lätt är det kanske inte alltid Tack, krossa mina drömmar bara. Jag som hade sett fram emot att min PLO10-taktik skulle funka på PLO500 också...eller...ehh... Hur ligger du till för månaden nu? Citera
Mr_Tight Postad 24 April , 2009 Författare Rapport Postad 24 April , 2009 Tack, krossa mina drömmar bara. Jag som hade sett fram emot att min PLO10-taktik skulle funka på PLO500 också...eller...ehh... Hur ligger du till för månaden nu? Ingen drömkross här inte, vi ses där sen när du har rulle för det Månaden ligger runt 5-6k+rb hittills. Hoppas på att hitta 10k ink rb innan den är slut, vi får se hur det går. Citera
Mr_Tight Postad 25 April , 2009 Författare Rapport Postad 25 April , 2009 Inte spelat några större mängder idag, för bra väder. Blir tufft att vinna rakerace om det ska fortsätta vara sommar resten av april. Anyway, dagen bestod av AAxx som inte fick vinna men även av andra händer som fick det. Hittade också den troligen sämsta spelaren jag någonsin sett och som inte det vore nog satt han på PLO500 med fullt inköp. 60/1-0,4 spelade han och han var också ett av skälen till att jag hittade bra plus trots en del skit. Här kommer ett exempel: Omaha Hi $5-$5 PL (real money), hand #P4-94764003-29 Table Bremerhaven, 25 Apr 2009 4:34 PM ET Seat 1: Cafe No Se [ ,,, ] ($932.00 in chips) Seat 7: WaffleWithU ($1,011.75 in chips) Seat 9: XXXX ($508.75 in chips) Seat 10: x HerrWeber ($268.00 in chips) ANTES/BLINDS x HerrWeber posts blind ($5), Cafe No Se posts blind ($5). PRE-FLOP WaffleWithU folds, XXXX calls $5, x HerrWeber checks, Cafe No Se checks. FLOP [board cards ,, ] x HerrWeber checks, Cafe No Se bets $10, XXXX calls $10, x HerrWeber folds. TURN [board cards ,,, ] Cafe No Se bets $25, XXXX calls $25. RIVER [board cards ,,,, ] Cafe No Se bets $85, XXXX calls $85. SHOWDOWN Cafe No Se shows [ ,,, ] XXXX mucks cards (såg att han hade hade AQxx) Cafe No Se wins $253. ...han slår ju en bluff ifs :mrgreen: Dagens kurva: By mr_tight at 2009-04-25 Nu ska jag ut och grilla och vara glad åt att jag faktiskt vunnit ganska bra sen måndagen från helvete med -$5k. Allt och mer upphämtat, härligt! :D:D:D Over and out /Mr Tight Citera
Mr_Tight Postad 26 April , 2009 Författare Rapport Postad 26 April , 2009 Ännu en gång blev det utgång, ännu en gång kändes som en bra idé att spela när jag kom hem. Ännu en gång blev jag fult utdragen på de billigare borden nästan direkt. Ännu en gång kändes det då som en bra idé att spela highstakes HU. Ungefär som förr i tiden då jag tiltskottade mest hela tiden, nu gör jag det "bara" med alkohol i kroppen. Bättre kanske, katastrof ändå. -$5k back slutade äventyret och jag kan inte göra annat än att klandra mig själv. Visst, hade inte tur direkt men inte fan spelade jag bra heller (och motståndet var knappast fisk heller) Var uppe så högt som PLO$5k som värst, smaka på den..... Bita i det sura äpplet och gå och lägga sig med skammen nu. Från att ha hoppats på +$10k för månaden får jag nu istället sikta på att iaf plussa. Fyfan va illa av mig. Lowstakes nyktert imorn Over and out /Mr Tight Citera
Recommended Posts